Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

Ράλλυ Σπριντ Βούλας “Κρεμασμένος Λαγός” (Regularity): Αποτελέσματα

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων διοργάνωσε, το Σάββατο 4 Ιουλίου, την αναβίωση της ανάβασης Κρεμασμένου Λαγού με αυτοκίνητα κατηγορίας Regularity.

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (Σ.Ι.Σ.Α.) με την υποστήριξη του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης διοργάνωσε την αναβίωση της ανάβασης του θρυλικού́ “Κρεμασμένου Λαγού”, συνεχίζοντας την παράδοση για 5η συνεχόμενη χρονιά.

Ο “Κρεμασμένος Λαγός” του ΣΙΣΑ είναι μία ήπια αναβίωση της ανάβασης της δεκαετίας του ‘70 που σέβεται το περιβάλλον, τους κατοίκους του Πανοράματος Βούλας και δεν επιβαρύνει την χλωρίδα και την πανίδα του ομώνυμου δάσους.

Φέτος λόγω της πανδημίας Covid-19, η εκδήλωση μετατέθηκε για το απόγευμα του Σαββάτου 4 Ιουλίου, ώστε να μη υπάρχει πρόβλημα με τις υψηλές θερινές θερμοκρασίες και να μην δημιουργηθούν προβλήματα με τους κυριακάτικους επισκέπτες του «Λαγού». Η Οργανωτική Επιτροπή και οι κριτές φρόντισαν να τηρηθούν όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφαλείας του Υφυπουργείου Πολιτικής Προστασίας.

82 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή, γεγονός που αποτελεί ρεκόρ για το 2020 και είναι ένας από τους υψηλότερους αριθμούς συμμετοχών της τελευταίας πενταετίας. H διάθεση των συμμετεχόντων και των θεατών ήταν άριστη και το κλίμα της εκδήλωσης για ακόμα μία χρονιά πανηγυρικό́. Στις 18:00 άνοιξε ο αγώνας με τα 10 αυτοκίνητα της κατηγορίας Legends, που συμμετέχουν παραδοσιακά βετεράνοι οδηγοί & αυτοκίνητα με αγωνιστική ιστορία.

Volvo

Ακολούθησαν οι 2 αναβάσεις των 72 αυτοκινήτων της διαγωνιστικής κατηγορίας Regularity, που ξύπνησαν μνήμες του παρελθόντος στις φουρκέτες του «Κρεμασμένου Λαγού́».

Οι Αλεβιζόπουλος-Νικολόπουλος (Alfa Romeo GT Junior) ήταν οι μεγάλοι νικητές του φετεινού «Λαγού». Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λάγγας-Μαλτέζου (Volvo 122S) και ο Ηλίας Μανιάτης με Alfasud Sprint.

Νικητές της κατηγορίας Legends ήταν οι Σκαράκης (Ford Escort MK1), Θεοδοσίου-Καθάρειος (Lancia Beta Coupe) και Μπιρλιράκης (BMW 1602).

Toyota

Νικητές της κατηγορίας Youngtimer ήταν οι Abastado-Γιαννόπουλος (Toyota Celica STi), Μακαρίτης-Κατσούρης (Nissan Micra) και “0+” Λορέντζος-Κοκκιας (Lotus Elise 111S).

Ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί́ θερμά τον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης για την υποστήριξη του, την Εθελοντική Ομάδα Πυρόσβεσης Βούλας, την Δημοτική́ & την Ελληνική́ Αστυνομία για την πολύτιμη συνδρομή́ τους στην ομαλή́ διεξαγωγή́ της εκδήλωσης, την γραμματεία του Συλλόγου για την έγκυρη & ταχεία έκδοση των αποτελεσμάτων και τέλος όλους τους κριτές, χρονομέτρες & τα στελέχη της οργάνωσης για τη βοήθεια τους.

Ραντεβού ξανά στον «Λαγό» το 2021!

Δελτίο Τύπου

Συνημμένα Αρχεία

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '80;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου