Ο Daniel Ricciardo αποκάλυψε πως έπρεπε να οδηγεί με έξι σχέσεις μετά τα μισά του αγώνα στο Μονακό.

Ήταν κοντά στο μέσον του Grand Prix, όταν έγινε γνωστό πως η RB14 του Daniel Ricciardo είχε πρόβλημα με την MGU-K, κάτι που ανάγκασε τον Αυστραλό να είναι ακόμα πιο προσεκτικός στην οδήγησή του.

Ωστόσο, το πρόβλημα ήταν πιο μεγάλο από αυτό που φάνηκε αρχικά, αφού ο νικητής του αγώνα έπρεπε να φτάνει μέχρι την 6η σχέση στο κιβώτιο, έχοντας χάσει τις τελευταίες δύο.

Ο ίδιος δήλωσε σχετικά μετά τον τερματισμό:

«Δύο χρόνια πάλευα για αυτό. Νιώθω επιτέλους τη δικαίωση. Είχαμε προβλήματα, έπρεπε να αντιμετωπίσουμε πολλά κατά τη διάρκεια του αγώνα. Πριν τα μισά, ένιωθα πως έχανα ισχύ από τον κινητήρα και πίστεψα πως ο αγώνας για μένα είχε τελειώσει. 

«Τερματίσαμε έχοντας μόνο έξι σχέσεις στο κιβώτιο, και χάρη στην ομάδα τα καταφέραμε.»

Μάλιστα, ο Christian Horner, επικεφαλής της RedBull, προχώρησε και σε μία σύγκριση που θα συζητηθεί, αφού θεωρεί πως η νίκη του Ricciardo στο Μονακό μοιάζει με εκείνη του Michael Schumacher στην Ισπανία το 1994, όταν ο Γερμανός είχε μείνει κολλημένος στην 5η σχέση με την Benetton:

«Αυτή η νίκη είναι αντίστοιχη αυτού που έκανε ο Schumacher. Είναι δικαίωση για το 2016.»._Δ.Μ.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά