top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Ήρθε για να μείνει

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4), θριάμβευσαν στη κατηγορία Sporting στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με τους Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλη Δημακαρέα (VW Golf 2) να επικρατούν στη κατηγορία Regularity.

Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις αποτέλεσε μια γιορτή για το ιστορικό αυτοκίνητο και αυτό έγινε άμεσα αντιληπτό τόσο από τις αντιδράσεις των συμμετεχόντων όσο και από το πλήθος κόσμου που βρέθηκε στις ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Οι 109 συμμετέχοντες των κατηγορίων Sporting και Regularity ξεκίνησαν το φετινό αγωνιστικό τους ταξίδι το Σάββατο 4 Ιουνίου κάτω από τον Ιερό βράχο της Ακρόπολης, με στόχο να φτάσουν την Κυριακή το απόγευμα στο Ζάππειο Μέγαρο όπου και θα λάμβανε χώρα ο τερματισμός του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις.

Νικητές στη κατηγορία Sporting αναδείχθηκαν οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4), οι οποίοι κέρδισαν και τις 11 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort MKII RS), το πλήρωμα προσπάθησε αρχικά να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων ωστόσο αυτό δεν ήταν δυνατό να συμβεί. Το βάθρο της κατηγορίας Sporting συμπλήρωσαν οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort MIKII RS 2000) οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν με τον καλύτερο τρόπο τα προβλήματα άλλων πληρωμάτων, φτάνοντας στο σπουδαίο αυτό αποτέλεσμα.

Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις περιελάμβανε και τη κατηγορία Regularity, νικητές αναδείχθηκαν οι Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλης Δημακαρέας (VW Golf 2). Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος (Porsche 911 SC), ενώ το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Θέμης Κονταράτος-Ιούλιος Ιατρίδης (VW Golf 2 GTi).

Πως κύλησε το απογευματινό σκέλος του αγώνα

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4) οι οποίοι επικράτησαν στο πρωινό σκέλος (διαβάστε περισσότερα εδώ) το μόνο που είχαν να κάνουν ήταν το να τερματίσουν στις τρεις ειδικές διαδρομές του δεύτερου σκέλους ώστε να κατακτήσουν τη νίκη. Όπερ και εγένετο, το έμπειρο πλήρωμα μπορεί να είχε διαφορά ασφαλείας, ωστόσο όπως φάνηκε από το αποτέλεσμα ήθελε να κάνει και το απόλυτο όσον αφορά τις νίκες στις ε.δ. του αγώνα.

Έτσι οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4) κερδίζοντας και τις 11 ε.δ. του αγώνα, κυριάρχησαν στο φετινό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Το πλήρωμα ήταν σε δικό του ρυθμό και αυτό φάνηκε από την μεγάλη διαφορά που είχε από όλα τα πληρώματα. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort MKII RS), με το πλήρωμα να κάνει τον δικό του αγώνα και τις δύο ημέρες. Το βάθρο της κατηγορίας Sporting συμπλήρωσαν οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλη Φράγκου (Ford Escort MIKII RS 2000), οι οποίοι απέφυγαν τις κακοτοπίες, ενώ εκμεταλλέυτηκαν με τον καλύτερο τρόπο τα προβλήματα αρκετών πληρώματων για να φτάσουν στο συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Κώστας Τζέμος-Διονύσης Κολοτούρος (Toyota Corolla AE86) οι οποίοι κατάφεραν λίγο πριν το τέλος να βρεθούν μπροστά από τους μαχητικούς Γρηγόρη Πιερρουτσάκο-Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη (Peugeot 205 Rallye), οι οποίοι τερμάτισαν στην πέμπτη θέση.

Στην έκτη θέση βρέθηκαν οι Κώστας Παπαδημητρίου-Αναστάσιος Παπαδόπουλος (Toyota Starlet EP 71), το πλήρωμα με σωστή τακτική κατάφερε να φέρει στη ράμπα του τερματισμού το Ιαπωνικό αυτοκίνητο. Μία θέση πιο πίσω στην έβδομη θέση ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Μιχάλης Νομικός-Κώστας Τροβάς (Toyota Starlet KP 60). Στην όγδοη θέση βρέθηκαν οι Θέμης Χαλκιάς-Αντρέας Βίγκος (Nissan Violet GT), το πλήρωμα ταλαιπωρήθηκε από κάποια προβλήματα ωστόσο έφτασε με επιτυχία στη ράμπα του τερματισμού.

Στην ένατη θέση στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, τερμάτισαν οι Γιώργος Κασιδόπουλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Toyota Corolla AE 86). Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θανάσης Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII RS 2000), οι οποίοι μπορεί να έχασαν αρκετό χρόνο μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισαν στο πρωινό σκέλος, ωστόσο δεν τα παράτησαν ποτέ. Σημειώνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους κατάφεραν να μπουν στην τελική δεκάδα του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις κερδίζοντας ίσως τον τίτλο του πληρώματος του αγώνα.

Για τον θεσμό “Legends”, οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς (Ford Escort RS Cosworth), κέρδισαν όλες τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, κατακτώντας τη νίκη στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Γιάννης Παπαζήσης-Κώστας Πεδιαδιτάκης (Mazda Familia 323), καθώς κατάφεραν να “προσπεράσουν” τους Θοδωρή Καλαμαρά-Βασιλική Ψαράκη (Citroen Saxo VTS), οι οποίοι συμπλήρωσαν το βάθρο του θεσμού “Legends”. Στην τέταρτη θέση τερμάτισαν οι Κυριάκος Βυτογιάννης-Γιάννης Κάτσικας (Subaru Impreza 555).

Το σκληρό πρόσωπο του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις στο δεύτερο σκέλος

Στο δεύτερο σκέλος της ημέρας είδαμε και πάλι αρκετά πληρώματα να αντιμετωπίζουν προβλήματα με αποτέλεσμα πολλά από αυτά να μην μπορούν να συνεχίσουν τον αγώνα. Στην ειδική διαδρομή «Ελάτεια» οι μέχρι εκείνη τη στιγμή τέταρτοι γενικής Ανδρεάς Παπαγεωργίου-Γιώργος Παπαγεωργίου αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα στο Volvo 142 S με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. Το ίδιο συνέβη και στους Αθανάσιο Αθανάσουλα-Βασίλη Μπασιούκα με το Toyota Starlet KP 60. Τέλος, οδεύοντας προς την Ελάτεια οι Κάρολος Λάμπρου-Γιάννης Κόλιας εγκατέλειψαν με την Alpine A110.

Στην ειδική διαδρομή «Δίστομο» είχαμε ακόμη ένα θύμα, το Talbot Sunbeam Lotus των Στέλιου Γιαμαλάκη-Νίκου Μουζάκη δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την ε.δ., στερώντας από το πλήρωμα τη χαρά του τερματισμού.

Πώς κύλησε η δεύτερη ημέρα στη κατηγορία Regularity

Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, περιελάμβανε εκτός από τη κατηγορία Sporting και τη κατηγορία Regularity. Η δεύτερη ημέρα του αγώνα είχε αλλαγές στην τελική κατάταξη και έντονο συναγωνισμό. Μετά από σχεδόν 600 χιλιόμετρα τα ιστορικά αυτοκίνητα κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον διήμερο άθλο του φετινού αγώνα.

Νικητές αναδείχθηκαν οι Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλης Δημακαρέας (VW Golf 2). Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος (Porsche 911 SC), ενώ το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Θέμης Κονταράτος-Ιούλιος Ιατρίδης (VW Golf 2 GTi).

Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Άρης Γεωργοσόπουλος-Νίκος Κοντοπός (VW Golf GTi MK1), οι οποίοι δεν κατάφεραν παρά την αντεπίθεση τους να ανέβουν στο βάθρο. Στην πέμπτη θέση ολοκλήρωσαν το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις οι Σάββας Τζιλάβης-Γιώργος Δημόπουλος (Peugeot 205 Rallye), ενώ οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας (VW Golf MK1 GTi) κατάφεραν να κερδίσουν δύο θέσεις, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην έκτη θέση.

Στην έβδομη θέση συναντάμε τους Stefan Marinescu-Mirela Rou Radulescu (Opel Commodore), με τους Georgi Andonov-Jordanka Andonova (Volvo 144) να τερματίζουν στην όγδοη θέση. Στην ένατη και δέκατη θέση ολοκλήρωσαν το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις οι Άκης Μερτινός-Γεράσιμος Κυπραίος (Ford Fiesta) και Γεράσιμος Κατοχιανός–Γιώργος Χριστακέας (Ford Fiesta).

Η απονομή του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις έγινε στο Ζάππειο Μέγαρο με τον κόσμο να αψηφά τις υψηλές θερμοκρασίες και να βρίσκεται στο προαύλιο χώρο του Ζαππείου. Τα πληρώματα τα οποία ολοικλήρωσαν τον άθλο του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, αφού ευχαρίστησαν τόσο τον κόσμο όσο και την οργάνωση έδωσαν ραντεβού για την επόμενη χρονιά. Με τη σειρά τους οι οργανωτές υποσχέθηκαν πως το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ήρθε για να μείνει._ Γ. Τ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ