Η εξαγορά μετοχών της Aston Martin από τον Lawrence Stroll οδηγεί στη μετονομασία της ομάδας της Racing Point, αρχής γενομένης από το 2021.

Μπορεί η πλειοψηφία των μετοχών της Aston Martin να εξακολουθεί να ελέγχεται από τον όμιλο Adeem/Primewagon που εδρεύει στο Κουβέιτ (διαβάστε περισσότερα εδώ), όμως ο Καναδός μεγιστάνας έχει ξεκάθαρα σχέδια για την βρετανική φίρμα.

Η ομάδα που διατηρεί από το 2018 στην F1, η Racing Point (πρώην Force India) θα αλλάξει επωνυμία από το 2021 και θα γίνει εργοστασιακή συμμετοχή της Aston Martin στο σπορ, με κινητήρες Mercedes (άλλωστε, η Daimler παραμένει κάτοχος του 4% της εταιρείας).

Όσο για την ισχύουσα συνεργασία με τη Red Bull Technologies, η αυστριακή φίρμα εξέδωσε σχετική ανακοίνωση, με την οποία αναφέρει πως το τωρινό συμβόλαιό τους, που εκτείνεται ως το τέλος του 2020, δεν θα ανανεωθεί, λήγοντας τη μεταξύ τους σχέση με την παράδοση της Valkyrie, του αυτοκινήτου της Aston Martin που θα αγωνιστεί στο WEC από φέτος.

Το ζητούμενο πλέον είναι τι μέλει γενέσθαι με τη Mercedes. Το ρεπορτάζ που ήθελε τους Stroll και Toto Wolff να την εξαγοράζουν σε περίπτωση αποχώρησής της από το σπορ καταρρέει υπό το βάρος των εξελίξεων.

Υπενθυμίζεται πως το Δ.Σ. της Daimler συνεδριάζει επ'αυτού σε δύο εβδομάδες._Δ.Μ.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά