Αγώνες Formula 1

F1: Νέοι κινητήρες μετά το 2025, με στόχο να είναι βιώσιμοι για το περιβάλλον

Ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Formula 1, Ross Brawn υπογράμμισε εκ νέου τη σημασία της κατασκευής νέων, σχετικών με τις ανάγκες των κατασκευαστών κινητήρων μετά το 2025, όταν και περιμένει την εκδήλωση ενδιαφέροντος από νέες εταιρείες.

Με το τέλος του 2025, η Formula 1 θα περάσει σε μία νέα φάση σε ό,τι αφορά τις μονάδες ισχύος.

Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση φαντάζει απίθανη προς το παρόν, όμως είναι βέβαιο ότι οι ιθύνοντες του σπορ θα κοιτάξουν να διατηρήσουν τον υβριδισμό στην καρδιά του σχεδιασμού των νέων κινητήρων, εισάγοντας νέες παραμέτρους για να κάνουν τις PU πιο βιώσιμες για το περιβάλλον, ώστε να έχουν κι ενδιαφέρον για τους κατασκευαστές.

Μιλώντας σχετικά, ο Ross Brawn εξήγησε:

«Συζητάμε σχετικά με αυτό. Οι Pat Symonds, Nick Hayes, Gilles Simon, Fabrice Lom και Νικόλας Τομπάζης δουλεύουν μαζί πάνω στο πώς θα είναι οι μονάδες ισχύος του μέλλοντος. 

«Ξέρουμε τι στόχους έχουμε - να είναι κάτι που να έχει συνάφεια με τις ανάγκες της εποχής, να είναι οικονομικός, και πιστεύουμε ότι θα είναι ένας καλός κινητήρας για αγώνες. Ξέρουμε τι θέλουμε να πετύχουμε, απλά δεν έχουμε ακόμα την τελική μορφή.

«Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι υπάρχουν κι εναλλακτικές προσεγγίσεις για το μέλλον. Δεν πιστεύουμε πως υπάρχει μία πανάκεια.

«Είμαστε σε επαφή με τους συνεργάτες μας για να δούμε πώς μπορούμε να εισάγουμε τα βιώσιμα καύσιμα στη Formula 1. Αλλά τώρα δεν ξέρω πώς θα είναι ο κινητήρας.»

Όσον αφορά το ενδιαφέρον νέων αυτοκινητοβιομηχανιών, ο Brawn πιστεύει πως οι τωρινοί κινητήρες δεν θα δουν νέους κατασκευαστές:

«Δεν απέχει και πολύ αν σκεφτεί κανείς ότι πρέπει να κατασκευάσει από το μηδέν έναν νέο κινητήρα. Θα πρέπει να έχεις ξεκινήσει εργασίες 18 μήνες πριν φτάσεις να κατασκευάσεις έναν.

«Επομένως, αυτή τη στιγμή συζητούμε με τη FIA και τους υπάρχοντες κατασκευαστές για τους κινητήρες (μετά το 2025), και πιστεύω πως είναι μία φοβερή ευκαιρία για έναν νέο κατασκευαστή να εμπλακεί στο σπορ, και πρέπει να βρούμε έναν βασικό σχεδιασμό για να γίνει αυτό. Θα δούμε τι θα είναι σχετικό με την εποχή, τι θα αρμόζει στην εποχή όσον αφορά τους κινητήρες. 

«Κανείς δεν πρόκειται να επενδύσει στους τωρινούς κινητήρες, γιατί είναι πεπερασμένοι και είναι πολύ μεγάλη η επένδυση για να φτάσεις στο επιθυμητό επίπεδο.»_Δ.Μ.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου