Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

EKO Racing Dirt Games: Συναρπαστική εξέλιξη εκεί που άρχισαν όλα

Ο 2ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Crosscar EKO Racing Dirt Games χαρακτηρίστηκε από όμορφο θέαμα και έντονο συναγωνισμό, με αποκορύφωμα την "ισοπαλία" μεταξύ Νώντα Καρανικόλα και Σπύρου Ράπτη στα 600 κ.εκ. και την τελική νίκη του πρώτου, λόγω καλύτερου χρόνου στο πρώτο πέρασμα.

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Crosscar EKO Racing Dirt Games συνεχίστηκε την Κυριακή 11 Οκτωβρίου, με τον 2ο γύρο του θεσμού να φιλοξενείται στην πίστα που βρίσκεται στη θέση ΠΕΪ Δοκού Χαλκίδας, στην οποία τέθηκαν οι βάσεις του θεσμού με την πρώτη αγωνιστική συνάντηση, το 2016. Ο αγώνας που διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), πραγματοποιήθηκε χωρίς παρουσία θεατών, ενώ το υγειονομικό πρωτόκολλο τηρήθηκε με ευλάβεια τους εμπλεκόμενους, είτε επρόκειτο για συμμετέχοντες, είτε για μέλη των ομάδων και της διοργάνωσης.

Το πρόγραμμα της ημέρας, περιλάμβανε 4 περάσματα από την ειδική διαμορφωμένη διαδρομή μήκους 2,3 χιλιομέτρων, εκ των οποίων για την εξαγωγή του τελικού αποτελέσματος, κάθε αγωνιζόμενος θα κρατούσε τους 3 καλύτερους χρόνους του. Οι 31 οδηγοί που έλαβαν μέρος στον αγώνα έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, προς τέρψιν των ιδίων, όσων βρίσκονταν στη Χαλκίδα στο πλαίσιο της διοργάνωσης, καθώς και όσων παρακολούθησαν διαδικτυακά τη διακύμανση των χρόνων.

Spiros Raptis

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, πολυπληθέστερη κατηγορία ήταν εκείνη των crosscars με κινητήρα 600 κ.εκ., η οποία είναι γνωστή για το υψηλό επίπεδο των συμμετεχόντων και του συναγωνισμού. Όλα τα προηγούμενα χρόνια είχαμε γίνει μάρτυρες όμορφων περασμάτων και έντονου ανταγωνισμού για τη νίκη, όμως αυτό που συνέβη σήμερα, δεν είχε προηγούμενο. Βλέπετε, οι Νώντας Καρανικόλας (LaBase RX01) και Σπύρος Ράπτης (Kamikaz K3) ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους έχοντας ακριβώς ίδιο συνολικό χρόνο με ακρίβεια εκατοστού του δευτερολέπτου (6:30,58). Στο πρώτο πέρασμα, που αποδείχθηκε καθοριστικό αφού χάρη σε αυτό προέκυψε ο τελικός νικητής, ο Καρανικόλας σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο (2:10,86), με διαφορά 0,57'' από τον Ράπτη (2:11,43). Έπειτα, ο οδηγός του Kamikaz K3 αντεπιτέθηκε, όντας ταχύτερος κατά μόλις 0,09'' και σημειώνοντας, όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας με 2:09,64, τη στιγμή που στο τρίτο πέρασμα ο ταχύτερος χρόνος επέστρεψε στον οδηγό του LaBase RX01, με διαφορά 0,55''.

Karanikolas-Raptis

Στον επίλογο, ο Νώντας Καρανικόλας δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το τέταρτό του πέρασμα, όταν αντιμετώπισε πρόβλημα με την κολώνα του τιμονιού με αποτέλεσμα να έχει έξοδο χωρίς περαιτέρω συνέπειες, ενώ ο Σπύρος Ράπτης σημείωσε 2:10,40. Αποτέλεσμα μετά από το άθροισμα των χρόνων, ήταν η απόλυτη ισοπαλία. Κατά συνέπεια, όπως προβλέπει ο κανονισμός, νικητής θα ήταν όποιος εκ των δύο ήταν ταχύτερος στο πρώτο πέρασμα. Έτσι, ο ταχύς και αποτελεσματικός Καρανικόλας πέτυχε τη δεύτερή του φετινή νίκη, την ώρα που ο Ράπτης επιβεβαίωσε τη διαρκή του βελτίωση, συνδυάζοντας θέαμα με ουσία, ενώ κατέκτησε και τη νίκη στους Ιδιώτες. Ενδεικτικό του εξαιρετικού κλίματος μεταξύ των δύο οδηγών, είναι το γεγονός ότι στο βάθρο πανηγύρισαν κρατώντας ο ένας τον άλλον, δείχνοντας πως επί της ουσίας είναι και οι δύο, νικητές.

Στο βάθρο των 600 κ.εκ. ανέβηκε, για δεύτερη φορά φέτος, ο Μιχάλης Τακιδέλης (Yacar), που τερμάτισε στην 3η θέση, χωρίς να απέχει πολύ από τους δύο πρωτοπόρους στην κατηγορία. Από εκεί και έπειτα, αρκετοί ακόμη οδηγοί συνδύασαν το θέαμα με καλές επιδόσεις, όπως ο Γιώργος Δημούσης (Semog Trophy), που κατέκτησε την 4η θέση ενώ ήταν δεύτερους στους ιδιώτες. Στην 5η θέση, τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης (Speedcar Xtrem) που επέστρεψε μετά από καιρό στην αγωνιστική δράση, βελτιώνοντας τους χρόνους του μετά από κάθε πέρασμα και ανεβαίνοντας στο βάθρο των Ιδιωτών. Την εξάδα, συμπλήρωσε ο "Akiskikitsa" (SR Crosscar), κατά κόσμον Άκης Λαδιάς, οδηγός από τα Ιωάννινα που συμμετείχε και παλαιότερα σε αγώνες, ο οποίος κινήθηκε θεαματικά και έδειξε να προσαρμόζεται στο crosscar του.

Takidelis

Στην κατηγορία Junior, οι "συνήθεις ύποπτοι" Κώστας Τακιδέλης (Speedcar Xtrem) και Αχιλλέας Χριστοδούλου (LaBase RX01) έδωσαν τη δική τους μάχη, σημειώνοντας πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους. Ταχύτερος ήταν ο Τακιδέλης με διαφορά 3,5'', τα οποία οφείλονται κυρίως που πραγματοποίησε κατά το τρίτο πέρασμα. Τα αποτελέσματα της κατηγορίας παραμένουν προσωρινά, αφού μετά τη λήξη του αγώνα έγινε αυτεπάγγελτος έλεγχος και στα δύο crosscars, ο οποίος δε μπορούσε να ολοκληρωθεί στην πίστα. Ακόμη, ευχάριστη ήταν η είδηση της συμμετοχής του Μάριου Κωνσταντάκου, γιου του επίσης αγωνιζόμενου, Πάνου Κωνσταντάκου. Ο 23χρονος οδηγός πήρε το βάπτισμα πυρός στο θεσμό, οδηγώντας ένα Semog Bravo 750 κ.εκ.

Pantieras

Στον αγώνα συμμετείχαν και αυτοκίνητα, που προσέφεραν το δικό τους θέαμα. Ενδιαφέρον είχε το γεγονός ότι όποιος οδηγός το επιθυμούσε, μπορούσε να έχει και συνοδηγό. Στην κλάση 2000+, οι Σταμάτης Παντιέρας-Βάσω Κουρτίδου επικράτησαν των Πάνου Κωνσταντάκου-Δημήτρη Αμαξόπουλου, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer EVO VII. Η κλάση 1601-2000 αποτέλεσε τρόπον τινά "ενιαίο" με πισωκίνητα Ford Escort και νικητές, αναδείχθηκαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Αλέξανδρος Αντωνίου. Στο βάθρο, ανέβηκαν ακόμη οι Σπύρος Ροϊνιώτης-Νίκος Γιαννόπουλος και ο Μανώλης Χαλιβελάκης, όλοι τους με Escort. Στην κλάση 1401-1600 κ.εκ. νικητής αναδείχθηκε ο Νίκος Χρέππας (Peugeot 106).

Ο επόμενος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Crosscar ΕΚΟ Racing Dirt Games, προγραμματίζεται για τις 14-15 Νοεμβρίου, στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου.

Συνημμένα μπορείτε να βρείτε τα αποτελέσματα του αγώνα

Συνημμένα Αρχεία

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου