Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Η επιστροφή του Πρωταθλητή!

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους φίλους των αγώνων, αφού στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2003, Σωκράτης Τσολακίδης, ανακοίνωσε τη συμμετοχή του με Skoda Fabia R5!

To 49o Ράλλυ Δ.Ε.Θ., που σηματοδοτεί και τον 6ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αναμένεται ως ένας από τους πλέον ενδιαφέροντες αγώνες της χρονιάς. Ο λόγος έγκειται στο γεγονός ότι στη ράμπα της εκκίνησης, δίπλα στους πρωταγωνιστές και τους διεκδικητές του τίτλου, θα δούμε μερικές ακόμα σημαντικές και εντυπωσιακές συμμετοχές. Αυτή του Διαμαντή Τζαμπάζη με το Skoda Fabia R5 τη γνωρίζαμε εδώ και καιρό, αλλά εκείνη που αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη ήταν του Σωκράτη Τσολακίδη, έπειτα από απουσία οκτώ ολόκληρων χρόνων! Ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2003 θα επιστρέψει στην αγωνιστική δράση, και μάλιστα θα έχει στη διάθεσή του κορυφαίο αυτοκίνητο, και συγκεκριμένα ένα Skoda Fabia R5. Στο δεξί του μπάκετ θα βρεθεί ο Χάρης Δήμου, με τον οποίο και είχαν συμμετάσχει στα πρώτα βήματα του Έλληνα οδηγού.

Ο Σωκράτης Τσολακίδης ξεκίνησε την εμπλοκή του στα τέλη της δεκαετίας τoυ '90, συμμετέχοντας σε αγώνες στη Β. Ελλάδα. Δεν άργησε να κάνει το άλμα στην καριέρα του, και πολύ σύντομα απέκτησε ένα Lancer έβδομης γενιάς. Το 2002 συμμετείχε σε περισσότερους αγώνες, καταφέρνοντας να τερματίσει 8ος, ενώ το 2003 ακολούθησε το Παν.Π. Ράλλυ με πλήρη εμπλοκή. Στην πρώτη του ουσιαστικά χρονιά, κατάφερε να κερδίσει τρεις αγώνες, οδηγώντας και πάλι το Lancer EVO VII, ενώ σε Ράλλυ ΕΛΠΑ και Δ.Ε.Θ. το εντυπωσιακό Peugeot 306 Maxi, με αποτέλεσμα να κατακτήσει τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος.

Το 2004 αποφάσισε να συμμετάσχει στην πλειονότητα των αγώνων με το Peugeot, αλλά μηχανικά προβλήματα στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει τον τίτλο. Το 2005 κατάφερε να κερδίσει το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, αλλά στο Παν.Π. Ράλλυ τερμάτισε μόλις 6ος. Το 2006 οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις τον κράτησαν μακριά από τους αγώνες, αλλά συμμετέχοντας στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. εκείνης της χρονιάς δεν είχε πρόβλημα να πιστοποιήσει την ταχύτητά του τερματίζοντας 2ος και στις δύο μέρες του αγώνα, την πρώτη πίσω από τον Παναγιώτη Χατζητσοπάνη και την επόμενη πίσω από τον Λευτέρη Σωτήρχο.

Το 2007 η παρουσία του ήταν και πάλι περιορισμένη, ανεβαίνοντας στο 3ο σκαλί του βάθρου στο Ολυμπιακό Ράλλυ, ενώ το 2008, αφήνοντας το Subaru Impreza και επιστρέφοντας στο Mitsubishi, και συγκεκριμένα ένατης γενιάς, κατάφερε να τερματίσει 2ος στο Κύπ. Ασφάλτου και 2ος στο Κύπ. Βορείου Ελλάδος.

Το πάθος του για τα αυτοκίνητα και την ταχύτητα είναι δεδομένο και δεν είναι μυστικό ότι χαρακτηρίζει όλη του την οικογένεια. Οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις δεν του επέτρεψαν από το 2008 μέχρι και σήμερα να βρεθεί σε αγωνιστικό μπάκετ, αλλά σήμερα, με την πρώτη ευκαιρία, κάνει την επανεμφάνισή του, και μάλιστα με κορυφαίο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η ταχύτητα που τον χαρακτηρίζει είναι δεδομένη, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα. Οδηγούσε πάντα στο όριο και, έχοντας εμπειρία στο δεξί του μπάκετ, αυτό ήταν και το στοιχείο που τον χαρακτήριζε στις ειδικές διαδρομές. Χαμογελαστός και προσιτός, ο Πρωταθλητής του 2003 αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη για το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. και τους φίλους των αγώνων, που μακάρι να έχει συνέχεια και να μη σταματήσει εδώ._Π. Τ.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου