Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

Πρωταθλητής Ελλάδος ο Γιάννης Παπαδημητρίου μετά το 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ

Μετά τη νίκη του στο 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ, που ήταν η τρίτη σε ισάριθμους αγώνες, ο Γιάννης Παπαδημητρίου αναδείχθηκε για δεύτερη φορά στην καριέρα του Πρωταθλητής Ράλλυ Ελλάδος.

Κατά τη διάρκεια του διημέρου 17-18 Οκτωβρίου, διοργανώθηκε από την Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) το 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ, που πραγματοποιήθηκε στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές της Ηλείας, αποτελώντας τον 3ο γύρο του 56ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Το καθαρά αγωνιστικό μέρος, περιλάμβανε 3 περάσματα από τις ειδικές διαδρομές Λάλας και Φολόη, διαμορφώνοντας ένα ράλλυ συνολικού μήκους 83,25 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Giannis Papadimitriou

Νικητές, αναδείχθηκαν οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Γιώργος Πολυζώης (Skoda Fabia R5, C1-R5), που κυριάρχησαν σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στις 6 ειδικές διαδρομές. Με την τρίτη φετινή και παράλληλα εμφατική του νίκη, ο Παπαδημητρίου αναδείχθηκε για δεύτερη φορά στην καριέρα του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ελλάδος, επαναλαμβάνοντας το επίτευγμα του 1999, όταν οδηγούσε Subaru Impreza WRC. Η πρώτη νίκη της σεζόν ήρθε στα μέσα Ιουλίου, όταν ο Γιάννης Παπαδημητρίου κατέκτησε τη νίκη στο Start Line Rally που είχε ως επίκεντρο στο Λουτράκι, με συνοδηγό στο Skoda Fabia R5 που προετοιμάζει η ουγγρική Eurosol, τον Νίκο Πετρόπουλο. Η συνέχεια δόθηκε στα μέσα Σεπτεμβρίου με το λασπωμένο Ράλλυ Φθιώτιδος, όπου ο Παπαδημητρίου έφτασε στο “2 στα 2”, έχοντας στο δεξί μπάκετ τον Γιώργο Πολυζώη, με τον οποίο κατέκτησαν τη νίκη και τον Πύργο. Ενδεικτικό της κυριαρχίας του Γιάννη Παπαδημητρίου στο φετινό πρωτάθλημα, είναι το γεγονός ότι έχει πετύχει τον ταχύτερο χρόνο και στις 14 ειδικές διαδρομές (5 στο Ράλλυ Start Line, 3 στο Ράλλυ Φθιώτιδος και 6 στο Ολυμπιακό Ράλλυ) που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής. Σημειώνουμε, πως λόγω της μη συμμετοχής του στον πρώτο αγώνα, ο Γιώργος Πολυζώης δεν έχει στεφθεί Πρωταθλητής Συνοδηγών και για να πετύχει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να λάβει μέρος και στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, το Φθινοπωρινό Ράλλυ, στις 7-8 Νοεμβρίου. Άλλωστε, διεκδικητής του τίτλου Συνοδηγών είναι και ο Κώστας Σούκουλης, που έλαβε μέρος στους δύο πρώτους αγώνες ως συνοδηγός του Γιώργου Ζυμαρίδη, ο οποίος δεν αγωνίστηκε στον Πύργο καθώς το αυτοκίνητό του συμμετείχε στο Ράλλυ Κύπρου.

Giannis Badounas

Επιστρέφοντας στα αποτελέσματα του 41ου Ολυμπιακού Ράλλυ, για τα οποία δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από το Σωματείο που διοργανώνει τον αγώνα μέχρι στιγμής, στη δεύτερη θέση με διαφορά 2:57.45'' από τους νικητές, τερμάτισαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης-Frederic Miclotte (Skoda Fabia R5, C1-R5), ενώ την τριάδα του βάθρου διαμόρφωσαν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8, φωτ.). O Πρωταθλητής Ράλλυ 2018 ξεκίνησε διεκδικώντας ακόμη και τη δεύτερη θέση, ωστόσο στη συνέχεια έμεινε λίγο πιο πίσω από τον Σερδερίδη, με δεδομένη πάντως την τεχνολογική διαφορά μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Σημειώνουμε, πως στο Ολυμπιακό Ράλλυ δεν αγωνίστηκαν εντέλει οι Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia R5, C1-R5), λόγω ατυχίας κατά τη διάρκεια των δοκιμών, που δεν άφησε περιθώρια ώστε το αυτοκίνητο να είναι έτοιμο για τον αγώνα.

Konstantinos Tzemos

Στην 4η θέση τερμάτισαν οι Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας (Ford Fiesta R5, C1-R5), ενώ μια θέση πιο πίσω, την 5η της γενικής κατάταξης, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Ντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4, φωτ). Ο οδηγός που κατάγεται από τη περιοχή, κατέκτησε τη νίκη στην Κατηγορία Ν, στο πλαίσιο της οποίας είχε αρχικά μάχη με τον νικητή σε Λουτράκι και Λαμία “Panagiotis Roustemis”, ο οποίος εγκατέλειψε από πρόβλημα στην υποβοήθηση τιμονιού με το Mitsubishi Lancer EVO X και συνοδηγό τον Κωνσταντίνο Νικολόπουλο. Τους νικητές της Κατηγορίας Ν, Τζέμο-Παναγιωτούνη, ακολούθησαν σε γενική κατάταξη και κατηγορία Ν οι “Ίαν”-Μιχάλης Φράγκου και Πάνος Ισμαήλος-Χρήστος Μπακλώρης, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer EVO IX. Μετά από αυτό το αποτέλεσμα, η μάχη του τίτλου, για τον οποίο ερίζουν οι “Panagiotis Roustemis” και Ντίνος Τζέμος.

Nondas Karanikolas

Στην 8η θέση της γενικής κατάταξης, τερμάτισαν οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta R1, C6-R1B), οι οποίοι επικράτησαν στην F2 και προφανώς στη C6, βάζοντας πλώρη για τον τίτλο στην F2. Σε αυτό, συνετέλεσε και η εγκατάλειψη των νικητών της κατηγορίας σε Λουτράκι και Λαμία, “Backo”- “Άρης Ιαβέρης” (Ford Fiesta R2, C5-A6), που είχαν έξοδο ενώ βρίσκονταν στην 3η θέση, αφότου μια επαφή με πέτρα οδήγησε σε σπάσιμο ενός άκρου στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα. Την τριάδα της F2, διαμόρφωσαν οι “Pazonen”-Απόστολος Κοτρωνής (Toyota Yaris, C6-A5) και Θόδωρος Μούγιος-Βαγγέλης Παναρίτης (BMW 320 E30, C3-E11). Ακόμη, άτυχοι στάθηκαν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Λάμπρος Ζωγράφος (Subaru Impreza, C2-A8) και Ανδρέας Καροτσιέρης-Ανδρέας Στεργίου (MG ZR 105, C6-A5) που τέθηκαν εκτός αμφότεροι, από πρόβλημα σε ημιαξόνιο των αυτοκινήτων τους.

Ο επίλογος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, θα δοθεί στις 7-8 Νοεμβρίου στην περιοχή της Ιτέας, με το Φθινοπωρινό Ράλλυ.

Οι νικητές ανά κατηγορία

C1: Γιάννης Παπαδημητρίου-Γιώργος Πολυζώης (Skoda Fabia R5)

C2: Γιάννης Μπαντούνας- Κώστας Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI)

C3: Θόδωρος Μούγιος-Βαγγέλης Παναρίτης (BMW 320 E30)

C4: Γιώργος Καρούζος-Παναγιώτης Μπράβος (Toyota Corolla AE86)

C5: Γεώργιος Μανέτας-Φώτης Αλεξανδρόπουλος (Toyota Corolla AE111)

C6: Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta R1)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ 4Τ, ID PAPAS, ΑΟΛΑΠ

Συνημμένα μπορείτε να βρείτε αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα και χρόνους από τις ειδικές διαδρομές.

Ψηφίστε το πιο όμορφο sport coupe των τελευταίων 50 ετών. Προσοχή, δεν αναζητούμε το καλύτερο αλλά το πλέον όμορφο από το 1970 μέχρι σήμερα.

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου