top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

Historic Acropolis Rally Regularity – Οι άνθρωποι: Ιούλιος Ιατρίδης

Ο Ιούλιος Ιατρίδης, ένας νέος άνθρωπος που αγαπά το ιστορικό αυτοκίνητο και τις εκδηλώσεις που σχετίζονται με αυτό, μας συστήνεται λίγο πριν τη συμμετοχή του στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.

Ο Ιούλιος Ιατρίδης απαντά στις ερωτήσεις μας σχετικά με τη συμμετοχή του στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις όπου και θα συμμετάσχει ως συνοδηγός του Θέμη Κονταράτου στη κατηγορία Regularity, με το πλήρωμα αυτή τη φορά να χρησιμοποιεί ένα VW Golf αντί για τη γνωστή Porsche 911.

Υποθέτω ετοιμασίες για το ΙΡΑ σε έκδοση regularity… Εσύ συνοδηγός σε πόσα Ιστορικά ΡΑ; > Σε 2-3 αν θυμάμαι καλά. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω τρέξει σε αρκετά ΙΡΑ και μου αρέσει που επανέρχεται στο πρόγραμμα των regularity αγώνων.

Πόσα χρόνια συμμετοχή σε εκδηλώσεις με ΙΑ; > Φέτος είναι 10 χρόνια, με τον πρώτο αγώνα να είναι το 24ωρο του ΣΙΣΑ το 2012, όπου έτρεξα μαζί με τον πατέρα μου με ένα Mini Cooper S.

Οδηγός σου; > Σίγουρα έχει τρέξει σε πολλά παραπάνω, αλλά δεν γνωρίζω ακριβή αριθμό.

Έχετε συμμετάσχει σε πολλούς αγώνες με τον Θέμη; > Ναι, σε αρκετούς. Τρέχουμε μαζί από το Σεπτέμβριο του 2014.

Τι σας χαρακτηρίζει ως πλήρωμα; > Ηρεμία και σταθερότητα. Νομίζω πως στους αγώνες έχουμε γενικά μια σταθερή απόδοση, χωρίς ιδιαίτερα πολλά λάθη και καταφέρνουμε πάντα να αντιμετωπίζουμε με ηρεμία τα όποια απρόοπτα.

Εκνευρίζεται στον αγώνα ο Θέμης, ή παραμένει ήρεμος όπως τον ξέρουμε κοινωνικά; > Παραμένει ήρεμος και πάντα προσηλωμένος. Είναι σημαντικό ότι υπάρχει εμπιστοσύνη ανάμεσα μας και αυτό βοηθά πολλές φορές στο να αποφύγουμε περιττά λάθη.

Αυτοκίνητο σας φέτος; > Ένα VW Golf Gti Mk2

Οι προδιαγραφές του; > Χρονολογίας 1989, 2000cc

Γιατί το Γκολφ, αντί την επιβλητική 911; > Μετά από το περσινό Pindos Historic Rally, καταλάβαμε ότι χρειάζεται πλέον ένα αυτοκίνητο που διατηρεί καλύτερα την ταχύτητα στις κλειστές στροφές. Με άλλα λόγια, ένα μπροσθιοκίνητο, ελαφρύ και γρήγορο hatchback. Βλέποντας και συζητώντας με τους συναγωνιζομένους, καταλήξαμε ότι το Golf αποτελεί την ιδανική επιλογή.

Το έχετε δοκιμάσει το Γκολφ; >  Έχουμε τρέξει σε περίπου 5 αγώνες με αυτό. Έχουμε βρει τα πατήματά μας, αλλά προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώνουμε μικρές λεπτομέρειες.

Θα χρησιμοποιείστε όργανα; > Ναι. Νομίζω ότι στο σημερινό, υψηλό επίπεδο του regularity, η χρήση οργάνων επιβάλλεται.

Αλήθεια Ιούλιε πως συνδυάζεις την πλοήγηση με την διαχείριση των οργάνων και τις οδηγίες στον τιμονιέρη; > Θεωρώ πως χρειάζεται απλά οργάνωση και καθαρό μυαλό. Πρώτη προτεραιότητα για τον συνοδηγό οφείλει πάντα να είναι η πλοήγηση, και έπειτα να κοιτάει τα όποια όργανα διαθέτει για ακρίβεια. Αν χαθείς, δεν έχει νόημα να είσαι ακριβής σε λάθος διαδρομή.

Τελικά είναι ομαδικό το παιχνίδι; Σε τι ποσοστό, ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό; > Αρχίζοντας κάποιος σε αγώνες regularity, θα θεωρήσει πως το ποσοστό είναι περίπου 30-70 ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό με το κυριότερο  βάρος να πέφτει στην πλοήγηση. Όμως καθώς ένα πλήρωμα αποκτά εμπειρία, σημαντικό ρόλο παίζει η ακρίβεια στις μετρήσεις και επομένως ισομοιράζεται ο βαθμός δυσκολίας. Το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει χημεία στο πλήρωμα και να έχει ο καθένας τον δικό του, ξεκάθαρο ρόλο.

Μελέτησες τη διαδρομή όπως έχει ανακοινωθεί; > Ελάχιστα αλλά νομίζω πως απέκτησα την γενική ιδέα για τη διαδρομή.

Ένα σχόλιο; > Οι περισσότερες διαδρομές είναι γνωστές αλλά παραμένουν απαιτητικές και χρειάζονται πάντα προσοχή για να μην γίνει κάποιο λάθος.

Σ’ αρέσει αυτός ο τύπος της ρεγκιουλαριτι όπως χαρακτηρίζει τις εκδηλώσεις Καράμπελα; > Ναι. Πιστεύω πως αποτελεί μεγαλύτερη πρόκληση σε σύγκριση με τους αγώνες τύπου ΣΙΣΑ καθώς χρειάζεται να είσαι συνεχώς στα ακριβή μέτρα, διατηρώντας την σωστή ταχύτητα. Τα λάθη συγχωρούνται πιο δύσκολα σε τέτοιου τύπου αγώνες και αυτό αυξάνει το ενδιαφέρον.

Για τα αποτελέσματα. Είσαι υπέρ της φανερής-κρυφής χρονομέτρησης ή του δορυφορικού συστήματος; > Το δορυφορικό σύστημα είναι πλέον προϋπόθεση για αγώνες regularity υψηλού επιπέδου. Οι διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων έχουν φτάσει στα δέκατα του δευτερολέπτου οπότε θεωρώ πως το σύστημα χρονομέτρησης οφείλει να είναι αδιάβλητο και να ακολουθεί την εξέλιξη των αγώνων regularity.

Ο στόχος σας; > Ένα καλό αποτέλεσμα, αλλά με πρώτη προτεραιότητα να περάσουμε καλά!

Η τέλεια εκδήλωση ρεγκιουλαριτι, στην Ελλάδα; > Pindos Historic Rally. Νομίζω πως συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία από αγώνες του εξωτερικού και της Ελλάδας, αποτελώντας τον πιο απαιτητικό αγώνα regularity στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Ένάς σημαντικός παράγοντας για αυτό, αποτελεί και το πολύ υψηλό επίπεδο των αγωνιζομένων.

Μια συμβουλή σε έναν νέο άνθρωπο που σκέπτεται να ενταχθεί στη regularity κοινότητα; > Να το δει ως παιχνίδι και σιγά-σιγά, θα μάθει όλα τα μικρά tricks για να μπορεί να πάει καλά. Αγάπη για το ιστορικό αυτοκίνητο και καλή διάθεση να υπάρχει, και από εκεί και πέρα, όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν.

Να συστηθούμε

Ιούλιος Ιατρίδης

Ηλικία – 27 ετών

Επάγγελμα – Ναυπηγός

Οικογενειακή κατάσταση – Άγαμος

Να ευχηθούμε καλή διασκέδαση._ 4Τ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ