top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

Historic Acropolis Rally Regularity: Στέλιος Βουδούρης

Gentlemen Drivers area, της Regularity τα σαλόνια και τον γιατρό-δερματολόγο κ. Στέλιο Βουδούρη, έναν σεμνό καλλιτέχνη της χρήσης του laser και άλλων στοιχείων, όπως είναι η ανθρωπιά του, έχεις την αίσθηση πως τον γνωρίζεις πολλά χρόνια.

Ένας σύγχρονος 40άρης στη δουλειά και στην οικογένεια, με τις all-time classic αρχές στις ανθρώπινες σχέσεις. Καθρέφτης του είναι ο τρόπος της οδήγησής του, αλλά και η συμμετοχή του σε Regularity εκδηλώσεις. Σημαντικό ότι δεν επιλέγει τυχαία τους συνοδηγούς του, με την εμπιστοσύνη σημείο αναφοράς, ενώ η άποψή του εκφράζεται και μέσα από την Ιταλίδα «μηχανή» του…

Η πρώτη σας συμμετοχή σε Ιστορικό Ακρόπολις; > Θα είναι το πρώτο. Γεγονός πως καθυστέρησα…

Τι σας προκάλεσε-προσκάλεσε; > Το όνομα και μόνο της διοργάνωσης είναι μια πρόκληση. Η πρόσκληση είναι θέμα φίλων. Σημαντική η συμμετοχή πολλών και καλών μου φίλων, άλλοι με μεγάλη εμπειρία στο Regularity, άλλοι με λιγότερη. Κατά τη γνώμη μου, η καλή παρέα οδηγεί τη συμμετοχή στην εκδήλωση σε άλλο επίπεδο.

Πιστεύετε πως θα βοηθήσει η εμπειρία σας από τη συμμετοχή σας σε δύο απαιτητικές εκδηλώσεις, όπως το TdP από τη Scuderia Triskelion; > Το Tour du Peloponnese είναι πράγματι μια εξαιρετική εκδήλωση από πολλές απόψεις. Είναι ένα εντατικό εβδομαδιαίο φροντιστήριο σε αυτό που ονομάζεται «Touring Regularity». Εκεί έμαθα ότι ποτέ δεν εγκαταλείπεις την προσπάθεια, ό,τι και αν συμβεί. Πολλές φορές αξίζει τον κόπο μόνο και μόνο να τερματίσεις.

Για έναν πρωταγωνιστή της κατηγορίας παίζει ρόλο η φιλοσοφία του οργανωτή; > Ο οργανωτής δίνει πάντα την προσωπική του αισθητική στην εκδήλωση. Επιλέγοντας εκδήλωση, αποδέχεσαι αυτόματα και τη φιλοσοφία του οργανωτή!

Τα στελέχη του αγώνα επηρεάζουν τη συμμετοχή; > Δε με επηρεάζουν πολλά πράγματα όταν πάρω την απόφαση να συμμετέχω σε έναν αγώνα. Αν μου κάνει το «κλικ», όπως λέγεται, η εκδήλωση για το πώς είναι σχεδιασμένη και οργανωμένη, δε θα κολλήσω στα στελέχη, αν και σίγουρα είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο. Σωστά στελέχη μπορούν να απογειώσουν έναν μέτριο αγώνα, και το αντίθετο.

Τι τύπου Regularity αγώνας σας αρέσει ευρύτερα; > Μου αρέσει πολύ η οδήγηση, οπότε και όλες οι εκδοχές της Regularity κατηγορίας. Αν πρέπει να αυτοπροσδιοριστώ, μάλλον είμαι Touring τύπος.

Ο συνοδηγός σου στο ΙΡΑ regularity; > Ο Αντώνης Ρέκκας, φίλος καλός· έχουμε κάνει αρκετούς αγώνες μαζί, έμπειρος πολύ! Είναι δανεικός σε εμένα, διότι είναι ο «τακτικός» συνοδηγός του καλού φίλου Παύλου Βοτζάκη.

Τι όργανα έχετε επιλέξει με τον Αντώνη; > Θα προσπαθήσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, οπότε η χρήση ηλεκτρονικών οργάνων υπολογισμού μ.ω.τ. με αισθητήρες στους τροχούς είναι μονόδρομος.

Το αυτοκίνητό σας; > Είμαι λάτρης των Alfa Romeo. Θα χρησιμοποιήσουμε την κόκκινη GT 1300 Junior του ’69 που οδήγησα πρόσφατα και στην Πάρνηθα. Το λεγόμενο «Scalino».

Ειδική προετοιμασία; > Δοκιμάζουμε τα όργανα συνεχώς και θέλουμε να τα δουλέψουμε στο μάξιμουμ. Κατά τα άλλα, γνωρίζω καλά τον συνοδηγό μου και αυτός εμένα. Επίσης πρέπει να πω ότι οι δρόμοι όπου διεξάγεται ο αγώνας μου είναι ιδιαίτερα γνώριμοι και η διαδρομή αγαπητή.

Η προσέγγιση; > Πάμε δυνατά! Καλά προετοιμασμένο αυτοκίνητο, έτοιμοι οδηγός και συνοδηγός, και ό,τι προκύψει…

Διασκέδαση και στόχος; Μας έχετε συνηθίσει να τα συνδυάζετε… > Όπως το είπατε. Συνδυασμός, διασκέδαση και στόχος. Είμαστε πρωτίστως χομπίστες, αλλά μας αρέσει να το παλεύουμε.

Η συμβουλή σας για τον πρωτάρη… > Προσοχή στην ανάγνωση του road book και των ειδικών διαδρομών. Σημαντικότερο απ’ όλα, όμως, είναι ο ασφαλής τερματισμός. _ Σ. Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ