Ο σύμβουλος αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Red Bull, Helmut Marko, δήλωσε πως δεν είναι απίθανη η εμπλοκή της εταιρείας ενεργειακών ποτών και στους αγώνες αντοχής.

Το 2021, οι κανονισμοί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής αλλάζουν, με τα αυτοκίνητα να είναι πλέον πιο κοντά σε hypercars παραγωγής, παρά σε απόλυτα πρωτότυπα.

Με το μέλλον των κανονισμών της F1 μετά το 2020 να είναι ακόμα αβέβαιο, ο Helmut Marko ξεκαθάρισε την θέση της ομάδας της Red Bull:

«Έχουμε συμφωνία μέχρι το 2020. Αν δεν υπάρχουν σαφείς κανονισμοί για τους κινητήρες ή Συμφωνία Ομόνοιας, ούτε η Red Bull, ούτε η Honda θα πάρουν κάποια απόφαση.

«Παρόλα αυτά, σίγουρα δεν θα γίνουμε ξανά ανεξάρτητοι, όπως στο παρελθόν, όταν παρακαλάγαμε άλλους και δεν τηρήθηκαν δηλώσεις και υποσχέσεις.»

Ο Marko εξήγησε τις εναλλακτικές, και μέσα σε αυτές είναι και το WEC:

«Το να σταματήσουμε είναι η επιλογή που έχουμε. Ή να κάνουμε κάτι άλλο, να τρέξουμε σε άλλη κατηγορία. Με τη Valkyrie, το Le Mans θα μπορούσε να είναι μία εναλλακτική με τους νέους κανονισμούς. Το προχωρήσαμε, και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.

«Όλα τα αμάξια πουλήθηκαν άμεσα. Αυτό είναι ακόμα ένα θετικό βήμα για τη Red Bull Technologies.»

Βέβαια, ο Αυστριακός τόνισε πως το ενδιαφέρον για το Π.Π. Αντοχής δε σημαίνει σίγουρα κι αποχώρηση από την F1:

«Αν υπήρχε όριο εξόδων στη Formula 1, θα έπρεπε να μειώσουμε προσωπικό. Δεν θέλουμε να το κάνουμε αυτό.

«Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτούς τους ανθρώπους σε τέτοια project. Φαίνεται πως μπορείς να τρέξεις στο WEC με λογικά έξοδα και με βάση τη δική μας Valkyrie.

«Αν και η Red Bull δεν έχει τρέξει ποτέ στις 24 ώρες, είναι κάτι που σκεφτόμαστε.

«Το μεγάλο οικονομικό εμπόδιο θα αφορούσε την Aston Martin, που είναι λογικό, γιατί στο Le Mans κερδίζει ο κατασκευαστής. Αλλά θα μπορούσε να βρεθεί λύση.»._Δ.Μ.