Ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την νίκη στο φινάλε του Άμπου Ντάμπι, με τον Charles Leclerc να κινδυνεύει με αποκλεισμό από τα αποτελέσματα του αγώνα.

Πριν την εκκίνηση, ο Leclerc και η Ferrari βρέθηκαν στο στόχαστρο της FIA, όταν σε μετρήσεις που έγιναν για το καύσιμο στο μονοθέσιο του Μονεγάσκου βρέθηκε διαφορά ανάμεσα στην ποσότητα βενζίνης πριν την έξοδο από το pits και στο grid. Ωστόσο, ο αλυτάρχης της FIA, Michael Masi, αποκάλυψε πως όποια εξέταση θα γίνει μετά το πέρας του Grand Prix αφού δεν υπήρχε χρόνος πριν από αυτό.

Στην εκκίνηση, ο Hamilton κρατήθηκε πρώτος, ενώ ο Leclerc βρέθηκε 2ος, προσπερνώντας τον Verstappen. Ο Ολλανδός με τη σειρά του άφησε πίσω του τον Vettel.

Όταν άρχισε ο 3ος γύρος, έγινε γνωστό πως το DRS είχε απενεργοποιηθεί για όλους εξαιτίας ενός τεχνικού προβλήματος.

Ο μόνος που έκανε κινήσεις ήταν ο Bottas, ο οποίος περνούσε όσους οδηγούς του midfield έβρισκε μπροστά του γύρο με τον γύρο.

Ο Leclerc ήταν ο πρώτος εκ των πρωτοπόρων που μπήκε στα pits βάζοντας τη σκληρή γόμα, για να πάει ως το τέλος του αγώνα. Αμέσως, στον ίδιο γύρο έβαλαν για σκληρό σετ και τον Vettel, στον οποίον μάλιστα έκαναν και λάθος.

Στον 14ο γύρο ήταν η σειρά του Albon, ενώ ο Verstappen έλεγε πως τα δικά του ελαστικά ήταν ακόμα σε καλή κατάσταση.

Ο Vettel πίεζε τον Bottas για την 5η θέση, έχοντας πέσει πίσω από τον Φινλανδό μετά το κακό pit stop που του έγινε.

Το DRS ενεργοποιήθηκε στον 18ο γύρο, και ο Bottas αμέσως πέρασε τον Hulkenberg, με τον Γερμανό να μπαίνει για το δικό του stop έναν γύρο μετά, με αποτέλεσμα να «απελευθερωθούν» Vettel και Albon.

Συνολικά, όμως δεν υπήρχε καμία ουσιώδης μάχη. Κανείς δεν πάλευε με κανέναν επί ίσοις όροις, με τον Hamilton μπροστά να διατηρεί μία διαφορά 12,8 δλ. από τον 2ο Verstappen ως τον 20ο γύρο.

Τη μονοτονία προσπάθησε να σπάσει ο Ολλανδός που μπήκε στα pits στον 26ο γύρο για την σκληρή γόμα, για να τον ακολουθήσει ο Hamilton για την ίδια γόμα, έναν γύρο μετά. Ο Βρετανός, πάντως, κράτησε την πρωτοπορία, ενώ ο Leclerc ήταν 2ος, μπροστά από τον Verstappen. Ο Μονεγάσκος, όμως, αναμενόταν να μπει ξανά στα pits.

Στον 30ο γύρο μπήκε κι ο Bottas για την δική του αλλαγή, επιστρέφοντας με φρέσκο σετ σκληρής γόμας στην 6η θέση.

Μπροστά, ο Verstappen πίεζε τον Leclerc για την 2η θέση, και με ένα γενναίο προσπέρασμα στα φρένα της Κ8 ο οδηγός της Red Bull απαίτησε και πήρε την θέση από τον Μονεγάσκο. Όλα αυτά, ενώ ο Ολλανδός παραπονιόταν (δικαιολογημένα, ως φαινόταν) για πρόβλημα με τον κινητήρα της Honda, ειδικά στο φρενάρισμα.

Με 20 γύρους να απομένουν, η μόνη ενεργή μάχη ήταν αυτή του Bottas με τον Albon. Ο Ταϊλανδός ήταν 5ος, και είχε τον Vettel κοντά στα 2 δλ. μπροστά του και τον Φινλανδό σε αντίστοιχη διαφορά πίσω του. Ο οδηγός της Mercedes πέρασε στον 40ο γύρο.

Ο Leclerc μπήκε για τη μαλακή γόμα στον 39ο γύρο, όπως αναμενόταν, και στόχευε στον ταχύτερο γύρο, όντας πλέον 3ος. Ο Vettel ακολούθησε στιγμές μετά, για τη μέση γόμα.

Στο midfield, ο Perez ανέβαινε συνεχώς θέσεις μετά το pit stop του.

Ο Sainz πλησίαζε απειλητικά τον Hulkenberg για την τελευταία βαθμολογούμενη θέση, ενώ ο Vettel πέρασε τον Albon για την 5η θέση.

Ο Ισπανός της McLaren πέρασε τελικά τον Γερμανό της Renault στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του, κι εξασφάλισε την 6η θέση στους Οδηγούς.

Μπροστά, ο Lewis Hamilton πήρε μία άνετη νίκη στη Yas Marina, που απομακρύνθηκε στην αρχή του αγώνα και δεν κοίταξε ποτέ πίσω του. 

Και τώρα, ραντεβού για την πρεμιέρα του 2020 στις 15 Μαρτίου στην Αυστραλία._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton - 413

2. V. Bottas - 326

3. M. Verstappen - 278

4. C. Leclerc - 264

5. S. Vettel - 240

6. C. Sainz - 96

7. P. Gasly - 95

8. A. Albon - 92

9. D. Ricciardo - 54

10. S. Perez - 52

11. L. Norris - 49

12. K. Raikkonen - 43

13. D. Kvyat - 37

14. N. Hulkenberg - 37

15. L. Stroll - 21

16. K. Magnussen - 20

17. A. Giovinazzi - 14

18. R. Grosjean - 8

19. R. Kubica - 1

20. G. Russell - 0

 

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Mercedes 739, Ferrari 504, Red Bull 417, McLaren 145, Renault 91, Toro Rosso 85, Racing Point 73, Alfa Romeo 57, Haas 28, Williams 1

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά