top icon
Αγώνες

Στον απόηχο του 18ου Ράλλυ Κορίνθου

Με τις υψηλές θερμοκρασίες να επικρατούν σε όλη την χώρα, βρεθήκαμε την Κυριακή 1 Αυγούστου στο Λουτράκι για τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος.

Οργάνωση παντός καιρού…

Έργο ΑΛΑ Κορινθίας, με γεγονός πως «οι άνθρωποι κάνουν την διαφορά». Οργάνωση με σφραγίδα Γιώργος Σωτηρόπουλος, με συνεργάτες χρυσάφι, όπως η κ. Διονυσία Μητσοπούλου. Ο μηχανισμός της ουσίας, που απομόνωσε με ευθύνη τα «παράσιτα» της περιοχής και στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων.

Παρά τις δυσκολίες λόγω θερμοκρασιών, πέρασε με επιτυχία τις «εξετάσεις», διαψεύδοντας τους επιφυλακτικούς, για ένα εγχείρημα με ρίσκο.

Το μεγαλύτερο όμως Μπράβο αξίζουν οι άνθρωποι της Οργάνωσης, οι οποίοι βρέθηκαν στα βουνά. Οι κριτές, οι χρονομέτρες, οι πλοηγοί και οι ενδιάμεσοι, «διασκέδασαν» με τις ανυπόφορες συνθήκες και όντας σοφά συντονισμένοι από την Αλυτάρχη, δίδαξαν, γνώση και ήθος.

Ένα πολύπειρο σύνολο που προσφέρει πάθος, ενώ οι ίδιοι κ.α., θα λάμψουν και στο ΕΚΟ Acropolis Rally, στο WRC.

Διαδρομή…

Οι Ειδικές Διαδρομές γνωστές. Οι “Άγιοι Θεόδωροι” και “Λουτράκι”, θα συμπεριληφθούν και στο ΕΚΟ-ΡΑ τον Σεπτέμβριο, όπου εκεί θα δούμε τους “Παγκόσμιους” σε συνδυασμό με τους δικούς μας.

Πρόβα τζενεράλε λοιπόν το Ράλλυ Κορίνθου, καμία σχέση με mini Ακρόπολις και είναι γεγονός πως οι δρόμοι δουλεύτηκαν προς τη σωστή κατεύθυνση. Με τη στήριξη της Δημοτικής αρχής που διαχρονικά στηρίζει τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό στην περιοχή, με χαρακτηριστική συνέπεια.

Ότι οι δρόμοι ταλαιπωρήθηκαν και ταλαιπώρησαν τα πληρώματα στο δεύτερο πέρασμα συνάδει με το ύφος του ΕΚΟ-ΡΑ, αλλά απέχει από έναν αγώνα του ΠανΠΡάλλυ με χωμάτινη επιγραφή.

Η κακή εξέλιξη της ποιότητας του δρόμου ίσως πρέπει να προβληματίσει και τις διεθνείς δυνάμεις στο πάνω διάζωμα του ΟΑΚΑ. Να μην ξεχνάμε όμως πως το Ράλλυ Ακρόπολις διαχρονικά οδηγεί ανθρώπους και μηχανές στα άκρα.

Χωρίς αμφιβολία η κ. Πασαλή θα κάνει ότι πρέπει και γνωρίζει, ώστε ο αγώνας μας να διατηρήσει τον χαρακτήρα του.

Ράλλυ Κορίνθου

Ενημέρωση

Επιπέδου τουλάχιστον ERC το γραφείο Τύπου. Ευθύνη του πολύπειρου  Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη του GoCar. Ακούραστος και πανταχού παρόν με το παραδοσιακό μπλοκάκι κρατούσε σημειώσεις και αναζητούσε την πληροφόρηση ώστε να ενημερώνει σχετικά. Κρίμα που το έργο του δεν συνδυάστηκε με τη λάμψη αντίστοιχων φωτογραφιών.

Ράλλυ Κορίνθου

Λουτράκι In-Out

  • Πλοηγοί, οι Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης, με το 0 στο SM-EVO. Διασκέδαση με ουσία, από Πρωταθλητές.
  • Θα τους δούμε και στο ΕΚΟ-ΡΑ τουλάχιστον με Rally2
  • Συνήθεια έγινε από τους Τσουλόφτα-Ηλία οι πτήσεις με το Polo στον Ελληνικό εναέριο χώρο. Σημειώστε 2/2 αγώνες και 8/8 στην μάχη των Ε.Δ. για το Κυπριακό πλήρωμα, που βλέπει Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
  • Επιδόσεις που προδίδουν και ποιότητα με την κλάση τους να παίξει το ρόλο της στο ΕΚΟ-ΡΑ.
  • Καμπανάκι και για τις Ελληνικές Συμμετοχές και για τη δομή του ΠΠΡ που απαιτεί αναθεώρηση.
  • Αν βέβαια θέλουμε ο Τσουλόφτας Jr, ένας Ευρωπαίος οδηγός αγώνων, να συναντάει ανταγωνιστές και να μην εξελιχθεί σε πελατειακή η σχέση του με την ελληνική κοινότητα που αδικείται.
  • Συνέχεια εξαιρετικών εμφανίσεων για τον Χρήστο Αθανασόπουλο που κάθε φορά είναι και καλύτερος όντας και ποιοτικός. Με τον Σπύρο Βαρδάκη δίπλα του στο EVO της Kirkos Racing. Ευρωπαίοι οι Κυρκαίοι και για τον τίτλο αναμένονται ωραίες μάχες με τον τον Πέτρο Παντελή.
  • Σε πτήση διαρκείας οι Αθανασούλας-Ζακχαίος, έχουν τις σημειώσεις για την επιστροφή στην κανονικότητα που εμπνέει.
  • Τα in car στην τελευταία Ε.Δ. για σεμινάριο σε ένα αναβαθμισμένο «Γινε», από τους μάγκες και του Safetrack που τραγουδάνε ακόμα.
  • Η ποιότητα των Βελάνη-Βελάνη παραμένει σημείο αναφοράς και είναι η κλάση του Βασίλη ώστε να μην στοιχήσει στην καρότσα του Fabia της EMC, η ύπουλη υπερθέρμανση των φρένων.
  • Άτυχοι οι «Ρουστέμης»-Νικολόπουλος, προδόθηκαν από την τροφοδοσία του SeaJet DS «τρουά». Κρίμα γιατί στην πρώτη Ε.Δ. επέδειξαν ωριμότητα. Η ταχύτητα τους, είναι γνωστή!
  • Ταλαιπωρία για τα Ιστορικά. Επιβίωσαν μόνο οι Δεδεγκίκας-Προύντζος με το Ford Escort MK
  • Στον τερματισμό και οι 4×4 Μπερσής-Κάλφας με το πρωτότυπο Custom Toyo/Hix.
  • Εκτέθηκε ο Σ.Χ., τότε στην ΕΠΑ, για την σειρά εκκίνησης των Γαλεράκη-Σούκουλη.
  • Σοφή αντίδραση του Αλυτάρχη που νίκησε τη σκόνη για το Β’ σκέλος, δίνοντας 3λεπτο μεταξύ των πληρωμάτων. Με την τυπικά σύμφωνη γνώμη των αγωνοδικών.
  • Οι ίδιοι εκτεθειμένοι, όταν στην πρώτη συνεδρίαση αναστάτωσαν την ηρεμία των ερασιτεχνών αθλητών, αιμοδότες του συστήματος της καρέκλας, μοιράζοντας πρόστιμο στους καπελωμένους στον Τεχνικό Έλεγχο.
  • Με τους συνδέσμους να φιλοσοφούν και τον Παρατηρητή συνήθως να βαθμολογεί άλλο αγώνα, ποιος προστατεύει τους αθλητές;
  • Αναζητείται ο αυτοσεβασμός, ώστε να επιστρέψει ο σεβασμός από τους ανεπαρκείς προς τους Πρωταγωνιστές…

Ράλλυ Κορίνθου

Μόνο In

Ευχάριστες εκπλήξεις

  • Η πρεμιέρα του Σπύρου Γαλεράκη. Σε Ράλλυ, στο χώμα και μάλιστα με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally Αξιοποίησε την τέλεια αγωνιστική φιλοσοφία που διδάχτηκε από τον Νίκο Ζάχο, στην ομάδα του Αποστόλη Μακρή, στη μεγάλη του Ενιαίου Σχολή. Όταν λοιπόν έχεις τη σκέψη τη σωστή και σοφό δίπλα σου όπως ο Κώστας Σούκουλης και τεράστιους γύρω σου, όπως ο Γιώργος Ζυμαρίδης της RALLY2, προκύπτει το απίστευτο σε χρόνους και περάσματα υπό το βλέμμα αυστηρών. Ταχύτατοι από τα πρώτα μέτρα, αποδείχθηκαν και αξιόπιστοι ολοκληρώνοντας όπως ξεκίνησαν. Αγρατζούνιστοι.

Εκπλήξεων συνέχεια…

  • Οι Πάνος Ισμαήλος-Allan Harryman, στάθμευσαν το EVO, και “’έβαλαν στο χέρι” τον πολυνίκη Peugeot 208R2 της EMC. Νικητές στης F2, έλαμψε το “παλιό”, με χρόνους και πατήματα.
  • Αυτό το 208 εφιάλτης των Ford Fiesta, με τον Πρωταθλητή Νώντα Καρανικόλα να ξέρει καλύτερα από όλους τι τρέχει… και οι χρόνοι προκύπτουν στο δεύτερο πέρασμα. Ο Ν.Κ. της CarCanter, ένας Κος του χώρου.

Ράλλυ Κορίνθου

Κερδισμένοι, οι Ελληνικοί αγώνες

Ο Πασχάλης Χατζημάρκος, ήρθε από τον χώρο των Αναβάσεων για να μείνει. Πύραυλος στο ανεβαίνω, άστοχος στο πρώτο του Ράλλυ στο ΔΕΘ, πριν οκτώ μήνες. Παλίκαρος με άποψη, έσβησε από τον σκληρό δίσκο και της ψυχής του την καταστροφή και επέστρεψε στους χωματόδρομους. Εμπιστεύτηκε τους Φράγκου και Σπύρου και δικαιώθηκε!

Είδαμε πλάνα από ένα αγωνιστικό dancing with the stars, με την συμμετοχή και των Παναγιώτη Ηλιόπουλου-Ανδρέα Βίγκου και νιώθεις όμορφα.

Το Ράλλυ Ακρόπολις φορτώνει DNA. Χαριτολογώντας μάλιστα ο Π.Χ. δήλωσε: “οι Αναβάσεις είναι event, ενώ το Ράλλυ επιβίωση”.

Ράλλυ Κορίνθου

Στο δια ταύτα

Το 18ο Ράλλυ Κορίνθου, αγώνας μίνι πρόβα για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Δοκιμή για πληρώματα αλλά και για την οργάνωση. Επιλογή από το πάνω ράφι σε συνδυασμό και με το Ράλλυ Λαμίας. Ο Έλληνας αγαπάει το Ρ.Α. και δεν το κρύβει και η αναπαλαίωση του υλικού γίνεται με τον σωστό τρόπο. Μένει να προκύψει επανασχεδιασμός του θεσμού και επιτέλους εκπαίδευση νέων στελεχών.

Καλή η εμπειρία, αλλά όταν συνδέεται με ημιμάθεια και με το άγχος της αποζημίωσης μπορεί να εξελιχθεί θανατηφόρα για την Εθνική υπόθεση.

Ευτυχώς η επιτροπή Ράλλυ της ΕΠΑ είναι σε καλά χέρια, ενώ η διεθνής επιτροπή αντιμετωπίζει με εμπιστοσύνη την ΟΜΑΕ, όταν η ΕΠΑ έχει το δικό της ρυθμό των γρήγορων αποφάσεων.

Ράλλυ Κορίνθου
Συνέχεια στο ΔΕΘ…

Επόμενη στάση για το Π.Π.Ρ.Χ. η Θεσσαλονίκη και το Ράλλυ ΔΕΘ στις 9-10 Οκτωβρίου, το οποίο αποτελεί διπλό αγώνα. Εκεί στον ΑΟΘ, με πείσμα ρισκάρουν και γιατί όχι θα πετύχουν. Πρώτη μέρα πάμε άσφαλτο για το Πρωτάθλημα Ασφάλτου, δεύτερη μέρα φύγαμε για χώμα για το Πρωτάθλημα Χώματος. _4Τ

Κείμενο: Γιάννης Τσινάβος

Επιμέλεια: Σ.Χ.

Φωτογραφίες: 4Τροχοί, Rallypixels – Νίκος Κατίκης, Άρης Γεωργίου

Βαθμολογία Π.Π.Ρ.Χ.

  1. Αλέξανδρος Τσουλόφτας: 60 βαθμοί

 

  1. Σίμος Γαλαταριώτης: 43 βαθμοί

 

  1. Γιώργος Κεχαγιάς: 32 βαθμοί

 

Κατηγορία Ν

 

  1. Λάμπρος Αθανασούλας: 46 βαθμοί

 

  1. Χρήστος Αθανασόπουλος: 39 βαθμοί

 

  1. Πέτρος Παντελή: 21 βαθμοί

 

Κατηγορία F2

  1. Νώντας Καρανικόλας: 44 βαθμοί

 

  1. Γιάννης Μποζιονέλος: 36 βαθμοί

 

  1. Γιάννης Αναγνωστάκος: 30 βαθμοί

 

  1. Παναγιώτης Ισμαήλος: 30 βαθμοί
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ