Στο Strategy Group που πραγματοποιήθηκε χθες στο Παρίσι, ομάδες, FIA και F1 αποφάσισαν αλλαγές για τους τεχνικούς κανονισμούς της νέας σεζόν, με βασικότερη εξ αυτών την αύξηση του ορίου καυσίμου.

Συνάντηση είχαν χθες οι άνθρωποι των ομάδων της F1, παρουσία του προέδρου της FIA, Jean Todt και του εκτελεστικού διευθυντή της FOM, Chase Carey, με αρκετά σημαντικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η αλλαγή στο ανώτατο όριο καυσίμων που μπορούν να φέρουν τα μονοθέσια από τα 105 κιλά στα 110, ώστε να περιοριστεί ως ένα βαθμό το φαινόμενο του lift and coast που στερεί τη δυνατότητα από τους οδηγούς να πιέσουν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.

Έπειτα, επισημοποιήθηκε ότι το βάρος του οδηγού δεν θα συγκαταλέγεται σε εκείνο του μονοθέσιου, αλλά και το ότι όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να φοράνε -υποχρεωτικά- βιομετρικά γάντια, για να αυξηθεί η ασφάλεια των οδηγών και να διαπιστώνεται η κατάσταση της υγείας του πιλότου σε περίπτωση ατυχήματος.

Μάλιστα, στην σημερινή συνεδρίαση ανακοινώθηκε πως μέχρι το τέλος Απριλίου θα συνεχίζονται οι συζητήσεις για ορισμένες διαφοροποιήσεις στην αεροδυναμική των μονοθέσιων, αφού πρώτα διεξαχθούν έρευνες από τη FIAσε συνεργασία με τις ομάδες.

Επίσημες προτάσεις για τους κινητήρες του 2021

Με την προθεσμία για την οριστικοποίηση των κανονισμών για τις μονάδες ισχύος του 2021 να είναι στα τέλη Μαΐου, η FIA παρουσίασε για ακόμα μία φορά το αρχικό της πλάνο.

Σε αυτό αναφέρεται πως η χωρητικότητα παραμένει στα 1,6 λίτρα, ενώ το υβριδικό μοντέλο με το turbo και τη διάταξη V6 παραμένει ως έχει. Αυτό που αλλάζει είναι η κατάργηση της MGU-H, που μέχρι τώρα εκμεταλλεύεται τη θερμική ενέργεια της εξάτμισης και φορτίζει τις μπαταρίες.

Μάλιστα, ανακοινώθηκε πως το Τεχνικό Τμήμα της ομοσπονδίας θα συναντηθεί με τους τωρινούς κατασκευαστές (Mercedes, Ferrari, Renault, Honda), αλλά κι εκείνους που σκέφτονται να εμπλακούν στο σπορ, ώστε να καταλήξουν στους τελικούς κανονισμούς._Δ.Μ.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά