Liberty Media και FIA εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο αύξησης της διαμέτρου των τροχών από το 2021 κατά 5 ίντσες.

Μπορεί η σκέψη για τροχούς 18 ιντσών να μην είναι κάτι νέο στο σπορ (άλλωστε, υπήρξε σχετική πρόταση από την Pirelli το 2014, ενώ διεξήχθησαν και τεστ στο Silverstone), όμως οι αντιδράσεις των ομάδων ήταν αρκετές. Μία τέτοια αλλαγή θα οδηγούσε σε μετατροπές στις αναρτήσεις, κι αυτό πέρα από μία κίνηση ρίσκου, είναι και ένα κοστοβόρο project.

Ωστόσο, με τους κανονισμούς του 2021 να διαμορφώνονται από φέτος, ο Ross Brawn και η ομάδα του θέλουν να επαναφέρουν τα πλάνα της Pirelli και να προχωρήσουν στην αλλαγή που δεν έκανε ποτέ η ιταλική εταιρεία.

Ερωτηματικό μένει αν τις εν λόγω αλλαγές θα τις εφαρμόσει η Pirelli ή κάποια νέα προμηθεύτρια, αφού το συμβόλαιό της λήγει με το τέλος του 2019.

Βέβαια, αν κρίνουμε από τα λεγόμενα του διευθύνοντος συμβούλου της, Marco Tronchetti Provera, το μέλλον των Ιταλών στο σπορ δεν πρέπει να θεωρείται αβέβαιο:

«Είμαστε ανοιχτοί σε αυτό το ενδεχόμενο. Προφανώς πρέπει να βρουν το σωστό κράμα κανονισμών, και οι ομάδες θα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτές τις αλλαγές.

«Προκύπτει μία σειρά θεμάτων σε ό,τι αφορά την αεροδυναμική, τις αναρτήσεις. Όταν μπορέσουν οι ομάδες να ετοιμαστούν, τότε θα προχωρήσουμε.

«Για μας, το θέμα ήταν πάντα η τεχνολογία. Είμαστε χαρούμενοι και με τις 13 ίντσες, και με τις 18. Τα ελαστικά είναι πιο ορατά, όσο μεγαλύτερα, τόσο το καλύτερο. Αλλά οι τεχνολογικές προκλήσεις είναι διαφορετικές»._Δ.Μ.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά