top icon
Eλληνικοί αγώνες

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: ΟΑΚΑ-Ιτέα Ιn-Out

Χωρίς τα σήματα του «4TΡΟΧΟΙ» τα έντυπα του αγώνα, παρά την αρχική συνεννόηση.

Έντυπα που αρχικά, σε επίπεδο ανακοίνωσης, λειτούργησαν θετικά, στη συνέχεια όμως δεν έπαιξαν το ρόλο τους στην προβολή και επικοινωνία του αγώνα.

Έργο του «PIT», που -με την ευκαιρία- αρνείται να αποδεχθεί την απόρριψη από τη νέα γενιά και διεκδικεί το ενδιαφέρον με απρέπειες που του ταιριάζουν.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Άστοχη η βαπτισμένη «συνέντευξη Τύπου» στο ΟΑΚΑ τις παραμονές του αγώνα, που εξελίχθηκε σε συνάθροιση αγωνιζομένων με παρόντες ελάχιστους δημοσιογράφους, μέλη της Ένωσής μας. Υπόσχεση, ότι την επόμενη φορά θα πάμε και θα φύγουμε όλοι μαζί, απαντώντας στην απρέπεια.

Ίσως και άμεσα, αφού για να υπάρξει επόμενη ήμερα απαιτείται απολογιστική συνέντευξη με ανάλυση κόστους κ.ά., στοιχεία που, αν επικοινωνηθούν με ειλικρίνεια από την ΟΜΑΕ της εσωστρέφειας, ίσως υπάρχει ελπίδα για τη συνέχεια. Τουλάχιστον σε σχέση με τον συγκεκριμένο αγώνα, η ιστορία όλων μας…

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Σε κάθε περίπτωση, κατά τη διάρκεια του αγώνα, το γραφείο Τύπου, έργο του κ. Πάνου Διαμάντη, λειτούργησε υποδειγματικά, σε επίπεδο ανώτερο του ERC. Αντίστοιχα, προέκυψαν και ωραίες εικόνες, μακριά από ξεπέτες, με στόχο το έσοδο του φωτογράφου. Εύγε, κ. Ηλία Παππά.

ΟΑΚΑ-Out, και το κόστος χρήσης για τον Τεχνικό Έλεγχο ξεπέρασε και το παράλογο. Σύμφωνα με πληροφορίες, η παρέμβαση Αυγενάκη επανέφερε την τάξη στην απρέπεια.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Πανηγυρική η εκκίνηση, ιεροτελεστία λόγω του Ακρόπολις στην Ακρόπολη, αλλά παραλίγο έμφραγμα μέχρι να αντιληφθούν όλοι την κοινή διαδικασία εκκίνησης για Sporting και Regularity.

Στα Σκούρτα, η ομάδα Δαρζέντα κέρδισε την παράσταση, ενώ οι πολλοί θεατές χειροκρότησαν τους συμμετέχοντες, αναμένοντας και τους ελάχιστους «Legend», που όμως ήρθαν. Για να πολλαπλασιαστούν τον επόμενο χρόνο, αλλά και στη συνέχεια.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Σε αυτή την ομάδα-κατηγορία των τεσσάρων, κοινός παρονομαστής ήταν η σοβαρή προετοιμασία και η ευγένεια, με τους Νώντα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά με το Escort του ’93 να βάζουν τη σφραγίδα στο ρεσιτάλ της Ford στο ΙΡΑ.

Θύμισε Ράλλυ Ford το 1979 όλο αυτό και, βελτιώνοντας την ξεπερασμένη και φτηνή αισθητική, μακάρι να έδινε σημαία σε εκκίνηση ή τερματισμό ο «Ιαβέρης», ο τελευταίος αυτής της Αγίας Τριάδας των διαφορετικών, καρέ του άσου με τον αείμνηστο Γιώργο Ραπτόπουλο.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Στην Ασωπία, εξαιρετική η συνεργασία της ΕΛΑΣ με το Δήμο Ριζικάρη, που είχε την ευθύνη του συνεργείου των κριτών. Ο Δήμος προσφέρει διοικητικά, χωρίς να επιτρέπει να παίζουν με την αξιοπρέπειά του.

Γενικότερα, ήταν εντυπωσιακή η παρουσία της ΕΛΑΣ, με τα στελέχη τους στη Βοιωτία και στη Φωκίδα να αποδεικνύονται άψογα ενημερωμένοι.

Ασωπία-2. Επικοινωνία όπως αρμόζει σε πραγματικούς φίλους, ανάμεσα σε Βαζάκα-Τσάδαρη και Τάκη Κουτσίκο, σε σχέση με την παραλίγο παρεξήγηση στο γεφυράκι, όπου ακούμπησε ο Βαζάκας το Starlet και έκλεισε ο δρόμος. Ο Τάκης δεν είχε την καθοδήγηση ώστε να διαχειριστεί με αρχοντιά το συμβάν, αλλά έχει τη σωστή αγωγή για την εκ των υστέρων εξήγηση. Γεγονός πως δύσκολα αντιλαμβάνεσαι τα παιχνίδια μυαλού που τον χαρακτηρίζουν…

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Στη Λειβαδιά αγκομαχάει το Golf του Σωτήρη Σκαλτσά από το STΟΡ στο σέρβις και η εικόνα με τον PetroRetro911 Νικόλα Πετρόπουλο, τον κ. Ανδρέα Περίδη και τον Mr Motori Γιάννη Σταυρόπουλο να ακολουθούν τρέχοντας στην ανηφόρα θυμίζει τη δεκαετία του 1980, όπου όλοι ήταν έτοιμοι για όλους.

Αργότερα, στο service park στην Ιτέα, πριν από τη νυχτερινή αναμέτρηση, τον κινητήρα του Golf που αρνείται να δουλέψει επισκεύασε ουσιαστικά με νεύμα ο πολύπειρος Γιώργος Πετρόπουλος. Ο Mr 911 δεν ξεχνάει τις ρίζες του, και κρίμα που αδικεί την αγωγή του.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Στο βραδινό σέρβις μετά τις Καρούτες, τη δύσκολη άσκηση προετοιμασίας του Golf των Σκαλτσά-Σούκουλη για το επόμενο σκέλος ανέλαβε η ομάδα Q2 του κ. Κατσαρέλια. Μια ωραία, καλά οργανωμένη παρέα, προσγειωμένοι άνθρωποι που σέβονται…

Στο ξενοδοχείο «Καλαφάτης» διέμεινε ο σκληρός πυρήνας αγωνιζομένων και ομάδων. Το «σπίτι» πολλών, μιας σημαντικής εποχής. Παραμένει στο κυβερνείο ο Ανδρέας, με τον γιο του Νίκο να διατηρεί τα στοιχεία φιλοξενίας του πατέρα του, προσθέτοντας αυτά του εκσυγχρονισμού. Ένα χαμόγελό τους φτάνει, ενώ απουσίαζε η γοητευτική μαμά, γιαγιά πλέον, κ. Μαρία Καλαφάτη.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Στο ξενοδοχείο «Ναυσικά» οι Regularity, τα στελέχη της οργάνωσης, αλλά και οι καλεσμένοι τους, μέλη της ειδικής Ομοσπονδίας για το «παλαιό» αυτοκίνητο… Η προσφορά τους στον αγώνα μας; Μηδενική! Το ότι δεν είχε προβλεφθεί δωμάτιο για τον Αλυτάρχη της κατηγορίας Regularity, τον Mr Triskelion Γιάννη Καράμπελα που με αγωνία αλλά ψύχραιμα, ελέγχοντας την πίκρα του, αναζητούσε κλίνη στου «Καλαφάτη», το κατατάσσεις στην κακή σύμπτωση…

Με διάθεση χιούμορ και ελπίζουμε άνευ παρεξήγησης, κουβεντιάζαμε με τον «ΕΛ-ΕΜ» τη δυνατότητα ώστε στη βραδινή ειδική στις Καρούτες να δοθεί εκκίνηση με βάση τη μέχρι στιγμής κατάταξη. Συμπέρασμα: «Θα ήταν αδύνατο ακόμα και με Πρόεδρο ΕΠΑ Sir Takis, της άμεσης παρέμβασης».

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Στο STOP στις Καρούτες τα σχόλια των αγωνιζομένων ήταν ανάμικτα, ανάλογα με το χρόνο τους, όπως πάντα έτσι συμβαίνει, ενώ όλοι συμφώνησαν ότι η πεισματάρα σκόνη παραμένει αμετακίνητη.

Σημαντικό ότι ουδείς διαμαρτυρήθηκε στον έλεγχο ενδυμασίας που έκαναν άνθρωποι της οργάνωσης με χαρακτηριστική ευγένεια.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Βαρύ το βάθρο, με Ford 1-2-3 και κορυφαία πληρώματα και ομάδες και σε ποιότητα, αλλά επιβάλλεται να αναφερθούμε στις επιδόσεις των Αλέξανδρου Χαλιβελάκη-Θάνου Παπαγεωργίου με το δικό τους ΜK2. Μία βίδα στο ένα από τα δύο διπλά Weber του Pinto τους στέρησε την 3η θέση.

Άτυχοι οι Πετρίδης, Παπαγεωργίου -οι Volvo(!)- και Καρέλλης με τους συνοδηγούς τους. Ήταν οι νικητές στο χειροκρότημα.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Εξαιρετικοί, το τέλειο σύνολο, ο συνδυασμός του αγώνα, οι Γρηγόρης Πιερρουτσάκος-Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης με το Peugeot 205 Rallye που προετοίμασε ο Νίκος Χρυσάφης. Σοβαροί και με τον σωστό ρυθμό, που τους επέτρεπε να διαχειριστούν και την κρίση στον επίλογο.

Ελπίζουμε ότι ήρθε για να μείνει ο Τζέμος με τον Διονύση Κολοτούρο, με την Corolla παιχνίδι στα χέρια τους.

Ο Θανάσης Σταμ. Αθανάσουλας, σε διαδικασία πτυχίου στην πίσω κίνηση-χώμα, με «δάσκαλο» τον Βασίλη Μπασιούκα.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Με ταχύτητα και πείσμα ο Μιχάλης Νομικός με τον κ. Τροβά δίπλα του και τους Γιώργη Κουρή και Γιάννη Νομικό στα pits. Ομαδάρα!

Σέρβις στο δρόμο, όπως άλλοτε, και το άτυπο βραβείο σε στήσιμο ομάδας επέστρεψε στη Nissan Χαλκιάς, 45 χρόνια στο κουρμπέτι με τον Θέμη να ακούει Βίγκο και να κάνει μαγικά με ένα περίπου αγωνιστικό Violet. Εργαλείο στο χέρι τους και μόνο…

Αρχοντιά από τον «Μπιλ Τζακ» Βασίλη Χαλκιά στο Cherry με τον Κώστα Κόντο και «τι λες τώρα», επιστρέψαμε τριάντα χρόνια πίσω…

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Τεχνική υποστήριξη όμως σε επίπεδο WRC και στο service park, με τις κορυφαίες ομάδες, όπως την Kirkos Racing, να μας παραπέμπουν στο αληθινό, στο βαρύ Ακρόπολις. Στου Κύρκου, όπου ακούγονται μόνο τα πιστόλια-κατσαβίδια και η εντολή για την εξαέρωση των φρένων. Οι «Κυρκαίοι», που εκτός του Sierra των νικητών, είχαν και την ευθύνη συντήρησης του καλύτερου και πιο όμορφου Starlet του αγώνα. Είδαμε, ακούσαμε και οπισθοχωρήσαμε στα Σκούρτα, και κρίμα που δεν ολοκλήρωσαν οι Τάκης Κουτσίκος-Νικόλας Πετρόπουλος.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Οι Στέλιος Γιαμαλάκης-Νίκος Μουζάκης εγκατέλειψαν νωρίς με το Talbot-θρύλο, αλλά επέστεψαν την επομένη σε καθεστώς super rally και ήταν αξιοπρεπείς, πριν ξαναπροδοθούν από τον Βρετανό ασθενή.

Αξιοπρεπείς οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη με την ex-Γεμενής Corolla 1.6 που τους προσέφερε ο κ. Τάκης Κουτσίκος, και την εξέλιξε σε αξιόπιστο αγωνιστικό όχημα ο κ. Δημήτρης Τσούργιαννης.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Τι να γράψεις για τους Αργυρίου-Λάσκο και Χωριανόπουλο-Φωτεινόπουλο; Έχουν κοινό στοιχείο αυτοί οι τόσο διαφορετικοί; Το σημαντικό: Gentlemen!

Στους λίγους βετεράνους αγωνιζόμενους, σε αντιπαράθεση με την ιστορία τους για δικούς τους λόγους, προστίθεται και ο Παπασταθόπουλος, πιστός στο σύστημα Μιχελακάκη, παρά το κενό απαξίωσής του.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Την ίδια ώρα, ο «ΕΛ-ΕΜ», ερχόμενος από ρετιρέ, προσφέρει την ψυχή του με έντιμη άποψη χωρίς να διαπραγματεύεται την αξιοπρέπειά του. Ο «Λου-Μου», όπως τον αποκαλούν, είχε την ευθύνη να συνοδεύει τον Βρετανό παρατηρητή Τζον Μίλικτον, που θα συντάξει την έκθεση με ζητούμενο την ένταξη του αγώνα στο διεθνές ημερολόγιο. Αυτοκίνητό τους ένα Raptor, ευγενική προσφορά του Car Center.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις:

Στο «0», ο LeMan με τον Γιώργο Μουρτζούκο στο Colin MG, και τι καλύτερο να αναζητήσεις; Ένας αξιόπιστος συνδυασμός._ Σ. Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ