top icon
Αγώνες

F1: GP Κίνας-Απόηχος

Έπειτα από την κατάκτηση του Πρωταθλήματος του 2009, ο Jenson Button έχει πλέον τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση που είχε ποτέ, και το αποδεικνύει έμπρακτα εντός πίστας.

Eίναι φανερό από τη γλώσσα του σώματός του, τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τους δημοσιογράφους, τις δηλώσεις του, τις εκφράσεις του προσώπου του: έπειτα από την κατάκτηση του Πρωταθλήματος του 2009, ο Jenson Button έχει πλέον τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση που είχε ποτέ, και το αποδεικνύει έμπρακτα εντός πίστας. Ο ίδιος, δηλώνει ότι αυτή που διανύει τώρα, είναι η καλύτερη περίοδος της ζωής του, ακόμα καλύτερη και από πέρυσι, που νίκησε 6 από τα 7 πρώτα GP της σεζόν. Και αυτό είναι απλό να εξηγηθεί: πέρυσι, όλοι πίστευαν ότι το μονοθέσιο της Brawn έκανε όλη τη δουλειά και όχι ο ίδιος. Ωστόσο φέτος, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά: δε διαθέτει το καλύτερο μονοθέσιο του grid -τουλάχιστον στις κατατακτήριες δοκιμές- ενώ βρίσκεται σε μια καινούργια για τον ίδιο ομάδα, απέναντι σε έναν ήδη εδραιωμένο σε αυτήν Πρωταθλητή, που είναι ιδιαίτερα αγαπητός εντός των κόλπων της, καθώς έχει “ανατραφεί” αγωνιστικά από την ίδια. Παρά το γεγονός ότι πριν το αγωνιστικό σαββατοκύριακο στη Σαγκάη, ο Button δήλωνε ότι στην Ισπανία μονάχα θα έχει καταφέρει ενσωματωθεί απόλυτα στη McLaren, έχει ήδη σημειώσει το 2-0 επί του Lewis Hamilton στις νίκες. Η ταχεία ένταξή του στην ομάδα είναι εντυπωσιακή, ενώ σε αμφότερες της νίκες του έχει αξιοποιήσει το οδηγικό του στυλ που φθείρει λιγότερο τα ελαστικά σε σύγκριση με αυτό του team mate του. Επίσης, χρησιμοποιεί και την μεγαλύτερη από αυτήν του Hamilton εμπειρία του, για να λειτουργήσει διαφορετικά εντός της ομάδας, έχοντας αυτός τον κύριο λόγο όσον αφορά τη στρατηγική που θα ακολουθήσει. Το γεγονός αυτό έχει κάνει τον team mate του να μοιάζει έρμαιο των, ως επί το πλείστο λανθασμένων, στρατηγικών επιλογών της McLaren, αναγκάζοντάς τον σε αγώνες επιθετικής ανάκαμψης -έχει πραγματοποιήσει 32 προσπεράσματα σε 4 αγώνες! Ο Button όμως έχει κάνει σε Αυστραλία και Κίνα τις σωστές στρατηγικές επιλογές και τον έχουν οδηγήσει στη νίκη. «Το έχω κάνει με το σκληρό τρόπο και εκείνος με τον πιο εύκολο» δηλώνει ο Hamilton, ο οποίος ευελπιστεί ότι στους επόμενους αγώνες θα ακολουθήσει και αυτός την ευκολότερη οδό.
 
Στην Κίνα, η κρίσιμη απόφαση ήταν η παραμονή στην πίστα με σλικ ελαστικά κατά τη διάρκεια της ψιλής και μικρής σε διάρκεια μπόρας που εκδηλώθηκε στους πρώτους γύρους -οι οποίοι τελέστηκαν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, επηρεάζοντας την κρίση των οδηγών όσον αφορά τις συνθήκες πρόσφυσης που επικρατούσαν στον ασφαλτοτάπητα. Ο Button, ο Rosberg και οι Renault επέλεξαν να παραμείνουν στην πίστα, ενώ οι Red Bull, οι Ferrari, ο Hamilton και ο Schumacher κατευθύνθηκαν προς τα pits για τη μετάβαση στα ενδιάμεσα ελαστικά. Όταν η βροχή σταμάτησε και η πίστα στέγνωσε μέσα σε ένα γύρο, όσοι είχαν μπει στα pits αναγκάστηκαν να τα επισκεφθούν ξανά, χάνοντας περίπου 50 δευτερόλεπτα! Όταν ο Rosberg -που όντας επικεφαλής απομακρυνόταν μέχρι εκείνη τη στιγμή- βγήκε εκτός πίστας στο 19ο γύρο, ο Button κατέλαβε την πρωτοπορία και τοποθέτησε τα δυο σετ ενδιάμεσων ελαστικών, που χρησιμοποίησε στη συνέχεια του αγώνα, τις κατάλληλες στιγμές για να διατηρήσει τον έλεγχο. Ωστόσο, η επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας στους γύρους 21-25, εκμηδένισε τη διαφορά 60 δευτερολέπτων που είχαν αναπτύξει οι τρεις πρώτοι (Button, Rosberg, Kubica) από τους υπόλοιπους, και επέτρεψε σε όσους είχαν πραγματοποιήσει δυο περιττά pit stop στους πρώτους γύρους να τους πλησιάσουν σε απόσταση βολής. Αυτό κόστισε στον Rosberg τη δεύτερη θέση και στον Kubica μια σίγουρη παρουσία στο βάθρο.
 
Δεν κατάφερε όμως να κοστίσει στον Button τη νίκη. Ο Hamilton, έχοντας πραγματοποιήσει ένα γύρο νωρίτερα από τον Rosberg το τελευταίο του pit stop, κατάφερε να περάσει μπροστά από τη Mercedes του Γερμανού, κάτι που δεν είχε πετύχει στην εντός πίστας μονομαχία τους. Από εκεί και έπειτα, ξεκίνησε το κυνηγητό, με τη McLaren να αφήνει τους δυο οδηγούς της να μονομαχήσουν, ευελπιστώντας ότι δεν πρόκειται να πετάξουν στον κάλαθο των αχρήστων το 1-2. Πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική στρατηγική από αυτές που βλέπουμε στις υπόλοιπες ομάδες για τις εσωτερικές μονομαχίες. Η Ferrari π.χ. έχει παραδεχθεί ότι απαγορεύει τη μονομαχία μεταξύ των οδηγών της στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, όπως πιθανότατα ισχύει και για τη Red Bull. O Hamilton προσπάθησε να κατεβάσει τη διαφορά των τριών δευτερολέπτων, αλλά ο Button κατάφερε να την αυξήσει στα 10, πριν βγει εκτός πίστας στη φουρκέτα, 5 γύρους πριν την καρό σημαία. Το λάθος αυτό του κόστισε 5 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια είχε δυσκολία να αναπτύξει την κατάλληλη θερμοκρασία στα φθαρμένα ελαστικά του. Η διαφορά μειωνόταν με ρυθμό ενός δευτερολέπτου στο γύρο, ώσπου να τελειώσουν οι γύροι και ο Button να φτάσει στον τερματισμό νικητής. Επρόκειτο για το πρώτο 1-2 Βρετανών οδηγών από την Αυστρία το 1999 (Eddie Irvine, David Coulthard), ενώ με τον Nico Rosberg να συμπληρώνει το βάθρο, αυτή είναι μόλις η δεύτερη φορά στην ιστορία της Formula 1 που και οι τρεις οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο χρησιμοποιούσαν κινητήρα Mercedes, όπως είχε συμβεί στο Aintree της Αγγλίας το 1955, με τους Stirling Moss, Juan Manuel Fangio και Karl Kling.
 
Ο Hamilton βρέθηκε και πάλι στο στόχαστρο για την υπερβολικά επιθετική οδήγησή του. Στη Μαλαισία, άλλαξε τέσσερις φορές τη γραμμή του στην ευθεία (παραβαίνοντας τον κανονισμό που ορίζει μονάχα μια αλλαγή γραμμής κατά την υπεράσπιση θέσης), αμέσως μετά το προσπέρασμά του επί του Vitaly Petrov, ωστόσο οι αγωνοδίκες του έδειξαν μονάχα μια προειδοποιητική λευκή/μαύρη σημαία. Οι οδηγοί απευθύνθηκαν στο διευθυντή αγώνων της FIA και απαίτησαν να τιμωρούνται ανάλογες συμπεριφορές εφεξής. Στην Κίνα, στη μάχη του Hamilton με τον Sebastian Vettel εντός του pit lane, o Βρετανός αρνήθηκε να τοποθετηθεί πίσω από τη Red Bull, η οποία βρισκόταν ξεκάθαρα μπροστά με τον περιοριστή ταχύτητας ήδη ενεργοποιημένο, αλλά αντιθέτως, προτίμησε να κινηθεί -επικίνδυνα- στο χώρο εργασίας των μηχανικών και όχι στην κανονική λωρίδα κυκλοφορίας… Οι αγωνοδίκες επέπληξαν και τους δυο οδηγούς (τον Vettel διότι εκμεταλλεύτηκε ολόκληρο το πλάτος της λωρίδας κυκλοφορίας του pit lane για να σπρώξει τον Hamilton και να τον αναγκάσει σε υποχώρηση) χωρίς όμως να τους τιμωρήσει. Ενδέχεται η φετινή επιείκεια των αγωνοδικών σε επίμαχες φάσεις να οφείλεται και στο γεγονός ότι ένα εκ των τεσσάρων ατόμων που αποτελούν την επιτροπή τους είναι παλαίμαχος οδηγός αγώνων (στην προκειμένη περίπτωση ο Alex Wurz). Ο Hamilton εξύμνησε την επιείκεια που έχουν δείξει μέχρι στιγμής οι αγωνοδίκες, δηλώνοντας ότι φέτος έχουν υπάρξει πολύ πιο δίκαιοι, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη συναρπαστικών μονομαχιών, καθώς οι οδηγοί δε φοβούνται τόσο πολύ το ρίσκο μιας ενδεχόμενης ποινής, αν και παραδέχθηκε ότι όλοι οι οδηγοί πιέζουν τα όρια του επιτρεπτού.
 
Άλλο ένα θέμα συζήτησης έπειτα από το GP της Κίνας ήταν η κυριαρχία εντός της Ferrari, με τον Fernando Alonso να καταφέρνει ένα αδυσώπητο προσπέρασμα επί του team mate του στην είσοδο του pit lane. O Iσπανός, είχε διαπράξει ένα σοβαρό λάθος στην εκκίνηση, ξεκινώντας πριν καν σβήσουν τα κόκκινα φώτα και πλήρωσε το τίμημα εκτίοντας ποινή διέλευσης από το pit lane, που αύξησε τον αριθμό επισκέψεών του στα pits στις 5! Πολλοί είδαν το απαιτητικό προσπέρασμα του Alonso επί του Felipe Massa στο 19ο γύρο ως τρόπο του Ισπανού να αποδείξει στον team mate του ότι έχει έρθει στη Ferrari για να κάνει κουμάντο και όχι να περιμένει υπομονετικά πίσω από το άλλο μονοθέσιο της ομάδας σε ταυτόχρονα pit stop. Κάποιοι πιστεύουν ότι αυτή ήταν η έναρξη των διαμαχών μεταξύ των δυο ferraristi, ωστόσο, αμφότεροι αρνούνται -φυσικά- ότι ισχύει κάτι τέτοιο.
 
Καταλαμβάνοντας την πρώτη σειρά εκκίνησης για δεύτερη φορά φέτος, οι Red Bull απέδειξαν ότι η απόδοσή τους δεν επηρεάστηκε από τις πρόσφατες αποσαφηνίσεις των κανονισμών εκ μέρους της FIA και δε χρησιμοποιούσαν ποτέ συστήματα αναρτήσεων που ρυθμίζουν την απόσταση του μονοθεσίου από το έδαφος ανάλογα με το φορτίο καυσίμου, ανάλογα. Ωστόσο, η αυστριακή ομάδα απέτυχε και πάλι να μετατρέψει τις δυνατότητές της σε αποτελέσματα, αν και στο GP της Κίνας ήταν η πρώτη φορά που επέδειξε σημάδια αδυναμίας στην απόδοση -πέραν της αξιοπιστίας που κόστισε τη νίκη στο Vettel στους δυο πρώτους αγώνες. Οι Red Bull δεν είχαν τη δυνατότητα να αναπτύξουν την κατάλληλη θερμοκρασία στα ελαστικά τους, ιδιαίτερα μετά την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας και το γεγονός αυτό τις έριξε στις θέσεις 6 και 8. Κατά γενική ομολογία, η Red Bull διαθέτει το ταχύτερο μονοθέσιο και αμφότερες οι Ferrari και McLaren κάνουν σημαντικές προσπάθειες για να πλησιάσουν τους οδηγούς της βασιζόμενης στο Milton Keynes ομάδας στις κατατακτήριες δοκιμές. Μάλιστα, ο Hamilton έδειχνε να είναι μέσα στο παιχνίδι της διεκδίκησης της pole position το Σάββατο, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στα δυο πρώτα σκέλη των κατατακτήριων δοκιμών, πριν “ξεφουσκώσουν” οι επιδόσεις της McLaren στο Q3. Oι ίδιοι έγκριτοι δημοσιογράφοι που ξεκίνησαν την όλη φημολογία με το σύστημα ρύθμισης της απόστασης του μονοθεσίου από το έδαφος που υποτίθεται ότι χρησιμοποιούσε η Red Bull, έχουν στραφεί τώρα σε μια άλλη θεωρία: ότι η RB6, βασίζεται περισσότερο στο ανώτερο αμάξωμά της (αεροτομές, σώμα μονοθεσίου), απ’ ότι στο διαχύτη της για την παραγωγή αρνητικής άντωσης. Με αυτό τον τρόπο, είναι λιγότερο ευαίσθητη στην αύξηση της απόστασης από το έδαφος λόγω μηδαμινού φορτίου καυσίμου. Ο διαχύτης της RB6 είναι από τους πιο μικρούς του grid, γεγονός που σημαίνει ότι αποδίδει μικρότερες κορυφαίες τιμές από τις υπερμεγέθεις διατάξεις των McLaren και Renault π.χ. Ωστόσο, τα μονοθέσια που βασίζονται πολύ περισσότερο στο διαχύτη του μονοθεσίου τους για την παραγωγή αρνητικής άντωσης, αντιμετωπίζουν το πρόβλημα του stalling του συγκεκριμένου εξαρτήματος, όταν το μονοθέσιο ανυψώνεται από το έδαφος, λόγω του σημαντικά ελαφρύτερου φορτίου καυσίμου που χρησιμοποιείται για τις κατατακτήριες δοκιμές. Αυτό συμβαίνει επειδή, λειτουργώντας πολύ κοντά στο έδαφος, η απόδοση του διαχύτη είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στις μεταβολές της απόστασης του μονοθεσίου από αυτό. Ο Adrian Newey, έχει καταφέρει να σχεδιάσει ένα μονοθέσιο που παράγει με πολύ πιο σταθερό τρόπο την αρνητική άντωση, αντί να αναλωθεί στην εύρεση υψηλότερων ακραίων τιμών κάθετης δύναμης, οι οποίες, συνήθως, παράγονται αρκετά σπάνια κατά τη διάρκεια του γύρου. Το γεγονός αυτό προσδίδει στην RB6 μια πιο σταθερή οδηγική συμπεριφορά, που επιτρέπει στους οδηγούς της να “παίξουν” πιο ελεύθερα μαζί της, πλησιάζοντας περισσότερο το όριο από τους συναδέλφους τους. Ωστόσο, η ομάδα που θα έπρεπε, αλλά δεν κατάφερε λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας, να έχει νικήσει και τους τρεις πρώτους αγώνες (και όχι μόνο τον ένα) και ισχυρίζεται ότι χωρίς τη βροχή θα είχε επικρατήσει και στην Κίνα, βρίσκεται μονάχα στην 3η θέση της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, 36 βαθμούς πίσω από την επικεφαλής McLaren, ενώ ο Vettel βλέπει τον εαυτό του στην 5η θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών και ο Webber στην 8η…
 
Πιο απογοητευτική από όλες όμως, ήταν η απόδοση του Michael Schumacher στην ιστορικά αφιλόξενη προς αυτόν πίστα της Shanghai… O Γερμανός έχει πραγματοποιήσει μέχρι στιγμές εμφανίσεις αντάξιες του ονόματος Schumacher. Αλλά του αδελφού του, Ralf Schumacher, όχι του δικού του! Ο 41 ετών 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έδειξε στη μονομαχία του με τον Hamilton ότι δεν έχει χάσει το μαχητικό του πνεύμα, ωστόσο όταν κινείται με τόσο αργό ρυθμό ακόμα και αυτός δε μπορεί να καθυστερήσει το αναπόφευκτο για πολύ… Οι κανονισμοί της φετινής σεζόν, που ορίζουν ότι το πλάτος του πέλματος του εμπρός ελαστικού θα είναι μικρότερο απ’ ότι τα προηγούμενα χρόνια, αντιβαίνει τις προτιμήσεις που έχει όσον αφορά συμπεριφορά του μονοθεσίου του ο Schumacher, λόγω του οδηγικού του στυλ. Επιπλέον, η Mercedes δεν παράγει αρκετή αρνητική άντωση στο εμπρός μέρος της, αφήνοντας τα ελαστικά του εμπρός άξονα με λιγότερη πρόσφυση από το ιδεατό. Ωστόσο, αυτό που προβληματίζει το διευθυντή της Mercedes, Ross Brawn, είναι ότι ο Schumacher στην Κίνα έχανε χρόνο στις εύκολες στροφές της πίστας και όχι στα κομμάτια που ξεχωρίζουν το οδηγικό ταλέντο και ευνοούν τη λήψη ρίσκων. Αυτό το στοιχείο κάνει τους ιθύνοντες της γερμανικής ομάδας να υποπτεύονται ότι ενδέχεται να υπάρχει κάποιο εκ γενετής πρόβλημα στο πλαίσιο που χρησιμοποίησε για τους τέσσερις πρώτους αγώνες ο Γερμανός. Συνεπώς, θα το αντικαταστήσουν με ένα καινούργιο πλαίσιο για το Ισπανικό GP, έτσι ώστε να εξαλείψουν οποιαδήποτε υποψία. Κάποιοι λένε ότι ο Schumacher, διαπιστώνοντας ότι δεν είναι όσο γρήγορος θα ήθελε και προέβλεπε, έχει αρχίσει να γκρινιάζει στην ομάδα του και η αλλαγή του πλαισίου του στην Ισπανία είναι απόρροια της κατάστασης αυτής και της προσπάθειας της Mercedes να τον διατηρήσει χαρούμενο.
 
Η Mercedes ευελπιστεί ότι θα εξυγιάνει μεγάλο μέρος των προβλημάτων που αντιμετωπίζει με το μονοθέσιό της, με τη σημαντική αναβάθμιση της MGP W01 που θα παρουσιάσει στο Ισπανικό GP. Ωστόσο, και οι άλλες ομάδες σχεδιάζουν αντίστοιχου βεληνεκούς αναβαθμίσεις για τον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα και η Mercedes θα πρέπει να κάνει ένα μεγαλύτερο βήμα εξέλιξης από τους αντιπάλους της αν θέλει να τους πλησιάσει. Στην Ισπανία, πέραν των αλλαγών ισορροπιών απόδοσης που ενδέχεται να προκαλέσουν τα καινούργια αεροδυναμικά πακέτα, ίσως δούμε και πληθώρα συστημάτων stalling της πίσω αεροτομής από πολλές ομάδες. Η Sauber δοκιμάζει εδώ και τρεις αγώνες το δικό της αλλά δεν έχει ακόμα αγωνιστεί με αυτό, ενώ η Williams έκανε τις πρώτες δοκιμές με ένα παθητικό σύστημα, εν αναμονή προσθήκης περαιτέρω εξελίξεων σε αυτό, στην Ισπανία. Η Ferrari δοκίμασε μερικά εξαρτήματα του δικού της συστήματος (προεκταμένο κάλυμμα κινητήρα που εμπεριείχε τον ειδικό αεραγωγό), χωρίς αυτό όμως να λειτουργεί, ενώ η Mercedes έφερε μια καινούργια πίσω αεροτομή στην Κίνα, η οποία αναμένεται να συνδυαστεί με το αντίστοιχο κάλυμμα κινητήρα που θα συμπληρώσει το σύστημα. Εντούτοις, το γερμανικό μονοθέσιο είχε ήδη ένα μικρό πλεονέκτημα απόδοσης σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες, λόγω της εξέλιξης αυτής. H Renault ήδη αξιολογεί το ενδεχόμενο να παρουσιάσει ένα αντίστοιχο δικό της σύστημα, ενώ ενδέχεται να δούμε τη Red Bull να δοκιμάζει τη δικιά της ερμηνεία στην Ισπανία.
 
Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ομάδων, όμως, δεν είναι οι αναβαθμίσεις που θα παρουσιάσουν στην Ισπανία, αλλά αν τα μονοθέσιά τους θα έχουν φτάσει στην πίστα της Καταλονίας σε τρεις εβδομάδες για να τα τοποθετήσουν επάνω τους. Το χάος που έχει επιφέρει στις πτήσεις η ηφαιστειακή τέφρα από την Ισλανδία, έχει επηρεάσει και τον κόσμο της Formula 1, με την επιπλέον περιπλοκότητα ότι οι άνθρωποί της βρίσκονται σε μια χώρα που έχει πολύ αυστηρούς νόμους όσον αφορά την παραχώρηση εργατικής βίζας και δεν επιτρέπει τις παραβάσεις προθεσμιών παραμονής, τη στιγμή που όλες οι πτήσεις για τους επόμενους μήνες, είναι πλήρεις. Ο Bernie Ecclestone ωστόσο, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη μεταφορά των μονοθεσίων πίσω στην Ευρώπη, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού των ομάδων μεταφέρεται στις άλλες ηπείρους με τα κοντέινερ της FOM, δηλώνει σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά και ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για ενδεχόμενη ακύρωση του Ισπανικού GP, το οποίο, με την μετάβαση του Alonso σε μια ομάδα που του δίνει τη δυνατότητα να διεκδικήσει τη νίκη, έχει αυξήσει τις πωλήσεις των εισιτηρίων του κατά 10% σε σύγκριση με πέρυσι, με αυτά που επιτρέπουν τη γενική είσοδο (όχι σε κάποια από τις κερκίδες) έχουν ήδη εξαντληθεί. Οι ιθύνοντες της πίστας της Καταλονίας εξετάζουν το ενδεχόμενο να αυξήσουν κατά 30.000 τα εισιτήρια γενικής εισόδου για το φετινό GP.
 
Παράλληλα, οι ομάδες εκτιμούν ότι θα γνωρίζουν μέχρι το Ισπανικό GP ποιας εταιρίας τα ελαστικά θα χρησιμοποιούν το 2011 (Michelin ή Avon) και τι προδιαγραφές θα έχουν αυτά, αν δηλαδή θα είναι ίδια με τα φετινά ή θα παρουσιάζουν χαμηλό προφίλ σε συνδυασμό με ζάντες 18″ (5″ μεγαλύτερες από τις φετινές), όπως προτείνει η γαλλική εταιρία κατασκευής ελαστικών.
 
Μια τελευταία σημείωση για κατακλείδα: στο GΡ της Κίνας, πραγματοποιήθηκαν 62 προσπεράσματα, περισσότερα δηλαδή από οποιονδήποτε άλλο αγώνα τα τελευταία 20 χρόνια, λόγω της βροχής, σίγουρα, ωστόσο αυτό, σε συνδυασμό με το ότι από το 1990 είχαμε να δούμε τρεις διαφορετικές ομάδες να νικούν τα τρία πρώτα GP της σεζόν αλλά και το ότι η πρωτοπορία στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών έχει αλλάξει ήδη τρεις φορές χέρια, αποτελεί απτή απόδειξη ότι η Formula 1 παραμένει πιο ζωντανή και ενδιαφέρουσα από ποτέ! 
Φ.Λ.
[email protected]
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ