top icon
Αγώνες

F1: Το μεταξόνιο και το rake των κορυφαίων μονοθέσιων του 2018

Δύο βασικά χαρακτηριστικά του εκάστοτε μονοθέσιου, το μεταξόνιο και το rake που αυτό έχει, αποκαλύφθηκαν σήμερα για τα φετινά αγωνιστικά της Ferrari, της Mercedes και της Red Bull.

Πολλές φορές, αναλυτές γράφουν για την σημασία που έχει το μεταξόνιο στην απόδοση ενός μονοθέσιου στις γρήγορες πίστες, ή σε αυτές που είναι πιο κλειστές, με πιο αργά κομμάτια. Μεγαλύτερο μεταξόνιο σημαίνει καλύτερη απόδοση στις ευθείες και τις γρήγορες καμπές, ενώ με πιο κοντό μεταξόνιο, η απόδοση σε τεχνικές, αργές πίστες είναι σαφώς ανώτερη.

Το rake είναι η γωνία που έχει το εμπρός μέρους του μονοθέσιου σε σχέση με το πίσω. Όσο πιο κάτω βρίσκεται η εμπρός αεροτομή, τόσο πιο πολύ προσιδιάζεται το «ground effect». Αυτό ήταν μία πάγια τακτική στον σχεδιασμό των μονοθέσιων της Red Bull την τετραετία 2010-2013, όταν η αεροδυναμική ήταν το δυνατό χαρτί των Αυστριακών.

Το motorsport.com και ο Giorgio Piola αποκάλυψαν τα μεταξόνια και τις γωνίες του rake της SF71H, της W09 και της RB14, συγκρίνοντάς τα με αυτά των προκατόχων τους.

Ferrari και Red Bull προχώρησαν σε πιο μεγάλα μεταξόνια σε σχέση με πέρυσι, την ώρα που η Mercedes παραμένει με το μεγαλύτερο όλων.

Έπειτα, το rake της RB13 και της RB14 ήταν και εξακολουθεί να είναι το υψηλότερο, συνεχίζοντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία των περασμένων ετών.

Αναλυτικά όλες οι τιμές στον παρακάτω πίνακα:

Μονοθέσιο

Μεταξόνιο

Rake

Ferrari 2018   

3621mm 

1.53°

Ferrari 2017   

3551mm 

1.28°

Mercedes 2018 

3726mm 

1.25°

Mercedes 2017 

3726mm   

1.2º

RedBull 2018 

3550mm 

1.9º

RedBull 2017 

3407mm   

1.9º

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ