top icon
Αγώνες

F1: Θετικές στο «πάγωμα» των κινητήρων Ferrari και Renault – Αναβολή για το βιοκαύσιμο

Ferrari και Renault εμφανίζονται -τελικώς- διατεθειμένες να συμφωνήσουν σε παύση της εξέλιξης των κινητήρων από το 2022, κάτι που σημαίνει πως η Red Bull θα συνεχίσει με κινητήρα Honda υπό την ευθύνη της, κι υπό άλλη επωνυμία.

Με την επικείμενη αποχώρηση της Honda από τη Formula 1 με το τέλος του 2021, η Red Bull (και μαζί της η «αδερφή ομάδα» AlphaTauri) βρέθηκε στην αναζήτηση λύσης για τους κινητήρες που θα δίνουν δύναμη στα μονοθέσιά της, με δεδομένο ότι εκείνη θέλει να παραμείνει στο σπορ.

Για να μπορέσει να αναλάβει αυτό το έργο, η αυστριακή ομάδα ζήτησε από τους τρεις κατασκευαστές κινητήρων (Mercedes, Ferrari, Renault) να συμφωνήσουν σε πάγωμα της εξέλιξης των μονάδων ισχύος από το 2022 και μετά, μέχρι το 2026 όταν και θα εισαχθεί η νέα γενιά κινητήρων.

Ferrari και Renault ήταν αντίθετες σε μία τέτοια προοπτική, με δεδομένο ότι αμφότερες έχουν ακόμα έδαφος να καλύψουν σε σχέση με τη Mercedes, που -δίχως να εκπλήσσεται κανείς- συμφώνησε με αυτήν την πρόταση.

Η πρόσφατη συνεδρίαση της Επιτροπής της F1 μετά το Πορτογαλικό Grand Prix δεν είχε ως κεντρικό της θέμα το εν λόγω ζήτημα, οπότε οι όποιες συζητήσεις για το ‘engine freeze’ έμοιαζαν να παγώνουν μαζί του.

Ωστόσο, ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport αναφέρει σήμερα (19/11) πως Ferrari και Renault είναι διατεθειμένες να προχωρήσουν σε διακοπή της εξέλιξης των κινητήρων τους, αλλά μόνο υπό την προϋπόθεση ότι αυτό θα γίνει μετά τον χειμώνα του 2022 κι όχι από το τέλος της σεζόν του 2021, ώστε να έχουν μερικούς μήνες ακόμα περιθώριο να βελτιώσουν τα κινητήρια σύνολά τους.

«Η συζήτηση συνεχίζεται και κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση», δήλωσε ο Helmut Marko, σύμβουλος της Red Bull Racing, όταν ρωτήθηκε σχετικά.

Το μόνο αρνητικό είναι πως η όλη μεταστροφή σε κινητήρια σύνολο μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα θα πρέπει να περιμένει ως το 2025.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ