top icon
Αγώνες

F1: Μπαχρέιν-Απόηχος

Το θέμα των περισσότερων συζητήσεων έπειτα από το GP του Μπαχρέιν, ήταν η έλλειψη δράσης και η δυνατότητα προσπερασμάτων.

Το θέμα των περισσότερων συζητήσεων έπειτα από το GP του Μπαχρέιν, ήταν η έλλειψη δράσης και η δυνατότητα προσπερασμάτων. Πολλοί, όπως ο Bernie Ecclestone και ο Stefano Domenicali (αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari) συνιστούν ψυχραιμία και υπομονή, για να διαπιστωθεί πως θα εξελιχθούν και οι υπόλοιποι πρώτοι αγώνες. Άλλωστε, για την έλλειψη δράσης ευθυνόταν και η καινούργια χάραξη της πίστας του Sakhir, ενώ ομάδες και οδηγοί ήταν –σε μερικές περιπτώσεις υπερβολικά- επιφυλακτικοί στην προσέγγισή τους. Ο καινούργιος τύπος αγώνων, χωρίς ανεφοδιασμούς στα pit stop, έχει κάνει τα Grand Prix αγώνες αντοχής και οι οδηγοί προστατεύουν τα ελαστικά τους κατά τη διάρκεια του αγώνα, ενώ τα μονοθέσια, βαρυφορτωμένα από καύσιμα στους πρώτους γύρους, δεν είναι πολύ δύστροπα στη διαδικασία της πέδησης. Επιπλέον, οι ανθεκτικές γόμες της Bridgestone, επιτρέπουν τη διεξαγωγή μονάχα ενός –έτσι κι αλλιώς υποχρεωτικού- pit stop στον αγώνα…
 
Υπάρχουν πολλές προτάσεις για να βελτιωθεί η κατάσταση. Πριν την έναρξη της σεζόν, τρεις ομάδες (μεταξύ τους η McLaren και η Red Bull) είχαν ζητήσει να γίνει υποχρεωτική η διεξαγωγή δυο pit stop κατά τη διάρκεια του αγώνα, για να αποφευχθεί το σενάριο που έλαβε χώρα στο Μπαχρέιν με 1 pit stop για όλους σχεδόν, εντός διαστήματος τριών γύρων για τους περισσότερους. Μάλιστα, τον χορό των pit stop ξεκίνησε ο Lewis Hamilton, στην προσπάθειά του να περάσει εμπρός από τον Nico Rosberg και στη συνέχεια όλοι οι κορυφαίοι συνδυασμοί αντέδρασαν σε αυτό, χωρίς να έχει υπάρξει πρόβλημα φθοράς με τους περισσότερους. Άλλωστε, όπως τόνισε ο διευθυντής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, είναι γελοίο να προπονούνται τόσο σκληρά οι μηχανικοί για να πραγματοποιούν ένα μόνο pit stop σε κάθε αγώνα.
 
Ο διευθυντής της McLaren, Martin Whitmarsh πιστεύει ότι τα ελαστικά πρέπει να είναι πιο μαλακά, να μην έχει δηλαδή η σκληρή γόμα τη δυνατότητα να κάνει ολόκληρο τον αγώνα, χωρίς πρόβλημα φθοράς, όπως συνέβη στο Μπαχρέιν και κατά συνέπεια, οι οδηγοί θα είναι αναγκασμένοι να κάνουν δυο pit stop στον αγώνα. Κάποιοι πιστεύουν ότι θα πρέπει οι δυο διαθέσιμες γόμες να είναι διαδοχικής σκληρότητας, έτσι ώστε η διαφορά απόδοσής τους στις κατατακτήριες δοκιμές να μην είναι τόσο μεγάλη, επιτρέποντας να υιοθετηθούν διαφορετικές στρατηγικές, δεδομένου ότι οι 10 πρώτοι, πρέπει να εκκινήσουν τον αγώνα με το σετ ελαστικών με το οποίο σημείωσαν την ταχύτερη επίδοσή του στο Q3. O Εcclestone ήταν ακόμα πιο ευρηματικός, λέγοντας ότι μπορεί να καταργηθεί ο κανονισμός που επιβάλει τη χρήση δυο τύπων ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα, να υπάρχει μονάχα μια μαλακή γόμα διαθέσιμη, η οποία θα αντέχει το πολύ το μισό αγώνα όσον αφορά τη φθορά και έτσι οι οδηγοί θα είναι αναγκασμένοι να επισκέπτονται περισσότερες φορές τα pits. Επίσης, ο Ecclestone ανέφερε και πάλι την ιδέα χρήσης παρακάμψεων στην πίστα, οι οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν συγκεκριμένο αριθμό φορών από κάθε οδηγό κατά τη διάρκεια του αγώνα, δίνοντας λύση έτσι στο ζήτημα των προσπερασμάτων.
 
Θα περιμένουμε να δούμε τους πρώτους αγώνες της σεζόν. Ίσως ληφθούν μέτρα για να «εμπλουτιστεί» το θέαμα.
 
Αποσαφηνίσεις ενόψει Αυστραλίας
Μια αλλαγή που θα δούμε άμεσα ωστόσο αφορά τους διαχύτες. H FIA ενημέρωσε τις ομάδες ότι από το GP της Αυστραλίας, θα αποτυγχάνουν να περάσουν τον τεχνικό έλεγχο τα μονοθέσιο των οποίων ο σχεδιασμός του διαχύτη εκμεταλλεύεται τους κανονισμούς που επιτρέπουν μια μικρή οπή για την πρόσβαση της εξωτερικής μίζας στην υποδοχή που βρίσκεται στο πίσω μέρος των μονοθεσίων, για αεροδυναμικά οφέλη. Οι κανονισμοί ορίζουν ότι η οπή αυτή θα πρέπει να είναι «ελάχιστων διαστάσεων», χωρίς περεταίρω αποσαφήνιση. Τουλάχιστον τρεις ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των McLaren και Mercedes, έχουν εκμεταλλευτεί αυτό τον κανονισμό δημιουργώντας υπερμεγέθης οπές στο διαχύτη τους για την εξωτερική μίζα, με σκοπό την δημιουργία αεροδυναμικών πλεονεκτημάτων.
 
 
Πρωταγωνιστές του αγώνα
Oι Fernando Alonso και Sebastian Vettel ήταν σίγουρα οι καλύτεροι οδηγοί του αγώνα στο Μπαχρέιν, με τον Ισπανό να επικρατεί εντέλει, ωστόσο θα πρέπει να ληφθεί υπ’ όψη το γεγονός ότι τα μονοθέσια γύρω του αντιμετώπισαν προβλήματα. Αυτό δεν υποβαθμίζει φυσικά το επίτευγμά του. Ξεκίνησε τον αγώνα με μια εκπληκτική κίνηση προσπεράσματος επί του team mate του διατηρούμενος στην εξωτερική στην πρώτη στροφή για να περάσει μπροστά στη δεύτερη. Από εκεί και πέρα δεν άφησε τον Vettel να απομακρυνθεί, εκτός από τους δυο γύρους πριν το pit stop του, όπου αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα με τα ελαστικά του, ενώ είχε σκοπό να επιτεθεί στο Γερμανό στους τελευταίους 10-12 γύρους, ωστόσο δε χρειάστηκε λόγω του προβλήματος με το μπουζί του κινητήρα της Renault στη Red Bull. Ο Alonso έσπευσε επίσης να φτιάξει διαφορά ασφαλείας έναντι του Massa, όταν αμφότεροι είχαν περάσει εμπρός από τον Vettel, για να εξασφαλίσει τη νίκη.
 
Από την πλευρά του, ο Vettel, ήταν άψογος σε κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα (ο Alonso δεν έκανε ιδιαίτερα καλό γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές) και μάλιστα, όταν λίγους γύρους μετά το pit stop τους, ο Iσπανός οδηγός της Ferrari άρχισε να του επιτίθεται, απάντησε με βελτίωση του ρυθμού του. Στη Red Bull πιστεύουν ότι αν δεν είχε παρουσιαστεί το πρόβλημα στο μπουζί, ο Vettel θα είχε καταφέρει να αμυνθεί στην επίθεση του Alonso επιτυχώς, κατακτώντας τη νίκη. Η πραγματική αξία του Vettel όμως αποδείχθηκε στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε το πληγωμένο μονοθέσιό του στο δεύτερο μισό του αγώνα. Στους τελευταίους γύρους που τον πλησίαζε ο Nico Rosberg, πίεζε πολύ στο δεύτερο τμήμα της πίστας, εκεί όπου η απώλεια (75 ίππων) δεν επηρέαζε το ρυθμό του όσο στα υπόλοιπα δυο τμήματα του Sakhir, όπου κυριαρχούν οι ευθείες. Ο Γερμανός ήταν αυτός που με έξυπνη οδήγηση, διατηρώντας το μονοθέσιό του σε καλή κατάσταση και πιέζοντας όταν χρειαζόταν, κατάφερε να παραμείνει 4ος ως την καρό σημαία, αμέσως μετά την οποία… «εγκατέλειψε» έχοντας εξαντλήσει το απόθεμα του ρεζερβουάρ του. Ο ίδιος δήλωσε ότι το μυστικό για την εξασφάλιση της 4ης θέσης, ήταν ότι διατήρησε τα ελαστικά του σε καλή κατάσταση, πιέζοντας στο όριο μονάχα στους τελευταίους γύρους για να μην τον πλησιάσει ο Rosberg.
 
Ο Massa δε θα μπορούσε να έχει περισσότερες απαιτήσεις από τον αγώνα του, καθώς δεδομένων των προβλημάτων υπερθέρμανσης που αντιμετώπισε, δε μπορούσε να πιέσει στο όριο για το δεύτερο μισό του αγώνα και περιποιόταν το μονοθέσιο. Ευνοήθηκε από το γεγονός ότι ο Vettel είχε πρόβλημα και ο Hamilton ήταν πολύ μακριά για να του επιτεθεί και έφτασε ως τη δεύτερη θέση, με πολύ καλή οδήγηση, πιέζοντας τον Alonso μέχρις ότου ο Ισπανός πέρασε επικεφαλής. Στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν πολύ ταχύτερος του team mate του και την εκκίνησή του χειροτέρεψε το γεγονός ότι ξεκινούσε από την ακάθαρτη πλευρά της πίστας. Η επιστροφή του στην αγωνιστική δράση απέδειξε ότι δεν έχει χάσει τίποτα από τον οδηγό που ήταν πριν το περυσινό ατύχημά του.
 
Ο Lewis Hamilton οδήγησε τη McLaren στο όριο της απόδοσής της στις κατατακτήριες δοκιμές, ήταν επιθετικός στην εκκίνηση απειλώντας τον Massa, αλλά υπερέβαλε στα φρένα της 4ης στροφής στον πρώτο γύρο, αφήνοντας τον Rosberg να τον προσπεράσει. Ξεκίνησε το χορό των pit stop αρκετά νωρίτερα από το προβλεπόμενο (στο 16ο γύρο, ενώ ο Whitmarsh πιστεύει ότι μπορούσαν να φτάσουν μέχρι τον 25ο με τη μαλακή γόμα), για να περάσει εμπρός από τον οδηγό της Mercedes, κάτι που πέτυχε. Όσο οι δυο Ferrari βρίσκονταν πίσω από τον Vettel, πίεζε να τις πλησιάσει, αλλά δεν κατάφερε να πλησιάσει τον Μassa αρκετά και αποφάσισε να κόψει ρυθμό και αυτός, εξασφαλίζοντας την τρίτη θέση.
 
Ο Rosberg ήταν ευχαριστημένος από το ντεμπούτο του με τη Mercedes, όντας ταχύτερος του Schumacher ολόκληρο το τριήμερο εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία που του δόθηκε στον πρώτο γύρο, αλλά δεν είχε αρκετά γρήγορο μονοθέσιο για να διατηρήσει πίσω του τον Hamilton. Ο διευθυντής της Mercedes, Ross Brawn, πιστεύει ότι υπάρχουν πολλοί τομείς στους οποίους η ομάδα μπορεί να εργαστεί με τον Rosberg για να βελτιώσει την απόδοση όχι μόνο του μονοθεσίου αλλά και του ίδιου του Γερμανού. Ο γενικός διευθυντής της Mercedes, Nick Fry, δήλωσε ότι έχει προκαλέσει έκπληξη στην ομάδα το γεγονός ότι από τότε που ανακοινώθηκε ότι ο Schumacher θα είναι ο team mate του νεαρού Γερμανού, δεν έδειξε να τον επηρεάζει και απλά από τότε συνέχισε με τη δουλειά του, φτάνοντας στο αποτέλεσμα του Μπαχρέιν.
 
O Michael Schumacher παραδέχθηκε στο «δεύτερο ντεμπούτο» του στη Formula 1, ότι ήταν σκουριασμένος όσον αφορά την εξόρυξη του μέγιστου από το μονοθέσιο σε ένα γύρο κατά τη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών, ενώ δεν κατάφερε να διατηρήσει σε καλή κατάσταση τα ελαστικά του στον αγώνα. Με τη θερμοκρασία της πίστας να έχει ανέβει στο Q3, o Schumacher υπερθέρμανε τα ελαστικά του στο Q3 στο μεσαίο τμήμα της πίστας και αυτά δεν κρύωσαν στην επόμενη ευθεία, οπότε έχασαν απόδοση στο τελευταίο κομμάτι της πίστας στη γρήγορη προσπάθειά του. Επιπλέον, όπως τόνισε ο ίδιος, τα φετινά εμπρός ελαστικά είναι πολύ στενά για τις απαιτήσεις των οδηγικού του στυλ και δε μπορεί να εισέλθει στις στροφές με τον τρόπο που θέλει. Επίσης, όπως είπε και ο ίδιος, θα ήταν παράλογο να πιστεύει κανείς ότι ο Γερμανός θα επιστρέψει έπειτα από τρία χρόνια και θα αρχίσει να «κάνει κύκλους γύρω από τους υπόλοιπους». Ο ίδιος δεν είχε ποτέ αυτή την άποψη και αυτό είχε αναφέρει και στις δηλώσεις του πριν την έναρξη της σεζόν. Ακόμα και έτσι όμως, ο Γερμανός 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, τερμάτισε μόλις 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον team mate του. Λίγος χρόνος προσαρμογής είναι αυτό που του λείπει. Έπειτα από μερικούς αγώνες μονάχα θα μπορέσουμε να κρίνουμε αν ο «πραγματικός» Michael Schumacher έχει επιστρέψει και δεν είναι απλά ο… «δίδυμος αδερφός του», όπως ισχυρίζεται ο Luca di Montezemolo, στο cockpit της Mercedes. Ο 41 ετών Γερμανός δεν είχε κανένα πρόβλημα με τη φυσική του κατάσταση στον αγώνα και δεν ήταν καν εξαντλημένος μετά τον τερματισμό.
 
Ιδιαίτερα προσεκτικός ήταν με τα ελαστικά του στον αγώνα ο Jenson Button και δεν πίεσε στην αρχή του εκάστοτε stint του. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής επισκιάστηκε από τον team mate του σε δοκιμές και αγώνα, αλλά αυτό δεν επηρέασε την αυτοπεποίθησή του, καθώς πιστεύει ότι θα ήταν δύσκολο για οποιονδήποτε να έρθει στη McLaren και να είναι ταχύτερος ενός οδηγού σαν τον Hamilton. Διατήρησε σε πολύ κατάσταση το πρώτο σετ του και ήταν απογοητευμένος που έπρεπε να μπει στα pits να το αντικαταστήσει τόσο νωρίς στον αγώνα, αλλά κάνοντάς το και με τη βοήθεια των μηχανικών της McLaren που ήταν πολύ ταχύτεροι από αυτούς της Red Bull σε αυτή την περίσταση, κατάφερε να περάσει εμπρός από τον Webber. Ο Βρετανός δεν ήταν ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του στις κατατακτήριες δοκιμές και παραδέχθηκε ότι αυτός είναι ένας τομέας στον οποίο θα πρέπει να εργαστεί, καθώς τον εξέπληξε η διαφορά που είχε η καλύτερη επίδοση του Hamilton από τη δική του το Σάββατο (45 εκατοστά του δευτερολέπτου). Ο Button πιστεύει ότι σε μια άλλη χάραξη ίσως να είχε μικρότερο πρόβλημα, ωστόσο παραδέχθηκε ότι πρέπει να βρει κάτι στο ζύγισμα που θα αρμόζει περισσότερο στο οδηγικό του στυλ.
 
Ο Mark Webber κατέστρεψε τις ελπίδες του για έναν καλό αγώνα το Σάββατο, στις κατατακτήριες δοκιμές, όταν έκανε όπως ο ίδιος είπε τη χειρότερη επίδοσή του στην πιο ακατάλληλη στιγμή. Στην εκκίνηση, λόγω ενός προβλήματος με τον κινητήρα έχασε μια θέση, όπως συνέβη και στη διαδικασία των pit stop, όπου στην περίπτωσή του οι μηχανικοί της Red Bull (οι οποίοι έκαναν με τον Vettel την ταχύτερη αλλαγή ελαστικών του αγώνα) καθυστέρησαν υπερβολικά. Έπειτα, όπως δήλωσε ο Webber, δοκίμασε τα πάντα, διαφορετικές γραμμές, πίεση αλλά παρά το ότι ήταν ταχύτερος του Button, δε μπορούσε να τον προσπεράσει και αν εκβίαζε την κατάσταση, θα κατέληγε σε ατύχημα. Ο Αυστραλός δήλωσε σοκαρισμένος από το πόσο δύσκολο ήταν να προσπεράσει.
 
Oι δηλώσεις του Webber ήταν χαρακτηριστικές για το τι συνέβαινε στην πίστα, αλλά δε φαινόταν με το γυμνό μάτι. Στους τελευταίους γύρους, όλοι οι κορυφαίοι συνδυασμοί από την 4η θέση και κάτω πίεζαν στο όριο, προσπαθώντας είτε να προσπεράσουν, είτε να αμυνθούν σε μια επίθεση και όμως, δεν υπήρξε καμία αλλαγή στην κατάταξη.
 
Ομαδες
Πολλές ομάδες είχαν επιπλέον οπές στα αμαξώματά τους για την εξαγωγή του θερμού αέρα, στις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν στο Μπαχρέιν, με τις πιο εμφανείς στα πλαϊνά των προστατευτικών του κεφαλιού του οδηγού. Υπήρξαν τα τελευταία «φινιρίσματα» στα αεροδυναμικά πακέτα και τα μονοθέσια έλαβαν τη μορφή που αναμένεται να διατηρήσουν (πέραν μικροεξελίξεων) μέχρι το Ισπανικό Grand Prix, το Μάιο που περιμένουμε το επόμενο μεγάλο κύμα αναβαθμίσεων. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο ασφαλτοτάπητας στο καινούργιο τμήμα της πίστας του Sakhir είχε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά από αυτόν της υπόλοιπης χάραξης και ήταν πολύ πιο ανομοιόμορφος.
 
McLaren-Mercedes
Ο Whitmarsh πιστεύει ότι η κακή απόδοση της McLaren το Σάββατο στις κατατακτήριες δοκιμές (Hamilton 4oς, Button 8ος) οφειλόταν στο γεγονός ότι η ομάδα επέλεξε λάθος ρυθμίσεις στα επίπεδα παραγωγής κάθετης δύναμης της MP4-25 και δεν αντιμετώπισε σωστά την ανομοιομορφία του ασφαλτοτάπητα στη στροφή 6. Ωστόσο ο ρυθμός αγώνα της MP4-25 ήταν ενθαρρυντικός. Για το σύστημα της McLaren και πως λειτουργεί είχαμε μιλήσει στην προεπισκόπηση του GP του Μπαχρέιν. Το stalling της πίσω αεροτομής κερδίζει στην ομάδα γύρω στα 6 χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας στις ευθείες. Η McLaren εντέλει χρησιμοποίησε το διαχύτη που είχε παρουσιάσει τις τελευταίες δυο ημέρες στο τεστ της Βαρκελώνης.
 
Mercedes
H γερμανική ομάδα απέδωσε σύμφωνα με τις προβλέψεις των ιθυνόντων της πριν την έναρξη της σεζόν, βρισκόταν δηλαδή αρκετά κοντά στις υπόλοιπες τρεις κορυφαίες ομάδες, αλλά όχι τόσο ώστε να απειλήσει για νίκη, παρά το γεγονός ότι διέθετε το καινούργιο της αεροδυναμικό πακέτο. Ο Nick Fry δήλωσε ότι το μονοθέσιο δεν υστερεί σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα και υποστηρίζει ότι η Mercedes γνωρίζει ακριβώς τις πρέπει να κάνει και υπάρχουν σχέδια για να επιτευχθεί αυτό. Ο Schumacher δήλωσε ότι υπάρχουν μερικές αρχές λειτουργίας του μονοθεσίου επάνω στις οποίες εργάζεται η ομάδα, αλλά χρειάζεται χρόνος για να παραχθούν τα καινούργια εξαρτήματα που θα βελτιώσουν την κατάσταση. Στο Μπαχρέιν, η Mercedes παρουσίασε το καινούργιο της αεροδυναμικό πακέτο. Ο καινούργιος διαχύτης είναι παρόμοιος με τον περυσινό, ωστόσο διαθέτει ένα πιο φαρδύ ανώτερο κανάλι. Χρησιμοποιήθηκε ένα συμμετρικό αμάξωμα, «φουσκωμένο» γύρω από τις εξατμίσεις για την εξαγωγή θερμού αέρα, ενώ για αυτό το λόγο υπήρχαν επίσης διατρήσεις στο εξωτερικό των προστατευτικών του κεφαλιού του οδηγού. Χρησιμοποιήθηκε ένα καινούργιο ρύγχος (σε συνδυασμό με την εμπρός αεροτομή που είχαμε δει την τελευταία ημέρα στο τεστ της Βαρκελώνης), από το οποίο απουσιάζουν οι γραμμικές προεξοχές στα πλαϊνά. Ωστόσο, στα άκρα του επάνω εμπρός μέρους του monocoque έχουν προστεθεί αντίστοιχες γραμμικές προεξοχές, όπως επίσης και στα πλαϊνά του cockpit, επάνω από τα barge boards. Παράλληλα, η Mercedes έκλεισε συμφωνία χορηγίας με την εταιρία παραγωγής ενεργειακού ποτού Monster Energy η οποία θα τις αποφέρει 1,6 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.
 
Red Bull
H Red Bull αποδείχθηκε πιο ευγενική στα ελαστικά της από ότι προβλεπόταν, έχοντας τη δυνατότητα να αξιοποιήσει καλύτερα από τη Ferrari τη μαλακή γόμα στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, ενώ ο Vettel είχε τη δυνατότητα να απαντήσει στην πίεση του Alonso και με τα σκληρά ελαστικά υπήρξαν προβλήματα αξιοπιστίας σε αμφότερα τα μονοθέσια την Παρασκευή, στο σύστημα πέδησης του Vettel και ένα σπασμένο ημιαξόνιο σε αυτό του Webber. Tην Κυριακή, ένα ελαττωματικό μπουζί κόστιζε –εκτός από τη νίκη- στο δεύτερο μισό του αγώνα γύρω στους 75 ίππους στον Vettel. Ωστόσο ο Γερμανός οδηγός θα ξεκινήσει το αγωνιστικό τριήμερο στην Αυστραλία με την ίδια 8κύλινδρη μονάδα, η οποία δε δείχνει να έχει κάποιο άλλο πρόβλημα πέραν του μπουζί. Η Renault έχει καταθέσει αίτηση στη FIA να τροποποιήσει τον κινητήρα της, επικαλούμενη λόγους αξιοπιστίας και μείωσης του κόστους παραγωγής, όπως δικαιούται σύμφωνα με τους κανονισμούς, για να καλύψει τη διαφορά ισχύος που τη χωρίζει από τον V8 της Mercedes (εκτιμάται στους 30 ίππους). Ο Vettel, κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να κάνει κάτι για να βελτιωθεί η κατάσταση, πήγαινε δεξιά-αριστερά στις ευθείες για να προκαλέσει κραδασμούς, μπας και κουνηθεί κάτι εσωτερικά και φτιαχτεί το πρόβλημα. Προς τους τελευταίους γύρους το πρόβλημα έδειχνε να καλυτερεύει και όπως δήλωσε ο Vettel λίγη από τη χαμένη ισχύ επανήλθε. Στις περισσότερες ευθείες, δεν χρειαζόταν να ανεβάσει μέχρι την 7η σχέση στο κιβώτιο, διότι δεν είχε αρκετή ιπποδύναμη. Κάποιοι πάντως υποπτεύονται το γεγονός ότι μόλις πέρασε τη γραμμή τερματισμού, ο Vettel πάρκαρε το μονοθέσιό του έχοντας ξεμείνει από καύσιμα. Επίσης, ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, δήλωσε ότι η ομάδα είχε ενημερώσει το Γερμανό να εξοικονομεί καύσιμα από τον τρίτο γύρο. Δεδομένου ότι ο κινητήρας της Renault διαθέτει το πλεονέκτημα της χαμηλότερης κατανάλωσης από όλους τους υπόλοιπους του grid, ίσως η Red Bull ρίσκαρε, βάζοντας πολύ μικρή ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ του Vettel. Πάντως, όσον αφορά το σύννεφο καπνού που άφησε πίσω του στην πρώτη στροφή ο Webber και προκάλεσε την επαφή μεταξύ Kubica και Sutil, οφειλόταν στο γεγονός ότι ο κινητήρας ήταν υπερχειλισμένος με λάδια, τα οποία εισήλθαν στους θαλάμους καύσης. Η Red Bull διέθετε δυο μικρές οπές εξαγωγής θερμού αέρα (μια σε κάθε πλευρά) στα πλαϊνά των προστατευτικών του κεφαλιού του οδηγού και χρησιμοποιούσε το κάλυμμα κινητήρα με τη μεγάλη οπή στην ουρά. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Red Bull έχει βρει τρόπο να αντιμετωπίζει τις διαφορές απόστασης από το έδαφος με γεμάτο και άδειο ρεζερβουάρ. Περιμένουμε περαιτέρω λεπτομέρειες επί αυτού να δημοσιοποιηθούν.
 
Ferrari
Πολύ καλός ήταν ο ρυθμός της Ferrari σε κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα, ωστόσο ανησυχία προκάλεσε το γεγονός ότι λόγω μη φυσιολογικών ενδείξεων στα δεδομένα της τηλεμετρίας από τη λειτουργία των κινητήρων την Παρασκευή και το Σάββατο, η Scuderia αποφάσισε να αντικαταστήσει τις 8κύλινδρες μονάδες αμφότερων των μονοθεσίων της. Οι αντικατεστημένες μονάδες θα χρησιμοποιηθούν στα επόμενα GP για ελεύθερες δοκιμές, που σημαίνει πως οι οδηγοί της Ferrari διαθέτουν πλέον 7 κινητήρες για τους υπόλοιπους 18 αγώνες της σεζόν. Επίσης, το μονοθέσιο του Massa παρουσίασε υψηλές θερμοκρασίες στον αγώνα, αυξάνοντας την κατανάλωση και αναγκάζοντας το Βραζιλιάνο να κόψει το ρυθμό του για να φτάσει στον τερματισμό ασφαλώς. Η αύξηση των θερμοκρασιών λειτουργίας του μονοθεσίου οφειλόταν εν μέρει και στο γεγονός ότι ο Massa βρισκόταν κολλημένος πίσω από δυο μονοθέσια για το πρώτο μισό του αγώνα. Ωστόσο ο Stefano Domenicali δήλωσε ότι οι θερμοκρασίες εξαρτώνται από την εσωτερική αεροδυναμική του μονοθεσίου και παραδέχθηκε ότι η ιταλική ομάδα θα πρέπει να εργαστεί επάνω σε αυτό τον τομέα για να μην επαναληφθούν ανάλογα φαινόμενα στους επόμενους αγώνες που θα επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες. Το μονοθέσιο του Alonso δεν αντιμετώπισε ανάλογα προβλήματα. Στον αγώνα, είδαμε τον αρχιμηχανικό του Massa, Rob Smedley, να δείχνει στις οθόνες το δεξί barge board του μονοθεσίου του Βραζιλιάνου. Όπως εξήγησε αργότερα ο Βρετανός τεχνικός, τα δεδομένα της τηλεμετρίας έδειξαν μια ξαφνική ανισορροπία στην αεροδυναμική απόδοση, που έκανε την ομάδα να πιστεύει ότι είχε αποκολληθεί μέρος του πατώματος, αν και ο Massa δεν αντιλήφθηκε τίποτα παρόμοιο. Η Ferrari αγωνίστηκε εντέλει με τις τρεις διατρήσεις στο αμάξωμα εμπρός από τις απολήξεις των εξατμίσεων, κάτι που θεωρητικά απαγορεύεται. Ωστόσο, η ιταλική ομάδα «παρέκαμψε» πολύ έξυπνα τους κανονισμούς (όπως και η McLaren με την πίσω αεροτομή) ενώνοντας τις κάθετες διατρήσεις με μια πολύ μικρή οριζόντια διάτρηση, η οποία συναντάει την οπή των απολήξεων των εξατμίσεων. Συνεπώς, ολόκληρο το σύνολο διατρήσεων στο αμάξωμα λαμβάνεται ως μια ενιαία οπή για την κάθε απόληξη εξατμίσεων, όπως ορίζουν οι κανονισμοί! Η Ferrari θα γνωρίζει αυτή την εβδομάδα αν θα φέρει καινούργια εξαρτήματα για την F10 στην Αυστραλία. Tα καύσιμα της Ferrari για το Μπαχρέιν, περιείχαν ένα προηγμένο συστατικό βιοκαυσίμου που προέρχεται από κυτταρινική αιθανόλη η οποία παράγεται από άχυρα σίτου που δεν προορίζονται για τροφή. Η κυτταρινική αιθανόλη είναι πανομοιότυπη με την αιθανόλη, αλλά παράγει έως και κατά 90% μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
 
Williams
Καλύτερες επιδόσεις αναμένονταν από την ομάδα του Grove, η οποία σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της, Sam Michael, αντιμετώπισε προβλήματα στις ελεύθερες δοκιμές, όπου έγινε προφανές ότι θα πρέπει να σβήσει μερικές φωτιές για να δουν την καρό σημαία τα μονοθέσιά της. Έπειτα από πολλές ώρες δουλειάς από τους μηχανικούς, τα προβλήματα συγκρατήθηκαν και δεν εκφράστηκαν την Κυριακή. Τα περισσότερα από αυτά τα στοιχεία σύμφωνα με τον Αυστραλό τεχνικό μπορούν να διορθωθούν στους επόμενους δυο αγώνες και τόνισε το γεγονός ότι ο Rubens Barrichello σημείωσε τον 6ο ταχύτερο χρόνο του αγώνα, ενώ το μονοθέσιό του είχε υποστεί ζημιές.
 
Renault
Ένα μυστήριο δάνειο ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ που παραχώρησε η αυτοκινητοβιομηχανία της Renault στην καινούργια ιδιοκτήτρια (του 75%) της ομάδας, Genii Capital, μαίνεται επάνω από την ομάδα του Enstone. Σύμφωνα με τις αναφορές, το δάνειο παραχωρήθηκε με εγγύηση τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στο Enstone, οι οποίες αξιολογείται ότι αξίζουν 38 εκατομμύρια ευρώ. Αν η Genii δεν καταφέρει να αποπληρώσει το δάνειο, τότε η ομάδα μπορεί να καταλήξει και πάλι υπό την ιδιοκτησία της αυτοκινητοβιομηχανίας της Renault. Στον αγωνιστικό τομέα, η γαλλική ομάδα έδειξε ότι η R30 διαθέτει πολύ υψηλότερη απόδοση από τις γενικές προσδοκίες, παρά το γεγονός ότι δεν παρήγαγε το ανάλογο αποτέλεσμα. Συνεπώς, αναμένονται καλύτερα αποτελέσματα στους επόμενους αγώνες από τη Renault. Τεχνικά, η ομάδα διαπίστωσε ότι οι ράβδοι ώσης της εμπρός ανάρτησης ακουμπούσαν το πλαίσιο, όταν το μονοθέσιο ήταν βαρυφορτωμένο με καύσιμα, τραυματίζοντας τη βίδα που τους συνδέει με το μονοθέσιο και χάθηκε ένα παρέμβασμα, από αυτά που χρησιμοποιούνται για να ρυθμίζεται η απόσταση του μονοθεσίου. Αυτή η απώλεια προκάλεσε την εγκατάλειψη του Vitaly Petrov, αφότου ο Ρώσος καβάλησε άτσαλα ένα kerb κυνηγώντας τον Barrichello. O Kubica αγωνιζόταν με το μονοθέσιο στημένο με διαφορετική απόσταση από το έδαφος, για αυτό και δεν αντιμετώπισε το πρόβλημα. Το εξαρτήματα που ευθύνονται για το φαινόμενο αυτό θα τροποποιηθούν ενόψει της Αυστραλίας για να μην υπάρξει επανάληψη του συμβάντος. Η Renault χρησιμοποιούσε στο Μπαχρέιν την εμπρός αεροτομή με τα περίπλοκα πλευρικά τοιχώματα που είχε παρουσιάσει στο τεστ της Βαρκελώνης και ένα καινούργιο, πιο στενό κάλυμμα κινητήρα. Επίσης, παρουσίασε μια καινούργια πίσω αεροτομή, της οποίας το μεσαίο πτερύγιο έχει πιο παραδοσιακό σχεδιασμό, καθώς αμβλύνθηκαν οι καμπύλες του σχήματος «Μ» που διαθέτει. Τέλος, η R30 έφερε έναν καινούργιο διαχύτη, ο οποίος έφερε διπλά (αντί για μονά) πλευρικά κανάλια στο κάτω επίπεδο, με μεγαλύτερο ύψος. Το ανώτερο επίπεδο του διαχύτη έχει μικρότερο πλάτος στο κάτω μέρος του και έχει πιο τονισμένες άνω γωνίες. Επίσης, προστέθηκαν περισσότερα πτερύγια στο εσωτερικό των πίσω τροχών, ενώ δε χρησιμοποιήθηκαν οι ζάντες που δοκιμάστηκαν στο τεστ της Βαρκελώνης.
 
Force India
H ινδική ομάδα ήταν ταχύτατη σε δοκιμές και αγώνα. Η VJM03 διέθετε πολλαπλές διατρήσεις στα πλαϊνά των προστατευτικών του κεφαλιού του οδηγού. Ο Adrian Sutil πιστεύει ότι χωρίς το ατύχημα της πρώτης στροφής, θα μπορούσε να έχει τερματίσει στην 7η ή 8η θέση. Στους επόμενους δυο αγώνες της σεζόν, ο δοκιμαστής της ομάδας Paul di Resta θα οδηγήσει ένα εκ των δυο μονοθεσίων της στην πρωινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής. Στην Αυστραλία ο Σκοτσέζος θα αντικαταστήσει τον Sutil και στη Μαλαισία τον Liuzzi.
 
Lotus
Επρόκειτο για την πιο αξιοπρεπή εμφάνιση καινούργιας ομάδας, αφού αμφότερα τα μονοθέσιά της έφτασαν έως τον τερματισμό, παρά το γεγονός ότι στους τελευταίους γύρους ο Jarno Trulli… κούτσαινε 20 δευτερόλεπτα πιο αργά από τον κανονικό ρυθμό του με προβλήματα στα υδραυλικά και κάποιοι είπαν ότι ο Ιταλός σταμάτησε πριν να φτάσει στη γραμμή του τερματισμού για να έχει τη δυνατότητα να αλλάξει το κιβώτιό του ενόψει του επόμενου αγώνα, χωρίς ποινή. Επίσης, έγινε γνωστό ότι η Lotus επικοινώνησε με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 1979, Mario Andretti, για το ενδεχόμενο να γίνει σύμβουλός της και αντιπροσώπου που θα συμβολίζει την ιστορία του ονόματος. Παράλληλα, αναφορές στη Bραζιλία θέλουν τη βραζιλιάνικη πετρελαϊκή εταιρία Petrobras να έχει υπογράψει ήδη συμφωνία χορηγίας με τη Lotus αξίας μεταξύ 3,5 και 6,5 εκατομμυρίων ευρώ, με το λογότυπο της εταιρίας να εμφανίζεται στις Τ127 στο Iσπανικό GP. H Petrobras δεν επιβεβαίωσε την αναφορά αλλά παραδέχθηκε ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις, ενώ απέκλεισε το ενδεχόμενο να παρέχει τα προϊόντα της στη Lotus φέτος, ακόμα και αν επιστρέψει άμεσα στη Formula 1, καθώς υπήρξε από το 1998 έως το 2008 σπόνσορας της Williams και το 2009 είχε κάνει συμφωνία με την Honda, την οποία δεν τίμησε λόγω της αποχώρησης της ιαπωνικής εταιρίας από το σπορ. Επίσης, το όνομα της Lotus θα επιστρέψει και στα IndyCar, με την ομάδα του Kevin Kalkhoven, ο οποίος έχει μετοχές και στην Cosworth, με την οποία θα συνεργάζεται πλέον η αυτοκινητοβιομηχανία της Lotus για τα αυτοκίνητα παραγωγής (τα οποία μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαν κινητήρες Toyota). Επιστρέφοντας στη Formula 1 και τον τεχνικό τομέα, η Lotus T127 έφερε στο Mπαχρέιν καινούργιες αεροτομές. Επίσης, δοκιμάστηκε το απόγευμα της Παρασκευής ένα προεκταμένο κάλυμμα κινητήρα, αλλά δε χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα. Στην εμπρός αεροτομής της Τ127 προστέθηκε ένα επιπλέον στοιχείο σε κάθε πλευρά, ενώ στην πίσω αεροτομή προστέθηκε μια επιπλέον αεροτομή στο κέντρο, πλάτους 15 εκατοστών. Το κεντρικό πτερύγιο της πίσω αεροτομής παρουσιάζει ένα βαθύτερο αυλάκι στο κέντρο του, ενώ το ανώτερο πτερύγιο παρουσιάζει μια κάθετη διάτρηση στο κέντρο του.
 
HRT
H ισπανική ομάδα πραγματοποίησε το shakedown του μονοθεσίου της Dallara στο Μπαχρέιν και όπως είναι φυσικό, οι συνθήκες απείχαν πολύ από τις ιδανικές και δεν αποτελεί έκπληξη ότι το μονοθέσιο ήταν 10 δευτερόλεπτα πιο αργό από τα κορυφαία. Είναι χαρακτηριστικό του πόσο γρήγορα συστάθηκε η ομάδα, ότι οι μηχανικοί της ομάδας συστήνονταν ο ένας στον άλλο στα pits του Μπαχρέιν. Ο Karun Chandhok κατάφερε να οδηγήσει μονάχα 5 γύρους της πίστας του Sakhir σε κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα. Στις κατατακτήριες δοκιμές, ο Ινδός συμμετείχε με αρκετά καύσιμα, για να κατανοήσει τη συμπεριφορά του μονοθεσίου με αυτά. Ωστόσο δεν είχε μάθει για την ανομοιομορφία του εδάφους στη στροφή 6, η οποία τον αιφνιδίασε, προκαλώντας το ατύχημά του στον πρώτο γύρο. Σημαντικά προβλήματα αντιμετωπίστηκαν με το κιβώτιο της Xtrac, που φέτος κάνει το ντεμπούτο της στη Formula 1, παρέχοντας μονάδες στις τρεις καινούργιες ομάδες. Το μονοθέσιο του Chandhok έχανε πίεση στο υδραυλικό σύστημα την Παρασκευή και το Σάββατο, λόγω ενός προβλήματος αισθητήρα δε λειτουργούσε ο συμπλέκτης. Η HRT δεν αξιοποίησε την πλήρη ισχύ του κινητήρα της Cosworth, καθώς χρησιμοποιούσε τις εργοστασιακές ρυθμίσεις όσον αφορά το διαφορικό και τη χαρτογράφηση. Το ντεμπούτο του Bruno Senna, που σηματοδότησε και την επιστροφή του θρυλικού ονόματος στη Formula 1, έληξε όταν εξαντλήθηκαν τα αποθέματα νερού στα ψυγεία του μονοθεσίου του Βραζιλιάνου, γεγονός που οδήγησε σε αστοχία του κινητήρα.
 
Sauber
Aπογοητευτική ήταν στο Μπαχρέιν η απόδοση της ελβετικής ομάδας η οποία σύντομα (αν και δεν έχει αποφασιστεί η ακριβής ημερομηνία) θα κάνει αίτηση αλλαγής ονόματος, έχοντας ξεκινήσει τη σεζόν με το BMW στην ονομασία της, για να εξασφαλίσει τα χρήματα από τα εμπορικά δικαιώματα του περυσινού πρωταθλήματος. Ωστόσο ακόμα η Sauber δεν έχει εξασφαλίσει ακόμα κάποιο μεγάλο σπόνσορα και ο ιδιοκτήτης της, Peter Sauber, παραδέχθηκε ότι θα είναι πλέον αρκετά δύσκολο να βρεθεί βασικός σπόνσορας για το 2010. Ίσως όμως αν βρεθεί για το 2011, να γίνει κάποια συμφωνία στο μέσο της φετινής σεζόν. Το πρόβλημα της Sauber στο Μπαχρέιν εντοπιζόταν στο δεύτερο τομέα της πίστας. Η αεροδυναμική διαμόρφωση της C29 λειτουργεί –και πάλι, καθώς αυτό αποτελούσε και περυσινό πρόβλημα- σε περιορισμένο πλαίσιο συνθηκών. Όσο πιο πολύ κινείται το μονοθέσιο, τόσο πιο απρόβλεπτη είναι η συμπεριφορά του. Συνεπώς, η ομάδα ρύθμισε της αναρτήσεις των μονοθεσίων έτσι ώστε να είναι πολύ σκληρές, γεγονός που κοστίζει σε μηχανική πρόσφυση (απαραίτητη στο δεύτερο τμήμα της πίστας του Sakhir που όντας αργό είναι και… χρονοβόρο) αλλά και τελική ταχύτητα. Ίσως στη Μελβούρνη η C29 να αποδώσει καλύτερα. Πάντως, ανησυχητικό είναι και το γεγονός ότι αμφότερα τα μονοθέσια εγκατέλειψαν τον αγώνα με –διαφορετικών αίτιων- προβλήματα στα υδραυλικά τους, κάτι που σε συνδυασμό με τις πολλαπλές διατρήσεις απαγωγής θερμότητας, αποδεικνύει ότι οι μειωμένοι πόροι της ομάδας, δυσκόλεψαν το έργο προσαρμογής ενός πλαισίου που είχε αρχικά συλληφθεί γύρω από το κινητήριο σύνολο της BMW, στις απαιτήσεις αυτού της Ferrari. Ο τεχνικός διευθυντής της Sauber, Willy Rampf δήλωσε ότι είχε να δει πολλά χρόνια να καταρρέει ολόκληρο το υδραυλικό σύστημα του μονοθεσίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο μονοθέσιο του Kamui Kobayashi το πρόβλημα οφειλόταν σε ανθρώπινο λάθος, ωστόσο σε αυτό του Pedro de la Rosa σε κατασκευαστικό ελάττωμα που θα πρέπει να διορθωθεί μέχρι τη Μελβούρνη.
 
Virgin
Τα προβλήματα αξιοπιστίας με τα υδραυλικά συνέχισαν στο στρατόπεδο της Virgin, αν και δεν ήταν ίδιας φύσεως με αυτά που την ταλαιπώρησαν στις χειμερινές δοκιμές. Η VR-01 ήταν το ταχύτερο από τα καινούργια μονοθέσια, ωστόσο αυτό αποτελεί δώρο άδωρο αν δε μπορεί να φτάσει ως την καρό σημαία. Η ομάδα πάντως ήταν ευχαριστημένη από τις επιδόσεις του πρώτου σύγχρονου μονοθεσίου που έχει σχεδιαστεί χωρίς τη βοήθεια αεροδυναμικής σήραγγας. Το γεγονός ότι αποκολλήθηκε ο αριστερός εμπρός τροχός του Timo Glock στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής ήταν ανησυχητικό και οφειλόταν σε ένα αερόκλειδο που δεν είχε την κατάλληλη ροπή για να σφίξει το μπουλόνι σωστά.
 
FIA
Αλλαγές πραγματοποίησε ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt στο δικαστικό της σώμα, αφότου κατηγορήθηκε ότι το ίδιο σώμα διατελούσε την ερευνούσα αρχή, τον κατήγορο και το δικαστή. Σε ανακοίνωσή της, αναφέρεται ότι ο πρόεδρος της FIA θα ασκεί τη λειτουργία της δίωξης, διενεργώντας τις έρευνες και αυτός θα αποφασίζει αν θα φέρει κάποιο ζήτημα ενώπιον του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Το σώμα δικαστών του ΠΣΜΑ θα αποτελείται από τα μέλη του Συμβουλίου, με την εξαίρεση οποιουδήποτε συμμετείχε στις διωκτικές έρευνες και θα διοικείται από τον αντιπρόεδρο αθλητισμού της FIA. Oι αποφάσεις του ΠΣΜΑ θα λαμβάνονται απουσία του προέδρου της FIA και θα υπάρχει δυνατότητα ασκήσεως έφεσης στις αποφάσεις του, η οποία θα εκδικάζεται στο Διεθνές Εφετείο της FIA.
 
H FIA θα διεξάγει διαγωνισμό για να βρει μια 13η ομάδα να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα του 2011, έπειτα από την αποτυχία της US F1 να αγωνιστεί φέτος. Στο διαγωνισμό θα επιλεγεί και αναπληρωματική ομάδα.
 
-O πρόεδρος της FIA, Jean Todt, επιβεβαίωσε ότι θα ξεκινήσουν έρευνες για την αποτυχία της US F1 να αγωνιστεί φέτος, έτσι ώστε να διαπιστωθεί αν θα ληφθούν πειθαρχικά μέτρα εναντίον της αμερικάνικης ομάδας.
 
-Το Σάββατο το βράδυ, τα μονοθέσια παρέμειναν στα γκαράζ των ομάδων και όχι στο γκαράζ του parc ferme. Φέτος, τα μονοθέσια θα παραμένουν τα βράδια των αγωνιστικών Σαββάτων μέσα στο γκαράζ της εκάστοτε ομάδας, εντός καλυμμάτων τα οποία σφραγίζει η FIA. Mια κάμερα επάνω από κάθε μονοθέσιο διασφαλίζει ότι δεν πρόκειται να αγγίξει κανείς το μονοθέσιο από τις 18:30 το Σάββατο μέχρι τις 8:30 το πρωί της Κυριακής και ένας από τους επισήμους της πίστας παρακολουθεί ολονυχτίς την εικόνα από 24 κάμερες, με το οπτικό υλικό να καταγράφεται.
 
-Όπως συνέβη με τον Alain Prost στο Μπαχρέιν, ο Damon Hill (πρωταθλητής το 1996) θα αποτελέσει έναν από τους αγωνοδίκες πιθανότατα στο GP του Μονακό και σε ένα άλλο, ενώ και ο Nigel Mansell (πρωταθλητής το 1992) ενδέχεται να αναλάβει αυτό το ρόλο σε μερικούς αγώνες φέτος.
 
-Η FIA ανακοίνωσε ότι το 2011 η Iνδία θα φιλοξενήσει Grand Prix.
 
Μποϊκοτάζ
Οι οδηγοί δεν έδωσαν το παρών στο grid πριν την εκκίνηση ως ένδειξη διαμαρτυρίας, αλλά παρέμειναν στα γκαράζ των ομάδων τους, όπου μπορούσαν να βρίσκονται με τους φυσιοθεραπευτές τους, στους οποίους ο Bernie Ecclestone απαγόρευσε ουσιαστικά την είσοδο στο grid πριν τους αγώνες. Οι οδηγοί πιστεύουν ότι έχουν απόλυτη ανάγκη τους φυσιοθεραπευτές τους πριν την εκκίνηση, για να είναι σίγουροι ότι βρίσκονται στην καλύτερη δυνατή φυσική κατάσταση για τον αγώνα. Ο Ecclestone απάντησε ότι αν θέλουν οι οδηγοί να έχουν τους φυσιοθεραπευτές τους στο grid θα πρέπει να απευθυνθούν στις ομάδες, οι οποίες ωστόσο όντας ήδη περιορισμένες στον αριθμό προσωπικού που μπορούν να έχουν στην πίστα για κάθε μονοθέσιο πριν την εκκίνηση, δεν έχουν περισσευούμενα πάσα για την περίσταση. Συνεπώς, αν το θέμα δεν διευθετηθεί, οι οδηγοί θα πραγματοποιήσουν την ίδια διαμαρτυρία και στη Μελβούρνη.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ