25 Ιουν 2019

Από τον ΣΙΣΑ...

... η απάντηση στη δήθεν στρατηγική αδιαφορία της ΟΜΑΕ και όχι μόνο.

Θα μείνουμε όμως στους πρωταγωνιστές. Στους συμμετέχοντες και με δεδομένο πως νικητές είναι ακόμα και οι τελευταίοι.

Καρέ του άσου!

Επί του προκειμένου, έγινε μάχη στην κορυφή. Μετά από σκληρή, έξυπνη και πονηρή δοκιμασία δύο ημερών που ξεπέρασε τα 1000 χλμ. η νίκη κρίθηκε σε λιγότερο από ένα βαθμό ποινής! Απίστευτη, πολύ σοβαρή και ποιοτική αντιπαράθεση ανάμεσα σε τέσσερις άσους, με κοινό παρονομαστή το σεβασμό τους στο κλασικό αυτοκίνητο και την ευαισθησία τους στον ανταγωνισμό. Διαφορετικές γενιές οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας (VW Golf) σε σχέση με τους Γιώργο Δελαπόρτα-Ιούλιο Ιατρίδη (Porsche 911), με το DNA του νικητή να τους συνδέει. Σοβαροί την ώρα της μάχης, πολύπειροι, και όλοι τους διεθνείς, έβγαλαν και τους χαρακτήρες τους στον επίλογο, όταν πια ήταν σαφές πως η νίκη θα κριθεί στα «χιλιοστά». Περίφημο ατσάλι με διαχρονική αξία ο μηχανικός-πιλότος του σχεδόν γκρουπ Α κόκκινου Golf, έχει θηρίο δίπλα του. Ο ένας δε μιλάει, ο άλλος παραμιλάει, αλλά είναι η ποιότητα του Μαθιού ως ανθρώπου και αθλητή που κάνει τη διαφορά - καθοδηγώντας με μαεστρία από δεξιά σε διαδικασία τύπου ΣΙΣΑ. Δεδομένο πως σε αυτό το πολύ υψηλό επίπεδο, η δουλειά είναι μοιρασμένη 50:50.

Σε απόσταση αναπνοής λοιπόν ο μαέστρος Γιώργος Δελαπόρτας, με τον νεαρό αλλά έμπειρο Ιούλιο Ιατρίδη δίπλα του. Φρέσκο, καθαρό και κρύο αίμα, αλλά και συναίσθημα με ευαισθησία για το κλασικό αυτοκίνητο, που ξεπερνάει την προσωπική επίδοση. Προηγήθηκαν με την 911-2.7, αξιοποιώντας και 10 βαθμούς ποινής των νικητών με το “καλημέρα”, αλλά στη συνέχεια “πέταξαν” βαθμούς εδώ κι εκεί. Το ήθελαν περισσότερο στο Golf; Κάπου έχασαν την προσοχή τους στην 911; Όταν η νίκη κρίνεται στις λεπτομέρειες, η αξία του νικητή παίρνει διαστάσεις μέσα από το μέγεθος των ηττημένων. Κρατάμε το γυαλιστερό μάτι του Γιάννη, την αποφασιστικότητα του Μαθιού, την άνεση του Γιώργου και την ευγένεια του Ιούλιου. Πληρώματα που εμπνέουν ώριμους, αλλά και νέους, πιστοποιώντας πως οι αγώνες regularity δεν είναι παιχνίδι, αλλά αγώνας που απαιτεί σφαιρική γνώση και ευφυή αντιμετώπιση.

Επί του προκειμένου, όταν δημιουργεί ο ΣΙΣΑ, οπότε η μ.ω.τ. φλερτάρει με τα 50 χλμ./ώρα, είναι απαραίτητο και το κατάλληλο αυτοκίνητο - πέρα και από τις οδηγικές ικανότητες του κυβερνήτη οδηγού. Να μείνουμε όμως στη γενική κατάταξη, όπου μάχη είχαμε και για το 3ο σκαλί του βάθρου, όπου οι Πέτρος Γκανούτας-Χάρης Λακιώτης με Alfa Romeo GTV (1974), επικράτησαν των Δημήτρη Τρίκαρδου-Χρήστου Χατζή με τη λευκή Porsche 944 του 1983.

Στην 6η θέση οι Νίκος Τσαδαρης-Γιώργος Πετρόπουλος με την PETRORETRO911 SC, που ισοβάθμησαν με τους Βασίλη Αργυρόπουλο-Γιώργο Αντωνοβαρδάκη με Escort οι οποίοι κατέλαβαν την 5η θέση.

Σε μια εποχή που όλοι θεωρούν το Ράλλυ Ακρόπολις τελειωμένο και οι θεσμοί κρύβονται πίσω από προβλήματα με τον τίτλο του, στον ΣΙΣΑ λειτούργησαν και δημιούργησαν, οπότε 80 πληρώματα διασκέδασαν, με τους νεότερους να διδάσκονται την ιστορία με το σωστό τρόπο. Εννοείται πως δεν ήταν όλα τέλεια, απλά σε τέτοιες περιπτώσεις κρατάς τα όμορφα που υπερέχουν και θεωρείς δεδομένο πως έχουν γνώση οι φύλακες-δημιουργοί. Σε κάθε περίπτωση, μια τέτοια σημαντική εκδήλωση θα μπορούσε να προσελκύσει χορηγούς, που θα εξασφαλίσουν προβολή και διαχρονική διαδρομή. Του χρόνου._4Τ-Απόδοση: Σ. Χατήρας

ΥΓ: Απονομή πολύ υψηλού επιπέδου την επόμενη, Δευτέρα βράδυ στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης, εκδήλωση που ψάξε και άλλου στο χώρο δε θα βρεις.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ: ΝΙΚΟΣ ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ, ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΤΟΥΖΕΠΗΣ

Περισσότερες φωτογραφίες: