Σε μία ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα κίνηση, οι οργανωτές του Dirt Games πραγματοποίησαν μία παρουσίαση του νεοσύστατου θεσμού στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου, σημείο έναρξης του θεσμού στις 9 Απριλίου.

Αυτό που ξεκίνησε ως μία συνάντηση στην πίστα της Χαλκίδας πριν από μερικούς μήνες με στόχο να ευχαριστηθούν οδηγοί και θεατές, κατέληξε θεσμός. Η σύντομη ιστορία των Dirt Games είναι γνωστή, αφού εκείνη η εκδήλωση όχι μόνο άφησε άπαντες ικανοποιημένους, αλλά παράλληλα προκάλεσε το ενδιαφέρον του κόσμου και των αγωνιζομένων. Κάπως έτσι, το νερό κύλησε στο αυλάκι, το Dirt Games έγινε θεσμός και στις 9 Απριλίου στο Διαδρόμιο θα λάβει χώρα η πρώτη συνάντηση της χρονιάς. Σε μία πρωτοποριακή και καλοδεχούμενη για τα ελληνικά δεδομένα κίνηση, οι οργανωτές του θεσμού πραγματοποίησαν στον ίδιο χώρο που θα ανοίξει η αυλαία μία παρουσίαση στους εκπροσώπους του Τύπου, έτσι ώστε να αποκτήσουν εικόνα για το θεσμό, αλλά και τις μηχανές που θα δούμε σε αυτή την ιδιαίτερη, αλλά άκρως ενδιαφέρουσα μορφή αγώνων.

Χωμάτινες φόρμουλες και αγωνιστικά αυτοκίνητα σε παράταξη. Ένας εκρηκτικός συνδυασμός!

Στη σχετική ενημέρωση το λόγο πήρε ο Κώστας Σταύρου, που μαζί με τον Γιώργο Ζυμαρίδη και τον Λάμπρο Αθανασούλα ήταν οι εμπνευστές του εγχειρήματος. Ουσιαστικά, οι κανονισμοί που διέπουν αυτή τη μορφή αγώνων είναι αντίστοιχοι με αυτούς των αγώνων Ράλλυ, με δικαίωμα συμμετοχής όμως να έχουν εκτός από τα αυτοκίνητα των γνωστών σε όλους μας κατηγοριών και τα Kartcross, αλλά και τα θηριώδη side by side (SSV). Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της οργανωτικής επιτροπής ήταν η διατήρηση του κόστος σε χαμηλά επίπεδα. Έτσι, το παράβολο της συμμετοχής θα αγγίζει μόλις τα 80 ευρώ, ενώ μόνο όσοι λάβουν μέρος στα Dirt Games θα μπορούν να αποκτήσουν την απαραίτητη αγωνιστική άδεια με 60 ευρώ, αντί των 130 που στοιχίζει στις υπόλοιπες μορφές αγώνες.

Ο Κώστας Σταύρου και ο Γιώργος Ζυμαρίδης μας ανέλυσαν τι ακριβώς θα δούμε το 2017 στον νεοσύστατο θεσμό.

Ο θεσμός θα περιλαμβάνει συνολικά τέσσερις συναντήσεις, με τις δύο πρώτες να συνυπάρχουν με αυτούς του Επάθλου Χωμάτινης Ατομικής Χρονομέτρησης που έχει θεσπίσει η ΟΜΑΕ και θα διεξαχθούν σε Διαδρόμιο και Σπάρτη. Ο τρίτος θα πραγματοποιηθεί στη γνωστή μας πλέον πίστα της Χαλκίδας, ενώ ο μεγάλος τελικός θα λάβει χώρα σε μικτές συνθήκες! Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα αγωνιστούν στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων σε άσφαλτο και χώμα, στα πρότυπα του Rallycross. Κάτι αναμφίβολα άκρως ενδιαφέρον και επίσης πρωτοποριακό. Χορηγοί της προσπάθειας είναι η Cosmote, το Cosmote TV (που θα καλύψει και τηλεοπτικά τους αγώνες), η Racecraft, η Eneos, η εταιρία ελαστικών “Τάσος” και η εταιρία επισκευής ζαντών Παύλος Πέττας.

Αναλυτικά, οι αγώνες που προσμετρούν στο Έπαθλο είναι οι παρακάτω:

1. Διαδρόμιο (χώμα) - 09 Απριλίου 2017

2. Σπάρτη (χώμα) - 24 Σεπτεμβρίου 2017

3. Χαλκίδα (χώμα) - 22 Οκτωβρίου 2017

4. Τελικός Μέγαρα (μικτός) - 12 Νοεμβρίου 2017

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε τα Kartcross, των οποίων τις εντυπώσεις μας μπορείτε να διαβάσετε στο επόμενο τεύχος των 4ΤΡΟΧΩΝ. Παράλληλα, ιδιαίτερα σημαντική ήταν η παρουσία του πολυπρωταθλητή Λεωνίδα Κύρκου, που με το Mitsubishi Lancer EVO IX της Kirkos Racing πήγε μία γρήγορη βόλτα τους εκπροσώπους του Τύπου, και όχι μόνο. Το ραντεβού ανανεώθηκε ήδη για τις 9 Απριλίου στην πρώτη συνάντηση της χρονιάς στο Διαδρόμιο, όπου ο αριθμός των συμμετοχών αναμένεται να είναι αντίστοιχος με το πρώτο Dirt Games στην Χαλκίδα, όταν και ξεπέρασαν τις 60._Π.Τ.

Η Racecraft που έχει κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία της στο χώρο των αγώνων το τελευταίο διάστημα, είναι ένας από τους βασικούς χορηγούς του θεσμού.

Δεν έλειψαν οι άνθρωποι των αγώνων από την εκδήλωση, με τον Κωνσταντίνο Ιαβέρη να παίρνει μία γεύση από τις χωμάτινες φόρμουλες, και τον Μάνο Στεφανή να δίνει το παρών με... διπλό ρόλο, αφού εκτός από δημοσιογράφος παραμένει για εμάς αγωνιζόμενος.

Τον γνωρίσαμε στις ειδικές διαδρομές και σήμερα ο Γιώργος Ζυμαρίδης κάνει ένα βήμα παραπάνω. Άνθρωπος των αγώνων και εμπνευστής της ιδέας μαζί με τους Κώστα Λάμπρου και Λάμπρο Αθανασούλα, φροντίζει παράλληλα με το πράσινο Lahoz να μας δείχνει ότι η τέχνη της οδήγησης δεν ξεχνιέται.

Με τον Λάμπρο Αθανασούλα “τραυματία” ο αδερφός του Παύλος εκπροσώπησε την SR by ARΤ, δίνοντας μας την ευκαιρία να οδηγήσουμε το τελείως ανανεωμένο “φορμουλάκι” που εξέλιξε ο πρώην “Γίνε Πρωταθλητής”.

Οι άνθρωποι των αγώνων δεν μπορούσαν να λείψουν από την εκδήλωση και ο Νίκος Τσάδαρης δεν έχασε την ευκαιρία να κουβεντιάσει με τον Μανώλη Μακρινό.

Ο χώρος του Kartcross έχει τους δικούς του λάτρεις, που εξακολουθούν να μας κερδίζουν σε κάθε μας συνάντηση.

Παρών στην εκδήλωση και ο αντιπρόεδρος της ΟΜΑΕ Μανώλης Χαλιβελάκης, που δεν έχασε την ευκαιρία για μία γρήγορη βόλτα στο δεξί μπάκετ του Λεωνίδα Κύρκου.

Με το Lancer EVO IX της Kirkos Racing, ο Λεωνίδας Κύρκος έδωσε την ευκαιρία σε εκπροσώπους του Τύπου, και όχι μόνο, να αποκτήσουν μία ιδέα περί αγωνιστικής οδήγησης και ρυθμού.

Ανανεωμένο το SR του Λάμπρου Αθανασούλα, δεν κρύβουμε ότι μας εντυπωσίασε!

Και η Alfa Romeo του Μανώλη Χαλιβελάκη, γνωστού ως Καψάσκη, βρέθηκε στο Διαδρόμιο εντυπωσιάζοντας με τα περάσματα, αλλά και τις γραμμές της.

Οδηγήσαμε το SR του Λάμπρου Αθανασούλα, το Lahoz του Γιώργου Ζυμαρίδη, αλλά και το Semog του Βαγγέλη Σωτήρχου! Περισσότερα στο επόμενο τεύχος των 4Τ... Τους ευχαριστούμε!

“Αντρικό” είναι η έκφραση που ταιριάζει στο Semog της ομάδας του Βαγγέλη Σωτήρχου!

Χωμάτινες φόρμουλες κάθε είδους μπορούν να λάβουν μέρος στον αγώνα, όπως αυτή που προετοιμάζει η Car Center.

“Όπλο” το Lahoz των 750 κ.εκ. του Γιώργου Ζυμαρίδη, προσφέρει αστείρευτες δόσεις αδρεναλίνης!

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά