Ο Valtteri Bottas ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα δοκιμών όντας ταχύτερος όλων.

Στο FP1, ο Bottas με τη Mercedes έδειξε την ταχύτητά του. Ο Φινλανδός πίεσε χάρη και στα νέα μέρη μονάδας ισχύος που έχει στην πλάτη του, μετά την εγκατάλειψη στη Βραζιλία. Αυτές οι αλλαγές, πάντως, θα τον αναγκάσουν να εκκινήσει την Κυριακή από τις τελευταίες θέσεις του grid.

Μισό δευτερόλεπτο πίσω του βρέθηκε ο Verstappen, και λίγο μετά ακολούθησε ο Hamilton.

Άτυχοι ήταν οι Ricciardo και Vettel, με τον Αυστραλό να μένει από πρόβλημα στον κινητήρα που γέμισε και λάδια στην πίστα, ενώ ο Γερμανός είχε επαφή με τις μπαριέρες στο τέλος της διαδικασίας, οδηγώντας σε πρόωρη διακοπή της.

Το FP2, όπως πάντα, ήταν πιο αντιπροσωπευτικό, αφού είχε πέσει ο ήλιος και οι συνθήκες στην πίστα προσιδίαζαν σε αυτές που θα αντιμετωπίσουν οι οδηγοί στις κατατακτήριες και στον αγώνα.

Στον έναν γρήγορο γύρο, ο Bottas διατήρησε την πρωτοπορία από το FP1, με τον Hamilton πλέον στη δεύτερη θέση, 3 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω. Ο Φινλανδός είχε και ατύχημα, όμως, όταν προσπάθησε να περάσει τον Grosjean που κινείτο πιο αργά από εκείνον και οι δυο τους χτύπησαν προς το τέλος της διαδικασίας, βγάζοντας προσωρινά την κόκκινη σημαία.

Επιστρέφοντας στην κατάταξη, δεν ήταν μακριά από τις δύο Mercedes ο Leclerc, που όμως φάνηκε να έχει τεράστιο θέμα πρόσφυσης στο τρίτο sector, χάρη στις κλειστές στροφές που το αποτελούν και την υπερθέρμανση της μαλακής γόμας από το πέρασμα από τα πρώτα δύο κομμάτια της πίστας.

Στο midfield, ο Grosjean έδινε τον ρυθμό, με τις δύο Toro Rosso να μένουν πίσω από τον Perez, αλλά εντός δεκάδας. Είναι σημαντικό να έχουμε τον νου μας σε αυτές τις δύο ομάδες, με δεδομένο ότι η μάχη για την 6η θέση στους κατασκευαστές καλά κρατεί.

Σε ρυθμό αγώνα, ο Bottas είχε κακό ρυθμό σε σχέση με τον teammate του που κινείτο ταχύτερα όλων, με τον Verstappen να τον ακολουθεί, αμφότεροι με τη μαλακή γόμα. Με τη μέση γόμα, το μεγάλο θέμα -παραδόξως- ήταν η φθορά, η οποία ερχόταν πιο έντονα και πιο γρήγορα σε σχέση με τη μαλακή, κι αυτό ίσχυε σχεδόν για όλους.

Συνέχεια αύριο με το FP3 (12:00) και τις κατατακτήριες (15:00)._Δ.Μ.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά