16 Δεκ 2018

F1: Τεχνογνωσία και μηχανικά μέρη θα μοιράζονται οι παλιοί κατασκευαστές με τους νέους

Τεχνογνωσία, τεχνική βοήθεια ή ακόμα και μέρη κινητήρων οφείλουν να μοιράζονται οι παλιοί κατασκευαστές με τυχόν νέες εταιρείες, αν αυτές τους το ζητήσουν.

F1

Το 2021 αναμένεται να αλλάξουν οι κανονισμοί που αφορούν τις μονάδες ισχύος, αλλά κανείς εκ των κατασκευαστών που είχαν εκφράσει ενδιαφέρον (Aston Martin, Cosworth, Porsche) δεν προτίθεται τελικά να εμπλακεί στο σπορ.

Για τον λόγο αυτό, ο Ross Brawn, επικεφαλής αγωνιστικών θεμάτων του σπορ, προωθεί έναν νέο κανονισμό, που θα υποχρεώνει τις υπάρχουσες προμηθεύτριες εταιρείες να γίνονται αρωγοί τυχών νεοεισελθέντων κατασκευαστών, ώστε να δοθεί κίνητρο στους τελευταίους.

Ο Βρετανός δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Έχει σηκωθεί ένα 'τείχος' και οι τωρινοί προμηθευτές κινητήρων δεν θέλουν κανέναν άλλον να μπει. Έχουμε βρει, όμως, μία συμβιβαστική λύση. Θα εισαχθούν κανονισμοί που θα ορίζουν ότι οι νεοεισερχόμενοι προμηθευτές θα έχουν τη στήριξη των ήδη συμμετεχόντων. Θα υπάρχουν μέρη του κινητήρα και τεχνολογία που θα πρέπει να μοιράζονται, αν αυτό τους ζητηθεί.

«Δεν είναι και τόσο ριζοσπαστικό αυτό που ζητάμε, αλλά είναι ένα καλό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και έρχονται κι αλλαγές σχετικά με το πώς διαχειρίζεται ο οδηγός τον κινητήρα του, κάτι που αφορά τα αγωνιστικά θέματα.

«Οι τωρινοί κατασκευαστές έχουν καταλάβει ότι δεν μπορούν να αφήνουν κλειστές τις πόρτες. Αν έχουμε σοβαρό ενδιαφέρον από άλλον κατασκευαστή, πρέπει να συνεργαστούν για να βρουν τρόπους να τον βοηθήσουν να μπει στην F1».

Όσον αφορά τα χρηματικά και το πώς η F1 θα προσπαθήσει να κατανείμει καλύτερα τα έσοδα στις ομάδες, ενώ παράλληλα θα μειώσει τα κόστη τους, ο Brawn είπε:

«Η δικαιότερη κατανομή των εσόδων ανάμεσα στις ομάδες θα εξισορροπηθεί από τη μείωση του κόστους, ειδικά για τις μεγάλες ομάδες, ώστε να βελτιωθούν τα οικονομικά τους.

«Αν ακολουθήσουμε τις προτάσεις που έχουν γίνει για το budget cap, δεν μπορώ να φανταστώ ποια ομάδα δεν θα επωφεληθεί από αυτό»._Δ.Μ.

Ετικέτες: