Αγώνες Formula 1

GP Αυστρίας – FP1/FP2: Σαφές προβάδισμα για τη Mercedes, ψηλά η Racing Point

Ο Lewis Hamilton και η Mercedes έδειξαν τις διαθέσεις τους στις πρώτες δύο διαδικασίες ελεύθερων δοκιμών, με τη Racing Point να φαίνεται μέχρι στιγμής ικανή για πολύ καλό αποτέλεσμα.

Πριν ξεκινήσει το FP1, η πρωινή βροχή είχε κάνει τις συνθήκες ιδιαίτερα δύσκολες, όμως οι δοκιμές της Formula 3 βοήθησαν στο να βελτιωθεί η κατάσταση, με τους οδηγούς να βγαίνουν για τους πρώτους γύρους τους με σλικ ελαστικά.

Τα πρώτα λεπτά της διαδικασίας ήταν καθαρά αναγνωριστικού χαρακτήρα, με ομάδες κι οδηγούς να ψάχνουν τα πατήματά τους μετά από 7 μήνες αγωνιστικής απραξίας και 112 μέρες χωρίς να βάλουν μπροστά τις μηχανές τους.

Γρήγορα έγινε σαφές πως η Mercedes θα είχε το προβάδισμα, με τα… μαύρα βέλη να ολοκληρώνουν τελικά το session στο 1-2, με τον Lewis Hamilton στην πρωτοπορία.

Ακολούθησε ο Max Verstappen, με τους Sainz και Perez από κοντά.

Αρκετά χαμηλά ήταν η Ferrari, με τους Vettel και Leclerc να εστιάζουν σε μεγάλα runs, με πολλά καύσιμα και τη μέση γόμα, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό που προς το τέλος του 90λεπτου δοκίμασε και τη μαλακή γόμα – όχι πάντα με τρομερή επιτυχία.

Κατά το FP2, η εικόνα έγινε πιο ξεκάθαρη. Η Mercedes παρέμεινε στην κορυφή, ως αναμενόταν, και με μεγάλη διαφορά από τη δεύτερη Racing Point, που ήταν 6 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τους πρωταθλητές.

Ο Vettel ήταν ο ταχύτερος της Ferrari, με τον Ricciardo πίσω του, κι αυτοί στα 0,6 από τον Hamilton.

Η Red Bull δεν μπόρεσε να κάνει καθαρούς, γρήγορους χρόνους με τη μαλακή γόμα, για αυτό κι έμειναν πολύ χαμηλά. 

Norris και Stroll έμειναν στο 6-7, με τον Sainz να κλείνει τη δεκάδα.

Σε ό,τι αφορά τις προσομοιώσεις αγώνα, η Mercedes είχε το πάνω χέρι, με τον Hamilton να δοκιμάζει κυρίως με τη μέση γόμα, ενώ η Racing Point, με τον Perez, και η Red Bull, με τον Verstappen, είχαν παρόμοιο γυρολόγιο.

Ο Vettel έκανε τη διαφορά και έτρεξε με τη σκληρή γόμα για πάνω από 20 γύρους, μένοντας σταθερά στο 1:09:5/6.

Σε ό,τι αφορά το midfield, μπορούμε να πούμε με ασφάλεια πως η Renault και η McLaren έχουν το πάνω χέρι (αν θεωρήσουμε πως η RP παλεύει πια για κάτι καλύτερο από το 6-7). 

Στον αντίποδα, σε κακή κατάσταση μοιάζουν -εκ νέου- οι Alfa Romeo και Williams, που έμειναν στον πάτο της κατάταξης.

Συνέχεια στο τριήμερο αύριο με το FP3 (13:00) και τις κατατακτήριες (16:00)._Δ.Μ.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου