top icon
Αγώνες

Preview GP Μεγάλης Βρετανίας

Στη Μεγάλη Βρετανία και στην πίστα του Silverstone, η οποία βρίσκεται στο ημερολόγιο από το 1950, μεταφέρεται αυτό το Σαββατοκύριακο η Formula1.

Μετά από τη διεξαγωγή τριών αγώνων σε πίστες δρόμου (Μόντε Κάρλο, Καναδάς, Βαλένθια), η Formula1 επιστρέφει σε κλειστή πίστα και δη στην αγαπημένη όλων των οδηγών, το Σίλβερστοουν. Ο συγκεκριμένος αγώνας θεωρείται από πολλούς ως ο «εντός έδρας», καθώς στη Μεγάλη Βρετανία έχουν τα εργοστάσιά τους οι περισσότερες ομάδες. 
Φέτος οι διοργανωτές έχουν κάνει μερικές αλλαγές. Υπάρχει νέο pit lane, ενώ καινούργια είναι και κάποια από τα κτήρια των paddock. Το Σίλβερστοουν είναι μία από τις αγαπημένες πίστες των οδηγών, λόγω του πολύ προκλητικού συμπλέγματος ταχύτατων στροφών που παρουσιάζει στο πρώτο μισό του γύρου του. Επίσης τα ελαστικά καταπονούνται στο έπακρο, για αυτό σημαντικό ρόλο θα παίξει να δούμε πώς θα αντιδράσουν τα Pirelli. 
«Το βρετανικό GP είναι προφανώς ένα από τα σημαντικότερα του ημερολογίου και ιδιαίτερα το Σίλβερστοουν από μόνο του είναι μία από τις κορυφαίες πίστες» λέει ο περσινός νικητής, Μαρκ Γουέμπερ και συνεχίζει: «Οι διοργανωτές πέρσι έκαναν πολλές βελτιωτικές αλλαγές. Θέλω να τερματίσω ψηλά για όλους όσους εργάζονται στην ομάδα».
 
Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 8-10 Ιουλίου
Σίλβερστοουν
Έτος κατασκευής/Πρώτο GP F1 1943/1950
GP που έχουν διεξαχθεί στην πίστα/χώρα 44/61
Μήκος πίστας 5.891 μ.
Γύροι 52 (306,747 χλμ.)
Αριθμός στροφών (δεξιές/αριστερές) 18 (10/8)
Μέγιστη τελική ταχύτητα 2010 300,9 χλμ./ώρα
Μέση ωριαία ταχύτητα 232 χλμ./ώρα
Ρεκόρ συνολικής απόστασης 1:24:38.200 (Μαρκ Γουέμπερ, Red Bull, 2010)
Ρεκόρ pole position 1:29.615 (Σεμπαστιάν Φέτελ, Red Bull, 2010)
Ρεκόρ ταχύτερου γύρου 1:30.874 (Φερνάντο Αλόνσο, Ferrari, 2010)
Βάθρο 2010
1. Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull)
2. Λιούις Χάμιλτον (McLaren)
3. Νίκο Ρόζμπεργκ (Mercedes)
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Αρνητική άντωση 8/10
Φθορά ελαστικών 10/10
Καταπόνηση φρένων 4/10
Παροχή πρόσφυσης   6/10
Κατανάλωση καυσίμου 7/10
Αλλαγές σχέσεων  40
Τέρμα γκάζι στο γύρο/μεγαλύτερο τμήμα με τέρμα γκάζι 64%/890 μ. (12 δλ.)
Pit lane: Απώλεια χρόνου/μήκος 19,1 δλ./420 μ.
Μέσος όρος αυτοκινήτων ασφαλείας ανά αγώνα 0,6
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ