top icon
Αγώνες

F1: Λογότυπα στα paddock…

Ο πρόεδρος της FOTA (του συνδέσμου των ομάδων) και διευθυντής της McLaren, Martin Whitmarsh διατηρεί ελπίδες ότι μπορεί να βρεθεί λύση στο ζήτημα που προέκυψε με την εμφάνιση των λογότυπων των χορηγών των ομάδων στο χώρο των pits και του paddock.

Ο πρόεδρος της FOTA (του συνδέσμου των ομάδων) και διευθυντής της McLaren, Martin Whitmarsh διατηρεί ελπίδες ότι μπορεί να βρεθεί λύση στο ζήτημα που προέκυψε με την εμφάνιση των λογότυπων των χορηγών των ομάδων στο χώρο των pits και του paddock.
 
Όπως αναφέραμε πριν από το Βρετανικό GP, ότι η Allsport, την ελβετική εταιρία που διαχειρίζεται την πώληση διαφημιστικού χώρου στις πίστες, ζήτησε από τις ομάδες να αφαιρέσουν τα λογότυπα των χορηγών τους από τα pits τους στον Καναδά, ενώ στο Silverstone τους δόθηκε εντολή να παρκάρουν τις κινητήρια στελέχη των φορτηγών τους έξω από το paddock, καθότι διαφήμιζαν τους σπόνσορές τους.
 
Παρά το γεγονός ότι πραγματοποιήθηκαν εκτενείς συζητήσεις μεταξύ των ομάδων και του Bernie Ecclestone για να βρεθεί λύση στο ζήτημα, αποδείχθηκαν άκαρπες. Ωστόσο, ο Whitmarsh παραμένει αισιόδοξος, δηλώνοντας ότι πρόκειται απλά για μια διαφωνία απόψεων. Ο Βρετανός προσέθεσε ότι οι ομάδες θεωρούσαν πως αυτό που έκαναν όλα αυτά τα χρόνια είναι λογικό (να παρκάρουν τα φορτηγά τους στo paddock), ωστόσο αναγνώρισε επίσης ότι στόχος της FOM είναι να πουλήσει διαφημιστικό χώρο στις πίστες. «Και μας συμφέρει η FOM να κάνει την καλύτερη δουλειά που μπορεί», προσέθεσε ο Whitmarsh. Προφανώς, αφού από τα έσοδα των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1, οι ομάδες καρπώνονται το 50%.
 
Όταν ο Whitmarsh ρωτήθηκε να απαντήσει αν ζητήθηκε από τις ομάδες να αποσύρουν τα λογότυπα των χορηγών τους από τα γκαράζ τους, ο Βρετανός απάντησε ότι υπήρξε μια ανάλογη απαίτηση από την APM (Allsopp Parker & Marsh) την εταιρία της οποίας είναι θυγατρική η Allsport. Ωστόσο, οι ομάδες δεν έχουν δεσμεύσεις με την Allsport, διότι δεν έχουν υπογράψει κάποιου είδους συμβόλαιο μαζί της, και έτσι απευθύνθηκαν στον Ecclestone, ο οποίος πρότεινε να βρεθεί μια συμβιβαστική λύση. Καμία ομάδα δεν πραγματοποίησε κάποια αλλαγή στο γκαράζ της.
 
Δεν έχει γίνει σαφές ακόμα αν οι ομάδες θα αναγκαστούν να αποσύρουν τις κινητήριες μονάδες των φορτηγών τους και από το paddock του Hockenheim, ωστόσο το μόνο σίγουρο για τον Whitmarsh, είναι ότι ο χώρος έδειχνε πολύ πιο άσχημος με την απουσία τους. Επίσης, ο Βρετανός δήλωσε ότι υπάρχει εμπορική αξία από την εμφάνιση των κινητήριων μονάδων των φορτηγών, για τις εταιρίες που τις παρέχουν στις ομάδες. Συνεπώς, οι μικρότερες ομάδες ενδέχεται στο μέλλον να είναι αναγκασμένες να πληρώνουν πολύ περισσότερα χρήματα για να αγοράσουν τα φορτηγά τους, εφόσον δε θα έχουν το δικαίωμα να τα επιδεικνύουν εντός του χώρου του paddock.
 
Οι πηγές αναφέρουν ότι αυτές οι διαμάχες όσον αφορά τα φορτηγά των ομάδων είναι μονάχα τα προεόρτια αυτού που αναμένεται να ακολουθήσει, ενόψει της έναρξης των διαπραγματεύσεων για την καινούργια Συνθήκη Ομονοίας, η οποία θα αρχίσει να ισχύει από το 2013 και καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η Formula 1. Oι ομάδες αναμένεται να ζητήσουν αύξηση των εσόδων τους από τα εμπορικά δικαιώματα του σπορ, κάτι που ο Ecclestone σίγουρα δε θα είναι πολύ πρόθυμος να παραχωρήσει τόσο εύκολα.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ