Βέβαιη εμφανίζεται η Pirelli ότι οι γόμες του 2018 θα επαναφέρουν την ανάγκη για δύο pit stop κατά μέσο όρο σε κάθε αγώνα.

Είναι γεγονός πως τα φετινά ελαστικά προσεγγίστηκαν αρκετά συντηρητικά από την πλευρά της Pirelli, μιας και οι σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς την ώθησαν στο να κινηθεί αρκετά προσεκτικά στο σχεδιασμό των γομών. Αυτό σήμαινε πως τα ¾ των φετινών GP ήταν ενός pit stop, πράγμα που δεν ευνοεί την ποικιλία στις στρατηγικές και, κατά συνέπεια, το θέαμα.

Για αυτόν τον λόγο, οι γόμες του 2018 θα είναι πιο μαλακές (κάτι που διασφαλίζεται και με την προσθήκη της hypersoft), με τον στόχο της Pirelli να είναι τα δύο pit stop ανά αγώνα.

Ο επικεφαλής της Pirelli στην F1, Mario Isola, δήλωσε σχετικά μετά το πρόσφατο τεστ στο Άμπου Ντάμπι:

«Πιστεύω πως τα τρία pit stop είναι πολλά, γιατί ξέρουμε πως μπορεί να μπερδέψει κάτι τέτοιο. Θα προσπαθήσουμε να έχουμε δύο pit stop ή έστω η ταχύτερη στρατηγική να είναι αυτή των δύο pit stop.Υπάρχει κι ακόμη ένα πλεονέκτημα με τις περισσότερες γόμες και την πιο μαλακή επιλογή, καθώς δίνουμε την δυνατότητα στις ομάδες να σχεδιάσουν ένα μονοθέσιο που θα είναι πιο ήπιο με τα ελαστικά, οπότε μπορούμε και εμείς να κάνουμε ένα πιο μαλακό ελαστικό. Αυτή είναι μία επιπλέον μεταβλητή την οποία οι ομάδες μπορούν να εκμεταλλευτούν, εμείς δίνουμε τις ίδιες ευκαιρίες σε όλους».

Μάλιστα, ο ίδιος αποκάλυψε πως είναι πιθανό να μην επιλέξουν κατά σειρά τρεις γόμες, καθώς έχουν την δυνατότητα να πειραματιστούν με τρία διαφορετικά ελαστικά:

«Μπορούμε να προσπεράσουμε μία γόμα – οπότε δεν είμαστε υποχρεωμένοι να επιλέξουμε τη μαλακή, την πολύ μαλακή και την ultrasoft, για παράδειγμα. Θα επιλέξουμε τις γόμες για κάθε αγώνα με τέτοιο τρόπο ώστε να διασφαλίσουμε την ύπαρξη διαφορετικών στρατηγικών. Ο μέσος όρος των pit stop θα πρέπει να είναι 2. Αυτός είναι ο στόχος. Θέλουμε να υπάρχουν εναλλακτικές στρατηγικές»._Δ.Μ.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά