Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

Με συναίσθημα...

Μελετάς και προσπαθείς να ερμηνεύσεις χρόνους F2 από το χωμάτινο Ράλλυ της SL στο Λουτράκι.

Συζητώντας με τον μετρ, νικητή-συνοδηγό Νίκο Πετρόπουλο, μας εξηγεί, όπως πάντα σεμνά, ότι το Χαρβάτι ήταν βατό. “Είχαν δουλέψει οι οργανωτές και ήταν σε καλύτερη κατάσταση από τότε που το θυμάσαι”, το σχόλιό του. Για να συμπληρώσει πως στο τρίτο της πέρασμα ήταν “δύσκολη” η Κινέτα. Ειδικές “Ακρόπολις” και οι δυο και αποδείχτηκε σοφή η επιλογή με δύο αντί για τρεις φορές στο Χαρβάτι, με το δεύτερο, όπως και το τρίτο πέρασμα της Κινέτας να γίνεται νύχτα, δίνοντας λάμψη στον αγώνα.

“Οπλίζεις” τις αναμνήσεις σου και έχοντας ταξιδέψει αρκετά εκεί με θηρία, “ανασύρεις” τις επιδόσεις με το Micra το 1990 και... ανατριχιάζεις. Οι χρόνοι των “Backo”, Νώντα Καρανικόλα και Ανδρέα Καροτσιέρη θυμίζουν την άλλη, την καλή εποχή, με τους Α5 και Α6, τους πυροβολάρχες με Starlet, Micra, Yaris, Corolla και διαφορά Peugeot, που είχαν την τέχνη να εκθέτουν τους τετρακίνητους ακόμα και στην ανηφόρα.

Θυμάσαι το καλό, το δικό σου Micra και τα άλλα των cup, τα υποδεέστερα. Σκαρφάλωνες εκεί ψάχνοντας πρόσφυση. Έσφιγγες τα δόντια και η αγωνία να μην πάθεις λάστιχο, απαγόρευε το “ευθυγραμμίζω”. Εμείς, με Τώνια, χάρη στην ομάδα μας (κράτος) είχαμε στόχους, όπως την αρμάδα των Celica. Ένα φλύαρο πολυπληθές σύνολο περιορισμένης ουσίας, με τον Νότη Γιαγνίση να ξεχωρίζει με την Corolla και να τους εκθέτει.

Αργότερα...

Συγκλονιστική η μάχη μεταξύ ίσων ανάμεσα σε ειδικούς πολύ υψηλού επιπέδου, κλάσης Βαζάκα, Αργυρίου, Τανούση, Τσάδαρη, Σ. Σκαλτσά, Ζιάκα, κ.ά., όπως ο Ζήβας, που οδηγούσε σαν WRC την 1.6 με εθνική ομολογκασιόν κ.ά. Πηδαλιούχοι με εξαιρετικούς συνοδηγούς, που δεν είχαν τα περιθώρια ώστε να διαλέγουν δρόμο και αλλού να αφήνουν, αλλού να πατάνε. Τέρμα γκάζι παντού. Χωρίς αύριο και πιστέψτε μας, σε αυτό το παιχνίδι που προσφέρεται για σκληρούς παίχτες-πρωταθλητές, ειδικούς στο κατηφορίζω, απαιτείται τρόπος και ανηφορίζοντας.

Σήμερα

Αυτήν τη προσέγγιση την έζησαν προχθές στο Λουτράκι, στη μέγιστη μάλιστα διάσταση, οι τρεις συνδυασμοί με τα περίπου μικρά προσθιοκίνητα διαφορετικών προδιαγραφών. Καρέ με διπλούς άσους, μαζί με τον δικό μας, Σάββα Λευκαδίτη και τον πολύπειρο κ. Κώστα Κόντο δίπλα του, στο κόκκινο 206, που αστόχησαν.

Να συστηθούμε

Να γνωρίσουμε λοιπόν τους “6” που αναμενόμενα μας εντυπωσίασαν, εκπλήσσοντας ευχάριστα όσους δεν τους ήξεραν, αλλά τους έμαθαν. Με τον όμορφο τρόπο των επιδόσεων και με την κόσμια συμπεριφορά που εμπνέει και εκτός μπάκετ.

Από τον παππού στον εγγονό και ας αρχίσουμε ορθόδοξα...

Οι... Ανδρέες, Καροτσιέρης και Στεργίου, συμμετέχουν επειδή τους αρέσει και είμαστε σίγουροι ότι το βράδυ θα ήθελαν το ελαφρύ πρωτότυπο για χρόνο επιπέδου γενικής. Του αρέσει η νύχτα του πολύπειρου και δεν το έκρυψε, όντας ακόμα πιο ανταγωνιστικός εκεί με το ΜG 1.4 του Colin, που θέλει τρόπο. Θέλει ευφυή οδηγό και συνοδηγό που υπαγορεύει με ακρίβεια. Το “βρήκαν” ακριβώς στο παρελθόν οι “El-Nak jr”-Ανδρέας Βίγκος και κέρδισαν τίτλο, εκθέτοντας και... τα παιχνίδια με τους κανονισμούς των αντιπάλων τους. Καθαρά και γρήγορα, όπως ακριβώς το περασμένο Σάββατο, και οι παλιοί ολοκλήρωσαν με διαφορά από το Fiesta-νικητή, ίσως στην ουσία μικρότερη απ' ό,τι στα αποτελέσματα, που όμως είναι αυτά που μένουν.

Αξιοποίησαν τη διάθεση για γλέντι που τους διακρίνει, την ανταγωνιστικότητα του άρχοντα-πρωταθλητή που χαρακτηρίζει τον καπετάνιο στους αιθέρες, ακούμπησαν, εμπιστεύτηκαν το σασί και την ανάρτηση by Colin και απέδειξαν πως το χαίρεσαι το άθλημα και με τους 160 ίππους και ας μην είναι πούπουλο, όπως πιστεύουν οι ειδικοί αναλυτές του καναπέ. Με τους θεατές να διαφωνούν ακόμα και για το αν είναι το μικρό του Πανουργιά ή το μεγάλο του Αναγνωστάκου (καμία σχέση), είμαστε σίγουροι πως ανανέωσαν για τη συνέχεια.

Start Line Rally

Τα Fiesta (σε δύο εκδοχές)

Μιλάμε για τα Ford του Dirt Games-Νώντα Καρανικόλα, που είχε δίπλα του στο by Car Center R1... τον R5 Γιώργο Βασιλάκη και το γνωστό από πέρυσι -περίπου R2- φουλ Α6 του Backo. Δίπλα του, με όνομα βαρύ και το χέρι του τεχνίτη κορυφής, ο Άρης Ιαβέρης. Επί του προκειμένου, ατού η ψυχή του και ό,τι ποτίζει το DNA-Ιαβέρη, συνδεδεμένο με τη μάθηση. Μελετώντας τεχνικά το Car Center Fiesta, θεωρητικά είναι ελαφρύτερο, ενώ με τον σύγχρονο 1000άρη των 145 ίππων σε συνδυασμό με σειριακό κιβώτιο, μείνετε συντονισμένοι για το πώς δένουν όλα αυτά και πως εκφράζονται στο δρόμο. Το άλλο, το Iaveris Rally Academy, ο νικητής στην άτυπη F2, όντας και ο συνδυασμός του αγώνα ακολουθεί τον παλιό και σίγουρο δρόμο. Ατμοσφαιρικός 1.6 των 180 ίππων, με 5άρι σειριακό κιβώτιο, καλά εξελιγμένη ανάρτηση και η συνέχεια από το πλήρωμα. Για υπόκλιση και οι “4”, αφού σεβάστηκαν τον θεατή και πρόκειται για την ίδια προσέγγιση του νικητή με διαφορετικό τρόπο λόγω και συνθηκών.

Από τη μία, ο Νώντας είχε στα αφτιά του και άλλα ακούσματα, συνδεδεμένα με πέτρες και μέταλλο, σε συνδυασμό με την εξέλιξη του Fiesta στον πρώτο του αγώνα. Από την άλλη, ο Backo, με μαγικά πατήματα... Γιάννη Μπαντούνα εκεί, είχε αφτιά μόνο για τον Άρη και δημιουργούσε. Οι άνθρωποι και η μηχανή τους έδεσαν με το περιβάλλον και έφεραν δυνατές αναμνήσεις θαυμασμού, με τα οριακά περάσματα των Α5 της προηγούμενης δεκαετίας.

Start Line Rally

Έφτιαξαν τη διαφορά τους που δεν αντισταθμίζεται από προβλήματα νεότητας στο R1 και “σήκωσαν”, έτσι, μια στάλα, για την ψυχολογία της αξιοπιστίας μόνο... στο τελευταίο ημίχρονο, όπως σε αγώνα πόλο. Έξι υπέροχοι άνθρωποι με τρία αυτοκίνητα που αποδείχθηκαν και αξιόπιστα σε έναν εξαιρετικό αγώνα. Μια άτυπη ομάδα που πιστοποιεί ότι η ζωή δεν αρχίζει στις φτερούγες -που διαφέρουν- και τελειώνει στα “Σαξόραλλα” - που αποφεύγουν το χώμα.

Οι παραπάνω, όπως βέβαια και οι παίχτες σε επίπεδο γενικής, αλλά και όσοι με Ν, που ξαναζεί χάρη την ΕΠΑ του Αθανασέκου, είναι ο λόγος ώστε να ταξιδέψεις με ντίζελ στη Λαμία για να απολαύσεις και το έργο της ΑΛΑΛ.

“Keep in touch” που λένε και οι «μορφωμένοι», συνδεδεμένοι σε όνειρο με την ιστορία του σπορ που καταστρέψαμε, όπως ισχυρίζονται στο δρόμο για τη χαριστική βολή._ Σ.Χ.

ΦΩΤ.: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Start Line Ράλλυ – Χρόνοι F2

Θέση Πλήρωμα Αυτοκίνητο Σύνολο Διαφορά 1ου 

1 “Backo”- “Άρης Ιαβέρης” Ford Fiesta (C5-A6) 53:04.21

2 Ν. Καρανικόλας – Γ. Βασιλάκης Ford Fiesta ST (C6-R1B) 54:59.93 +1:55.72

3 Α. Καροτσιέρης – Α. Στεργίου MG ZR 105 (C6-A5) 55:01.24 +1:57.03

Start Line Rally

 

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού Ράλλυ Μόντε Κάρλο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου