Αγώνες Formula 1

F1: Αλλαγές στους κανονισμούς του 2021, ελέω ομάδων

Εκπρόσωποι της F1 και των ομάδων συναντήθηκαν σήμερα με ανθρώπους της FIA στα κεντρικά γραφεία της Ομοσπονδίας στο Παρίσι, όπου και συζητήθηκαν σημαντικά θέματα ενόψει 2020 και 2021.

Σε «μήλον της Έριδος» έχει εξελιχθεί το ζήτημα των κανονισμών του 2021, αφού πρόσφατα έγινε γνωστό μέσω δημοσιεύματος στο Auto Motor und Sport πως οι τρεις κορυφαίες ομάδες και οι συν αυτώ ομάδες (Ferrari, Mercedes, Red Bull, Haas, Racing Point και Toro Rosso) διαφωνούν με το προσχέδιο των κανονισμών, κι ενώ βρισκόμαστε μόλις δύο εβδομάδες πριν την προθεσμία για την οριστικοποίησή τους.

Παρόλα αυτά, φαίνεται πως η σημερινή συνάντηση στο Παρίσι άμβλυνε κάπως τις αντιστάσεις τους, αφού συμφωνήθηκε πως θα υπάρξουν ορισμένες αλλαγές, στα endplates για παράδειγμα.

Δεν υπήρξε, όμως, πλήρης στήριξη των αεροδυναμικών αλλαγών ενόψει 2021 σε καίριους τομείς των μονοθέσιων - ακόμα υπάρχουν διαφωνίες, και τα περιθώρια στενεύουν.

Στο τραπέζι έπεσε και πάλι η ιδέα του «παγώματος» της εξέλιξης των μονάδων ισχύος με στόχο τη μείωση των εξόδων, αλλά έγινε ξανά σαφές πως η τυποποίηση βασικών μερών των αυτοκινήτων δεν είναι πλέον στα πλάνα των ιθυνόντων του σπορ.

Σημαντικό είναι και το γεγονός πως η Ferrari αναμένεται να διατηρήσει το δικαίωμά της στο βέτο και μετά το 2020, αλλά μόνο υπό προϋποθέσεις.

Όσο για τους κατατακτήριους αγώνες, οι ομάδες δεν έδωσαν την ομόφωνη έγκρισή τους για κάτι τέτοιο, δυσχεραίνοντας αρκετά το έργο της Ομοσπονδίας να τους εισάγει -δοκιμαστικά- το 2020.

Το πλάνο όριζε πως σε τρία GP (Γαλλία, Βέλγιο, Ρωσία) θα γίνονταν κατατακτήριοι αγώνες, με τη ανάποδη σειρά από αυτήν της βαθμολογικής κατάταξης, για να οριστεί το grid ενόψει Κυριακής, σε μία προσπάθεια να αυξηθεί το θέαμα.

Αυτή η ιδέα, όμως, είχε βρει αρκετές αντιδράσεις από το σύνολο των οδηγών και αρκετές ομάδες, που τόνισαν τα ζητήματα που θα προέκυπταν από αυτήν την κίνηση (περισσότερα σετ ελαστικών, μεγαλύτερο ρίσκο ατυχήματος το Σάββατο), και τελικά το καταψήφισαν.

Ωστόσο, είναι ακόμα εφικτό να γίνει κανονισμός της F1, αν όλες οι πλευρές έρθουν σε συμφωνία μέχρι την έναρξη της σεζόν, στις 16 Μαρτίου 2020._Δ.Μ.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου