Η αυλαία του ΕΚΟ Racing Dirt Games για το 2019, άνοιξε σήμερα στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο προσφέροντας εντυπωσιακές μάχες και πλούσιο θέαμα σε όσους τυχερούς παρακολούθησαν τον αγώνα από κοντά.

Το φιλόξενο χώρο του Ιπποδρόμου, 25 χωμάτινες φόρμουλες έδωσαν την πρώτη τους μάχη στην χωμάτινη διαδρομή των 1,1 χιλιομέτρων, με φόντο μία θέση στους αυριανούς ημιτελικούς. Οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές, με έντονη ηλιοφάνεια και υψηλή θερμοκρασία. Αυτό, βέβαια, προβλημάτισε ανθρώπους και μηχανές, αφού από την πρώτη αναμέτρηση προέκυψε πρόβλημα με τη σκόνη των χωμάτινων φόρμουλων. Η αντίδραση της οργανωτικής επιτροπής ήταν άμεση, με αποτέλεσμα η διαδρομή να καταβρέχεται ανάμεσα στα περάσματα των αγωνιστικών, έτσι ώστε να ξεπεραστεί αυτή η σκόπελος.

Στην κατηγορία των 600 κ.εκ., η οποία συγκέντρωσε το μεγαλύτερο αριθμό συμμετοχών, οι οδηγοί διαγωνίστηκαν σε τέσσερις αναμετρήσεις, με την κάθε μία να περιλαμβάνει τέσσερις αγώνες. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τους περισσότερους βαθμούς συγκέντρωσε ο Γιάννης Χεκιμιάν με το ολοκαίνουργιο Speedcar XTrem, o οποίος και κέρδισε τα 3 από τα 4 “Q” στα οποία συμμετείχε. Ο Κωνσταντίνος Χριστόπουλος με ακόμα ένα Speedcar Xtrem ολοκλήρωσε 2ος στη σχετική βαθμολογία, σημειώνοντας δύο νίκες, αλλά και δύο δεύτερες θέσεις. Τρίτος, με δύο βαθμούς διαφορά από τον Χριστόπουλο, ακολούθησε ο περσινός κάτοχος του Κυπέλλου στην κατηγορία Γιώργος Ζυμαρίδης, στην πρώτη του με το La Base RX-01, της ομάδας La Base Greece, έχοντας μάλιστα αντιμετωπίσει πρόβλημα με την αλυσίδα της χωμάτινης φόρμουλας στο Q2. Για ακόμα έναν αγώνα, τις εντυπώσεις κέρδισε ο Παναγιώτης Ρουστέμης της Planet Kart Cross Greece, ο οποίος έδειξε εξαιρετική σταθερότητα κερδίζοντας έναν αγώνα και σημειώνοντας τρεις 2ες θέσεις.

Νίκες σε αναμετρήσεις, όμως, σημείωσαν αρκετοί ακόμα οδηγοί, γεγονός που αποδεικνύει το υψηλό επίπεδο του συναγωνισμού, κερδίζοντας παράλληλα μία θέση στον ημιτελικό. Συμμετοχές, όπως αυτή του Στέφανου Καμιτσάκη με το Speedcar Xtrem της Speedcar Motul Team Greece, ο οποίος μάλιστα θα μπορούσε να προσθέσει ακόμα μία αν δεν είχε ένα τετ α κε, ενώ προηγούταν. Κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του ταχύτατου Άρη “Ιαβέρη” με το Kamikaz 3 της Planet Kart Cross Greece, ο οποίος δεν κατάφερε να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω για τον ίδιο λόγο στο πρώτο “Q”. Παράλληλα, η σκόνη δεν επέτρεψε στον “Scud” της Speedcar Motul Team Greece να διεκδικήσει κάτι παραπάνω στην πρώτη αναμέτρηση, αν και στη συνέχεια ανέκαμψε σημειώνοντας και αυτός με τη σειρά του μία νίκη.

Μηχανικά προβλήματα, και συγκεκριμένα ένα κομμένο ημιαξόνιο στο Kamikaz 3, είχε σαν αποτέλεσμα ένα χαμένο “Q” για τον Τάκη Καϊτατζή, αν και μία επικράτηση ήταν αρκετή για τον φέρει στους αυριανούς ημιτελικούς. Αξιοσημείωτη, όμως, ήταν και η παρουσία του Νώντα Καρανικόλα με το δεύτερο RX-01 της La Base, ο οποίος παρά το γεγονός ότι είχε μία σφοδρή έξοδο, οι μηχανικοί του κατάφεραν σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να επιδιορθώσουν τη χωμάτινη φόρμουλα και να επιστρέψει στο μπάκετ κερδίζοντας μία θέση στους ημιτελικούς. Μία νίκη, όμως, σημείωσε και ο Γιάννης Ρέγγος με το Semog Bravo, ο οποίος μάλιστα αν δεν είχε μία εγκατάλειψη στο ενεργητικό του, θα μπορούσε να τερματίσει ακόμα ψηλότερα στη σημερινή βαθμολογία. Τέλος, ο αθόρυβος Γιώργος Δημούσης με το Semog Trophy, συνδυάζοντας αξιοπιστία και συνέπεια στις επιδόσεις του, κατάφερε να εξασφαλίσει την τελευταία θέση στους αυριανούς ημιτελικούς.

Στην κατηγορία των 750 κ.εκ., με πέντε οδηγούς να εκκινούν τον αγώνα, οι συμμετέχοντες πραγματοποίησαν δύο “Q”, από τα οποία προκύπτει και η αυριανή σειρά εκκίνησης. Στην πρώτη γραμμή, θα βρεθεί ο Χαράλαμπος Γαζετάς με το Speedcar XTrem, ο οποίος κέρδισε και τους δύο αγώνες. Ο περσινός κάτοχος του επαθλού στα 750 κ.εκ., συνάντησε σθεναρή αντίσταση στον πρώτο αγώνα από τον Παναγιώτη Αποστόλου, ο οποίος εν τέλει σημείωσε δύο δεύτερες θέσεις. Τρίτος θα βρεθεί ο Κύπριος Γιώργος Γεωργίου με το Semog, ενώ οι Κοσμάς Βαρθαλίτης με το Cosvar και Γιώργος Βασιλάκης με το La Base RX-01 θα συμπληρώσουν τη σχάρα της εκκίνησης.

Η πρώτη ημέρα του αγώνα Rallycross του ΕΚΟ Racing Dirt Games στον Ιππόδρομο Αθηνών, άφησε πολλές υποσχέσεις για αύριο. Μάλιστα, στην εξίσωση πρέπει να προσθέσουμε και τους συμμετέχοντες στην κατηγορία της ατομικής χρονομέτρησης, με αυτοκίνητα ή χωμάτινες φόρμουλες, οι οποίοι και θα ανοίξουν την αυλαία της αυριανής ημέρας. Η διαδικασία, λοιπόν, ξεκινάει στις 10:30 πμ με την ατομική χρονομέτρηση, ενώ στις 12:00 μμ θα υπάρξει διακοπή της διαδικασίας. Βλέπετε, λίγο αργότερα θα πραγματοποιηθούν οι Ιπποδρομίες, γεγονός που θα φέρει αυτές τις δύο τελείως διαφορετικές μορφές αγώνων -με κοινό παρονομαστή την ταχύτητα- πιο κοντά. Στις 16:30 οι χωμάτινες φόρμουλες θα πάρουν τη σκυτάλη με τους ημιτελικούς, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει το δεύτερο πέρασμα των συμμετεχόντων στην ατομική χρονομέτρηση, ενώ μέσως μετά, η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με τον τελικό των 750 κ.εκ. και των 600 κ.εκ.

Σας θυμίζουμε ότι η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη και σίγουρα είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να γνωρίσουν οι φίλοι των σπορ το μηχανοκίνητο αθλητισμό από κοντά, αλλά και να απολαύσουν εντυπωσιακές μάχες στην πίστα του Ιππόδρομου Αθηνών. Και τέλος, μην ξεχνάμε ότι ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας.

Δελτίο Τύπου