Κατά 47% μειώθηκαν τα προσπεράσματα το 2017 σε σχέση με το 2016, όπως αναφέρει σε επίσημο reportτης η Pirelli.

Στο τέλος κάθε σεζόν, η Pirelli συντάσσει μία αναφορά σχετικά με τα προσπεράσματα που έχουν λάβει χώρα κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος, θέτοντας όμως ορισμένα σαφή κριτήρια. Αρχικά, δεν προσμετρώνται τα προσπεράσματα που γίνονται κατά τον πρώτο γύρο κάθε αγώνα, ενώ για να συπεριληφθεί ένα προσπέρασμα στη λίστα, θα πρέπει ο οδηγός που πέρασε μπροστά να παρέμεινε μπροστά μέχρι το τέλος του εκάστοτε γύρου. Αυτό σημαίνει πως εξαιρούνται εναλλαγές θέσεων κατά τη διάρκεια ενός γύρου (κάτι που είδαμε πρόσφατα μεταξύ Grosjean και Stroll), αλλά και προσπεράσματα λόγω εγκατάλειψης κάποιου οδηγού.

Με βάση αυτές τις παραμέτρους, η Pirelli υπολόγισε πως μέσα στη χρονιά έγιναν 435 προσπεράσεις, δηλαδή κατά μέσο όρο 21,75 ανά αγώνα. Πέρυσι, είχαν ολοκληρωθεί 866 προσπεράσεις (με έναν αγώνα παραπάνω όμως), που σήμαιναν κατά μ.ο. 41,23 ανά αγώνα.

Βέβαια, κάτι τέτοιο ήταν αναμενόμενο, καθώς οι νέοι κανονισμοί κάνουν ακόμα πιο δύσκολο για τα μονοθέσια να ακολουθούν το ένα το άλλο, λόγω του «βρώμικου» αέρα που θα αποσταθεροποιεί και καθιστά αδύνατη την προσπέραση, ειδικά σε στενές πίστες.

Παρόλα αυτά, στο Μπακού σημειώθηκαν τα περισσότερα προσπεράσματα (42), ενώ ο Daniel Ricciardo ήταν ο οδηγός που προσπέρασε τις περισσότερες φορές (43).

Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι, από τους οδηγούς, οι Lewis Hamilton και Max Verstappen έχασαν θέση από προσπέρασμα μόλις 2 φορές, ενώ μόλις 11 φορές προσπέρασε κάποιος τις Ferrari και Red Bull._Δ.Μ.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά