Ο επικεφαλής της Renault F1, Cyril Abiteboul θεωρεί βέβαιη την παραμονή της γαλλικής ομάδας στο σπορ και μετά το πέρας της τρέχουσας χρονιάς.

Με το τέλος του 2020 λήγει και η τωρινή Συμφωνία Ομονοίας, το συμβόλαιο εκείνο που δεσμεύει όλες τις ομάδες να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα για ένα συγκεκριμένο διάστημα.

Το 2021, η Formula 1 μπαίνει σε μία νέα φάση, τόσο αγωνιστικά όσο και οικονομικά, με την εισαγωγή του ορίου στους προϋπολογισμούς με στόχο την εξισορρόπηση των δυνάμεων στο grid.

Η κρίση που πέρασε η Renault με την υπόθεση Ghosn (άλλωστε, ο πρώην CEO της εταιρείας ήταν ο εμπνευστής του εγχειρήματος), σε συνδυασμό με τη νέα Συμφωνία Ομονοίας, έμοιαζαν πως θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στη συμμετοχή των Γάλλων στο σπορ , όμως ο Cyril Abiteboul έσπευσε να δώσει απαντήσεις στα σενάρια αποχώρησης της ομάδας του.

«Θα υπάρχουν σαφώς βελτιωμένοι όροι προς όφελός μας [στο νέο συμβόλαιο],» δήλωσε στο Reuters ο ίδιος, στο πλαίσιο της παρουσίασης της ομάδας ενόψει 2020. «Έχω κάθε λόγο να πιστεύω πως η Renault θα υπογράψει το νέο συμβόλαιο με το που είναι έτοιμο.

«Έχω κάθε λόγο να πιστεύω πως έχουμε μακροπρόθεσμα σχέδια.»

Το αυτώ φαίνεται πως θα ισχύσει τελικά και για τη Mercedes, με τον Toto Wolff, διευθυντή της Mercedes Motorsport, να διαψεύδει κατηγορηματικά τα σενάρια αποχώρησης της ομάδας του:

«Είμαστε εδώ με μακροπρόθεσμο πλάνο. Αυτό κάνουμε, κατασκευάζουμε αγωνιστικά κι επιβατικά αυτοκίνητα. 

«Μας αρέσει αυτή η πλατφόρμα, αλλά παράλληλα βρισκόμαστε και σε διαπραγματεύσεις με τον κάτοχο των δικαιωμάτων [Liberty Media] και υπάρχουν πράγματα που πρέπει να ξεκαθαρίσουν. Αλλά η συνεργασία [σ.σ. με την INEOS] δείχνει την θέλησή μας να συνεχίσουμε το επιτυχημένο ταξίδι μας στη Formula 1.»_Δ.Μ.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά