top icon
Αγώνες

F1: Κοντά στην τελική συμφωνία Red Bull και Honda για τους κινητήρες μετά το 2021

Red Bull και Honda συνεχίζουν να διαπραγματεύονται τις συνθήκες υπό τις οποίες θα κρατήσουν οι Αυστριακοί τους κινητήρες της ιαπωνικής μάρκας μετά το 2021, με δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου να μιλούν για σχεδόν τετελεσμένο γεγονός.

Το «πάγωμα» στην εξέλιξη των κινητήριων μονάδων από το 2022 φαίνεται πως θα προχωρήσει, μετά το τελικό ΟΚ από τη μεριά της Ferrari, παρά τις αντιστάσεις που προβάλει -ακόμα- η Renault, πλέον Alpine.

Οι συζητήσεις επ’ αυτού έχουν αναθερμανθεί, και μαζί με αυτές άρχισαν κι οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στη Red Bull και τη Honda για το πώς θα κινηθούν μετά το πέρας του 2021, όταν οι Ιάπωνες θα αποχωρήσουν συλλήβδην από τη Formula 1.

Πληροφορίες του The-Race.com αναφέρουν πως οι δύο εταιρίες τα έχουν βρει σε όλους τους βασικούς τομείς, και περιμένουν να ολοκληρωθεί η διαδικασία τελειοποίησης των κανονισμών που θα περιβάλλουν το ‘engine freeze’ – απαραίτητο «συστατικό» για να μπορέσει να πετύχει η χρήση των ιαπωνικών μοτέρ και μετά το 2021, υπό τη διαχείριση της Red Bull και υπό άλλη ονομασία.

Πλέον, όλες οι πλευρές προσπαθούν να βρουν έναν κοινό τόπο, να συμβιβαστούν, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει μεν το «πάγωμα» της εξέλιξης των PU, χωρίς όμως αυτό να στοιχίσει σε καμία εκ των τριών κατασκευαστών (Mercedes, Ferrari και Renault).

Στα της συμφωνίας ανάμεσα σε RB και Honda, φαίνεται πως οι Αυστριακοί, με εντολή Dietrich Mateschitz, θα προχωρήσουν σε γενναίες επενδύσεις στον υλικοτεχνικό τομέα, επεκτείνοντας τις λειτουργίες του Red Bull Technologies παραρτήματος της εταιρείας. Παράλληλα, ένα μέρος του προσωπικού της Honda F1 θα παραμείνει στο Milton Keynes και μετά το ’21.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ