Αγώνες Formula 1

F1: Η Ferrari παραδέχεται τον αντίκτυπο της FIA στον κινητήρα της

Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto παραδέχτηκε εμμέσως πλην σαφώς ότι οι τεχνικές ντιρεκτίβες που εξέδωσε η FIA πέρυσι επέδρασαν στην απόδοση του κινητήρα της Scuderia.

Ο περυσινός κινητήρα της Ferrari ήταν με διαφορά ο πιο ισχυρός και πιο αποδοτικός του grid, βοηθώντας τον Charles Leclerc να πάρει τις δύο νίκες σε Σπα και Μόντσα.

Οι υποψίες των έτερων κατασκευαστών όμως, οδήγησε σε μία σειρά από έρευνες στη μονάδα ισχύος της Scuderia, και μετά σε ορισμένες τεχνικές ντιρεκτίβες, δηλαδή διευκρινίσεις από την πλευρά της FIA πάνω σε ορισμένους τεχνικούς κανονισμούς - εν προκειμένω, στον τομέα του κινητήρα.

Τον Φεβρουάριο ήρθε και η συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές, οι λεπτομέρειες της οποίας δεν έχουν γίνει γνωστές, κι ούτε πρόκειται αν δεν το επιθυμήσει η Ferrari.

Κι ενώ είναι διάχυτη η αίσθηση ότι αυτή η αλληλουχία συμβάντων έπαιξε δραστικό ρόλο στην μειωμένη απόδοση του κινητήρα των Ιταλών, σήμερα είναι η πρώτη φορά που κάποιος από την ομάδα το παραδέχεται ως έναν πολύ μεγάλο βαθμό.

Ο Binotto δήλωσε συγκεκριμένα:

«Πιστεύω πως κάποιους από αυτούς τους κανονισμούς είναι πολύ δύσκολοι και περίπλοκοι. Υπάρχουν σημεία μέσα στους κανονισμούς που ίσως ακόμα χρήζουν διευκρίνισης. Είναι μία διαρκής διαδικασία που υπήρχε και θα εξακολουθεί να ισχύει και στο μέλλον.

«Από πέρυσι έχουν εκδοθεί αρκετές τεχνικές ντιρεκτίβες, που τελικά ξεκαθάριζαν ορισμένους από αυτούς τους κανονισμούς. Πιστεύω πως αυτές μας ανάγκασαν να προσαρμοστούμε από τη μεριά μας.

«Δεν πιστεύω πως αυτό ίσχυσε μόνο για τη Ferrari, θεωρώ πως, κοιτώντας τα δεδομένα, οι περισσότεροι από τους κατασκευαστές έπρεπε να προσαρμοστούν σε αυτές τις νέες συνθήκες. Σίγουρα ως Ferrari έπρεπε να προσαρμοστούμε, και ως αποτέλεσμα αυτού χάσαμε ένα μέρος της απόδοσης που είχαμε από τον κινητήρα.»_Δ.Μ.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου