Αγώνες Formula 1

F1: Λάβρος ο Lawrence Stroll κατά των αντίπαλων ομάδων

Ο ιδιοκτήτης της Racing Point, Lawrence Stroll εξέδωσε μία μακροσκελέστατη ανακοίνωση, εκφράζοντας τον εκνευρισμό του για το ζήτημα της νομιμότητας της RP20, δηλώνοντας «συγκλονισμένος» από την επιλογή του ανταγωνισμού να εφεσιβάλει την απόφαση της FIA.

 

Η απόφαση της FIA για τα brake ducts της RP20 ήταν η επιβολή προστίμου ύψους 400.000 ευρώ και η αφαίρεση 15 βαθμών από το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. 

Μέχρι το βράδυ της Παρασκευής, οι Renault, McLaren, Ferrari και Williams εξέφρασαν την πρόθεσή τους εφεσιβάλουν αυτήν την ετυμηγορία, θέλοντας να γίνει πιο αυστηρή η ποινή, ενώ η Racing Point θέλει να καταθέσει έφεση για να αθωωθεί.

Σήμερα, ώρες πριν την έναρξη του αγώνα στο Silverstone, ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Lawrence Stroll, σε μία σπάνια δημόσια δήλωσή του ξέσπασε κατά των ανταγωνιστών, τονίζοντας επανειλημμένως την αθωότητα της ομάδας του και την φερεγγυότητα του ίδιου ως ανθρώπου:

«Είμαι τρομερά νευριασμένος και μόνο στην σκέψη ότι μας κατηγορούν για παραβίαση κανονισμών - ειδικά όταν αυτά τα σχόλια έρχονται από τους ανταγωνιστές μας. 

«Δεν έχω παρανομήσει ποτέ σε τίποτα σε όλη μου τη ζωή. Αυτές οι κατηγορίες είναι απαράδεκτες και αναληθείς. Η φερεγγυότητά μου -και της ομάδας μου- δεν χωρούν αμφιβολία. 

«Όλη στη Racing Point σοκαρίστηκαν κι απογοητεύτηκαν από την απόφαση της FIA, και διατηρούμε την αθωότητά μας.

«Αυτή η ομάδα αγωνίζεται με διάφορες ονομασίες στη Formula 1 εδώ και 30 χρόνια και σήμερα έχει ένα δυναμικό που αριθμεί 500 άτομα. Ήμασταν πάντοτε ένας κατασκευαστής και συνεχίσουμε έτσι και στο μέλλον.

«Μέσα σε αυτά τα 30 χρόνια, η ομάδα ήταν πάντοτε το αουτσάιντερ, κατάφερνε περισσότερα από όσα της άρμοζαν με αυτή τη φανταστική ομάδα ανθρώπων. Μεταξύ του 2016 και του 2018, ήταν η 4η καλύτερη ομάδα του grid, λειτουργώντας με το λιγότερο budget και ανεβαίνοντας αρκετές φορές στο βάθρο.

«Μετά το καθεστώς διαχείρισης που πέρασε, και με τη σταθερότητα και τις νέες επενδύσεις, δεν θα έπρεπε να εκπλήσσεται κανείς από την ανταγωνιστικότητά της. Μπορεί επιτέλους να πετύχει όλα όσα μπορεί και θα έπρεπε να χειροκροτείται για την απόδοσή της.»

Και συνέχισε:

«Δεν υπήρχε σαφής καθοδήγηση ή διευκρίνιση από τη FIA σχετικά με το πώς θα γινόταν η μετάβαση με τα Listed Parts. Οι κανονισμοί, όπως ήταν διατυπωμένοι, αναφέρουν ότι μετά το 019, δεν θα πρέπει να μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με τα brake ducts. Ως τότε, ό,τι έχεις μάθει και δει είναι δική σου πληροφορία. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, είσαι μόνος σου. Κι αυτό ακριβώς κάναμε.

«Οπότε, για να το ξεκαθαρίσω, δεν υπήρχε καμία καθοδήγηση από την FIA σχετικά με την μετάβαση από τα μη-listed parts στα listed parts και η Racing Point έλαβε τον Μάρτιο του 2020 μία γραπτή επιβεβαίωση από τη FIA σχετικά με την συμμόρφωσή μας με τους κανονισμούς. 

«Αυτή την εβδομάδα σοκαρίστηκα όταν είδα ότι η FIA έβαλε μία νέα ρήτρα κεκτημένων δικαιωμάτων, που δεν υπήρχε μέχρι πρότινος. Και πέρα από το γεγονός ότι η Racing Point συμμορφώθηκε με τους τεχνικούς κανονισμούς, είμαι συγκλονισμένος από τον τρόπο με τον οποίον οι Renault, McLaren, Ferrari και Williams έχουν βρει την ευκαιρία τους να κάνουν την έφεση, και να υπονομεύσουν την απόδοσή μας. Λασπολογούν εναντίον μας και δεν θα το ανεχτώ αυτό, ούτε πρόκειται να το δεχτώ.

«Στοχεύω να πάρω όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποδείξω την αθωότητά μας.

«Η ομάδα έχει δουλέψει αδιάκοπα για να παράξει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Είμαι πραγματικά εκνευρισμένος από την έλλειψη αθλητικού πνεύματος από τους ανταγωνιστές μας.

«Καταλαβαίνω πως η κατάσταση στην οποία έχει βρεθεί η FIA είναι δύσκολη και περίπλοκη για πολλούς λόγος, αλλά σέβομαι και εκτιμώ τις προσπάθειές τους να βρουν λύση για το καλύτερο του σπορ.»

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου