Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

Συνέντευξη: Ο Μάκης Θεργιάκης ετοιμάζεται για επιστροφή στα ράλλυ

Ο Μάκης Θεργιάκης, διακεκριμένος οδηγός ράλλυ, μας μίλησε για τους ελληνικούς αγώνες και τα σχέδια επιστροφής του από τη νέα χρονιά.

Στο πλαίσιο της video-συνέντευξης που μας παραχώρησε ο Μάκης Θεργιάκης για τη μέθοδο καθαρισμού Carbonoff και το κατάστημά του στη Λυκόβρυση, ήταν αναμενόμενο η κουβέντα να στραφεί και προς τη μεγάλη του αγάπη, τους ελληνικούς αγώνες.

Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε όσα μας είπε ο Πρωταθλητής Ελλάδος Ράλλυ 2002 και Κυπελλούχος Ασφάλτου 2016, που έχει στο παλμαρέ του αρκετές ακόμη σημαντικές διακρίσεις και από το 2018, έχει αποκτήσει ένα Citroen DS3 R3T Max.

Makis Thergiakis

Σχετικά με την επιστροφή του στην άσφαλτο τα τελευταία χρόνια, αλλά και τη μειωμένη του εμπλοκή από το 2018, όταν απέκτησε το Citroen DS3 R3T Max: "Επαγγελματικές συγκυρίες δε μου επέτρεψαν να συμμετάσχω σε αγώνες τον τελευταίο καιρό. Ευελπιστώ και πιστεύω ότι του χρόνου να επανέλθω, στην άσφαλτο. Όχι ότι δε μου αρέσει και το χώμα, αλίμονο, αλλά είναι πιο εύκολο σε επίπεδο συντήρησης και προετοιμασίας, ένα αυτοκίνητο για ασφάλτινους αγώνες".

Για την καλύτερή του στιγμή: "Σαφώς και η κατάκτηση του μικτού πρωταθλήματος το 2002, με Mitsubishi Lancer EVO VI και συνοδηγό τον Ανδρέα Βλαχογένη, είναι η πιο όμορφη στιγμή της εμπλοκής μου στους αγώνες".

Makis Thergiakis

Ποια είναι η γνώμη του για την πορεία των ελληνικών αγώνων τα τελευταία χρόνια; "Πιστεύω ότι είναι καθοδική, το οποίο είναι βέβαια λυπηρό. Εξαίρεση είναι ορισμένα πληρώματα που έχουν φέρει κάποια καλά αυτοκίνητα, δηλαδή προδιαγραφών R5, αλλά αυτοί οι αγωνιζόμενοι είναι λίγοι. Όμως υπάρχουν και άλλες κατηγορίες, όπως αυτές των αυτοκινήτων προδιαγραφών R2 ή R3. Δε χρειάζεται να πάει κάποιος τόσο ψηλά (σ.σ. όπως τα R5) για να αναβαθμιστεί λίγο το εγχώριο πρωτάθλημα ή πρωταθλήματα. Όμως, σημαντικό ρόλο παίζει η οικονομία, που τα τελευταία χρόνια μας έχει βασανίσει αρκετά και πιστεύω ότι αυτός είναι και ο λόγος που το σπορ έχει μείνει λίγο πίσω, εδώ στην Ελλάδα".

Ποια είναι η γνώμη του για τη συζήτηση περί διοργάνωσης ενός (μικτού) ή δύο (Χώματος και Ασφάλτου) πρωταθλημάτων Ράλλυ; "Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να κρίνουμε τα οικονομικά δεδομένα και από εκεί, να αποφασίσουμε τι πρέπει να γίνει. Για εμένα, λόγω της κατάστασης, θα πρέπει τα πρωταθλήματα να είναι διαχωρισμένα, τώρα. Γιατί άλλες ήταν οι εποχές τις προηγούμενες δεκαετίες, άλλες είναι αυτές που βιώνουμε τώρα. Αν ήταν μικτό το πρωτάθλημα, κάποιος θα έπρεπε να δαπανήσει περισσότερα χρήματα, ετοιμάζοντας το αυτοκίνητο για την άσφαλτο και το χώμα, με ότι συνεπάγεται αυτό".

Makis Thergiakis

Who is who

Ο Μάκης Θεργιάκης γεννήθηκε στις 19 Φεβρουαρίου 1963 στην Αθήνα. Είναι μηχανικός αυτοκινήτων και απασχολείται επαγγελματικά σε αυτό το αντικείμενο από το 1985 . Σε αγωνιστικό επίπεδο, έκανε ντεμπούτο στα ράλλυ το 1982, συμμετέχοντας στο Ράλλυ Βοιωτίας με Datsun 120Y και συνοδηγό τον Νίκο Αρβανιτάκη. Καλύτερη στιγμή της καριέρας του Μάκη Θεργιάκη, ήταν η κατάκτηση του μικτού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ το 2002, με συνοδηγό τον Ανδρέα Βλαχογένη και αυτοκίνητο ένα Mitsubishi Lancer EVO VI. Το 2016, ο οδηγός κατέκτησε το Κύπελλο Ασφάλτου, με Mitsubishi Lancer EVO IX και συνοδηγό τον Γρηγόρη Ανδριανόπουλο. Επιπλέον, ο Μάκης Θεργιάκης είχε κατακτήσει 5 φορές τον τίτλο της κατηγορίας Ν στα ασφάλτινα Ράλλυ (1991, 1996, 1997, 1999, 2000). Από το 2018, έχει στην κατοχή του ένα Citroen DS3 R3 Max, με το οποίο φιλοδοξεί να επιστρέψει δυναμικά στους αγώνες από τη νέα αγωνιστική χρονιά.

Φωτογραφίες: Γιάννης Αλμπανέλλης, Αρχείο Μάκη Θεργιάκη

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική Ειδική Διαδρομή σε άσφαλτο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου