Αγώνες Formula 1

GP Αυστρίας: Νικητής ο Bottas, βάθρο για Leclerc και Norris!

Ο Valtteri Bottas ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη σεζόν, κερδίζοντας στον εναρκτήριο αγώνα, την ώρα που οι Charles Leclerc και Lando Norris συμπλήρωσαν το βάθρο, σε έναν αγώνα γεμάτο ανατροπές.

Στην εκκίνηση, ο Bottas έμεινε πρώτος και έχτισε διαφορά 2 δλ. από τον πρώτο κιόλας γύρο. O Norris έδωσε μάχη με τον Verstappen, αλλά δεν πέρασε και έχασε και μία θέση από τον Albon, που πέρασε 3ος.

Πίσω, οι Ferrari μάχοντας με τις Racing Point, μένοντας αμφότερες πίσω από τα ροζ μονοθέσια.

Ο Hamilton ανέβηκε 4ος, και κυνηγούσε τις Red Bull, γράφοντας ταχύτατους χρόνους. Ο Albon καθυστέρησε λίγο τον Βρετανό, αλλά έχασε την θέση του στον 9ο γύρο.

Ο Ricciardo έδινε μάχη με τον Vettel, σε ένα τρενάκι που είχε και τον Stroll μπροστά τους.

Την ίδια ώρα από το πουθενά ο Verstappen έχασε την κίνηση, με πρόβλημα στα ηλεκτρικά του μονοθέσιου, μένοντας τελευταίος. Επέστρεψε στα pits, του άλλαξαν τιμόνι κι ελαστικά, αλλά δεν μπόρεσε να συνεχίσει, εγκαταλείποντας άδοξα.

Όσον αφορά τον Stroll, ο Καναδός άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα με τον κινητήρα του μετά τον 10ο γύρο. Στον 18ο γύρο, το θέμα έγινε σοβαρό και ο Καναδός έχασε την θέση του από τον Vettel. Λίγους γύρους μετά, εγκατέλειψε.

Παράλληλα, ο Ricciardo οδηγήθηκε κι αυτός σε εγκατάλειψη, με θέμα στον κινητήρα. 

Μπροστά, ο Hamilton άρχισε να κλείνει τη διαφορά, από τα 7 δλ. στα 3 μέσα σε λίγους γύρους, αλλά εκείνη την ώρα, βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο λόγος ήταν λάθος του Magnussen, που έμεινε εκτός.

Άμεσα μπήκαν στα pits άπαντες, βάζοντας τη σκληρή γόμα, με εξαίρεση τον Perez που προτίμησε τη μέση. 

Στην επανεκκίνηση, ο Vettel είχε επαφή με τον Sainz και έφερε τετακέ, για ακόμα μία φορά, πέφτοντας 15ος.

Λίγο μετά, ο Perez πέρασε τον Norris για την 4η θέση, ενώ μπροστά, ο Hamilton είχε μπει στη ζώνη DRS του Bottas και είχε πια μάχη με τον teammate του για τη νίκη.

Στον 44ο γύρο, η Mercedes ενημέρωσε τους οδηγούς της ότι υπήρχε θέμα με τους αισθητήρες και ότι έπρεπε να αποφύγουν τα κερμπ για να μην υπάρξει θέμα. Η ομάδα επέμεινε, χαρακτηρίζοντας «κρίσιμο» το ζήτημα, που εντοπίστηκε τελικά στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά παρέμεναν με διαφορά στο 1-2.

Στον 51ο γύρο, ο Russell έμεινε από μετάδοση, κι έβγαλε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο Albon, που μπήκε στα pits για τη μαλακή γόμα, με τον Perez να τον περνά, μένοντας εκτός. Για αλλαγή μπήκαν και οι Ferrari κι οι McLaren, ενώ δεν μπήκαν οι δύο Mercedes, έχοντας πια πίσω τους τον Μεξικανό της Racing Point και τον Albon με φρέσκο σετ.

Στον 55ο γύρο, ο αγώνας επανεκκίνησε αλλά γρήγορα τέθηκε πάλι υπό καθεστώς SC, καθώς ο εμπρός δεξιός τροχός του Raikkonen δεν είχε κουμπώσει καλά και έμεινε εκτός. 

Ο Perez φάνηκε να χάνει την θέση του από τον Albon, όμως εκείνη την ώρα ήταν που έβγαινε η ένδειξη για το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, οπότε δεν ήταν σαφές αν είχε γίνει το προσπέρασμα, με τον Μεξικανό να μένει μπροστά από τον Ταϊλανδό. Λίγο μετά, άλλαξαν θέσεις, με τον Albon να περνά 3ος.

Στην επανεκκίνηση, ο Albon επιχείρησε να περάσει τον Hamilton, αλλά στην έξοδο της 5ης στροφής, χτύπησαν -σαν σε επανάληψη του Βραζιλιάνικου GP του 2019- και ο Βρετανός τέθηκε υπό εξέταση.

Αυτό ανέβασε τον Perez στο βάθρο, με τον norris κολλημένο πίσω του, στο μισό δευτερόλεπτο. Τότε έκανε την αντεπίθεσή του ο Leclerc, που πέρασε τον Norris και είχε βάλει στο στόχαστρό του τον Perez. Τον πέρασε εμφατικά και ανέβηκε βάθρο.

Την ίδια ώρα, ο Hamilton πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων, και αμέσως άρχισε να πιέζει. Ο Perez πήρε κι αυτός ποινή για το προσπέρασμα στον Albon επί SC.

Ο Norris συνέχισε να παλεύει με τον Perez, με τον Μεξικανό να κλείνει πάνω του στην Τ3.

Τελευταία στιγμή, στον τελευταίο γύρο, ο Norris έκλεισε αρκετά τη διαφορά για να ανέβει στο βάθρο, γράφοντας τον ταχύτερο γύρο!

Τη νίκη πήρε, κάπως έτσι, ο Bottas, ξεκινώντας ξανά με το δεξί τη χρονιά, όπως και πέρυσι.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. V. Bottas - 25

2. C. Leclerc - 18

3. L. Norris - 16

4. L. Hamilton - 12

5. C. Sainz - 10

6. S. Perez - 8

7. P. Gasly - 6

8. E. Ocon - 4

9. A. Giovinazzi - 2

10. S. Vettel - 1

11. N. Latifi - 0

Η βαθμολογία των ομάδων: 

Mercedes 37, McLaren 26, Ferrari 19, Racing Point 8, AlphaTauri 6, Renault 4, Alfa Romeo 2, Williams 0

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '80;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου