top icon
Αγώνες

F1: Έσπασε στα δυο το δισκόφρενο του Vettel στην Ισπανία

O διευθυντής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner έριξε λίγο περισσότερο φως στα αίτια του προβλήματος που αντιμετώπισε στους τελευταίους 15 γύρους του Ισπανικού GP ο Sebastian Vettel.

O διευθυντής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner έριξε λίγο περισσότερο φως στα αίτια του προβλήματος που αντιμετώπισε με το σύστημα πέδησης του μονοθεσίου του στους τελευταίους 15 γύρους του Ισπανικού GP ο Sebastian Vettel.
 
Ο Horner εξήγησε ότι το δισκόφρενο του εμπρός αριστερού τροχού της RB6 του Γερμανού σταμάτησε να λειτουργεί, επειδή κόπηκε στη μέση. Ο Vettel έστρεψε την κατανομή πέδησης ολοκληρωτικά προς τον πίσω άξονα και φρέναρε -πολύ νωρίτερα από το κανονικό-, πέραν των κατεβασμάτων σχέσεων και με την επιβράδυνση που προκύπτει από την αεροδυναμική, όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι.
 
Ο Vettel αποκάλυψε ότι η ομάδα του είπε να εγκαταλείψει αφότου έλεγξε τη ζημιά στο δεύτερο pit stop του, διότι το ρίσκο ήταν πολύ μεγάλο, με ένα δισκόφρενο να μη λειτουργεί. Ωστόσο ο Γερμανός ρώτησε το pit wall αν θα μπορούσε να παραμείνει στην πίστα, διαχειριζόμενος το πρόβλημα. Δεν έλαβε απάντηση αρχικά. Έπειτα, η ομάδα τον συμβούλεψε να παραμείνει στην πίστα, αλλά να είναι πολύ προσεκτικός.
 
Οι χρόνοι του ήταν αρκετά ανταγωνιστικοί, δεδομένου του προβλήματος, και από το pit wall του τόνιζαν, μέσω ασυρμάτου ότι είναι αχρείαστο να ακολουθεί τόσο γρήγορο ρυθμό, καθώς η διαφορά με τον Michael Schumacher που τον ακολουθούσε ήταν πολύ μεγάλη. Εντέλει, ο Vettel έκοψε αισθητά το ρυθμό του μονάχα στους τελευταίους πέντε γύρους, και ως αποτέλεσμα της εγκατάλειψης του Lewis Hamilton κατάφερε να ανέβει στο βάθρο.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ