Με τη νίκη του στο Abu Dhabi o Lewis Hamilton κατέκτησε για δεύτερη φορά στην καριέρα του το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών της Formula 1.
Ο Lewis Hamilton έγινε ο πρώτος Βρετανός πρωταθλητής με περισσότερους από έναν τίτλο από το 1973 και τον Jackie Stewart με μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο Abu Double. Εντέλει, δεν είχαμε τη μάχη που θα θέλαμε να έχουμε δει μεταξύ των δυο οδηγών της Mercedes στον τελικό της σεζόν, καθώς ο Nico Rosberg έχασε το ERS (δηλαδή 160 ίππους) του μονοθεσίου του στο μέσο του αγώνα. Ακόμα και αν τα προβλήματα του Rosberg δεν είχαν παρουσιαστεί, ο Γερμανός χρειαζόταν κάτι παραπάνω από τη νίκη επί του team mate του. Όπως παραδέχθηκε ο Rosberg, ο team mate του ήταν καλύτερος φέτος και αξίζει τον τίτλο.
Με μια εκρηκτική εκκίνηση, ο Hamilton τέθηκε επικεφαλής άμεσα, καθώς ο Rosberg δεν ξεκίνησε καλά, όπως συνέβη και με τις Williams, κυρίως με αυτήν του Bottas. O Hamilton είχε τον έλεγχο της κατάστασης, διατηρώντας τον team mate του σε απόσταση ασφαλείας (υψηλότερης των 2 δλ.), έπειτα από την ολοκλήρωση του πρώτου pit stop. Στη μέση του δεύτερου stint όμως, ο Rosberg έχασε το ERS της Mercedes και όπως είναι φυσικό, πάρα πολύ χρόνο. Τον προσπέρασαν οι Williams, ωστόσο ο Γερμανός προσπαθούσε να στοχεύσει στην 5η θέση, την οποία χρειαζόταν για τον τίτλο σε περίπτωση που ο Hamilton δεν τερμάτιζε. Ωστόσο, ούτε αυτό ήταν εφικτό, καθώς διάφορα πράγματα δυσλειτουργούσαν πλέον στη Mercedes του Γερμανού, όπως το DRS και το γκάζι… Στο τέλος του αγώνα, που η Mercedes τον κάλεσε στα pits για να μην του ρίξει γύρο ο Hamilton, o Γερμανός αρνήθηκε και ζήτησε να τερματίσει, αίτημα που έγινε δεκτό.
Για να μην αντιμετωπίσει αντίστοιχα προβλήματα και με το μονοθέσιο του Hamilton, η Mercedes ζήτησε από τον Βρετανό να χρησιμοποιήσει ρυθμίσεις που θα πίεζαν όσο το δυνατό λιγότερο το μονοθέσιο. Αυτό επέτρεψε στον Massa να πλησιάσει, και η Williams άλλαξε τη στρατηγική του Βραζιλιάνου και προγραμμάτισε ένα σύντομο τελευταίο stint με την πολύ μαλακή γόμα για να καλύψει τη διαφορά 11 δλ. σε ισάριθμους γύρους. Ο Ηamilton απάντησε ανεβάζοντας το ρυθμό του, χωρίς να αλλάξει ρυθμίσεις στο μονοθέσιο. Εντέλει, ο Massa δεν πλησίασε περισσότερο από 3 δλ. και ο Hamilton πανηγύρισε την κατάκτηση του τίτλου με νίκη.
Ο Bottas κατάφερε να ανέβει στο 3ο σκαλί του βάθρου καθώς η Williams επέκτεινε το πρώτο stint του Φινλανδού, αφού οι άμεσοι αντίπαλοί του έχασαν χρόνο μετά το πρώτο του pit stop πίσω από πιο αργούς συνδυασμούς σε διαφορετική στρατηγική. Ο Daniel Ricciardo πήρε την 4η θέση εκκινώντας από το pit lane. H FIA διαπίστωσε στον τεχνικό έλεγχο μετά τις κατατακτήριες δοκιμές ότι η καινούργια εμπρός αεροτομή της Red Bull για το Άμπου Ντάμπι δεν πέρασε τα τεστ ευκαμψίας. Η FIA δεν ήταν ευχαριστημένη με το βαθμό ελαστικότητας του πίσω μέρους των flap της εμπρός αεροτομής και έστειλε τους οδηγούς της ομάδας στην ουρά του grid. H Red Bull επέλεξε να εκκινήσει από το pit lane επιλέγοντας ρυθμίσεις για υψηλότερη τελική ταχύτητα, ωστόσο ο Vettel κόλλησε πίσω από τον Magnussen στο πρώτο stint, ενώ αμφότεροι βρίσκονταν στην ίδια ουσιαστικά στρατηγική.
Ο Jenson Button ενδέχεται να συμμετείχε στο τελευταίο GP της καριέρας του στην F1, παρά το γεγονός ότι τερματίζοντας εμπρός από τις δυο Force Ιndia, εξασφάλισε στη McLaren την 5η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Βρετανός φαίνεται ότι δεν έχει λάβει ακόμα απάντηση από την ομάδα όσον αφορά το μέλλον του, εν αναμονή της σχεδόν σίγουρης άφιξης του Alonso στην ομάδα. Παράλληλα, η ομάδα που ο Ισπανός αφήνει πίσω του, η Ferrari, είδε τα μονοθέσιά της να τερματίζουν στις δυο τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας, στην πρώτη σεζόν έπειτα από 21 χρόνια που δεν έχει κατακτήσει νίκη._Φ.Λ.