O Lewis Hamilton πανηγύρισε τη νίκη στο Ισπανικό GP, και μαζί με τον Valtteri Bottas έκαναν το 1-2 για τη Mercedes. Τρίτος ο Max Verstappen, τέταρτος μετά το ρίσκο της Ferrari o Sebastian Vettel.

Λίγο πριν τον αγώνα, τα ραντάρ της FIA προέβλεπαν βροχή κατά τη διάρκεια του GP, δίνοντας μάλιστα πιθανότητα 80%. Ωστόσο, δεν έπεσαν παρά μερικές σταγόνες, κι έτσι από την αρχή ως το τέλος, τα σύννεφα περιορίστηκαν στο να κρύβουν τον ήλιο.

Στην εκκίνηση, ο Hamilton έφυγε πρώτος με τον Vettel να βουτάει στα φρένα για την Κ1 και να περνά τον Bottas. Πιο πίσω, τα πράγματα έμειναν σταθερά, μέχρι τη στιγμή που ο Magnussen κλείνει τον Grosjean στην είσοδο της Κ3, ο Γάλλος χάνει το έλεγχο και σπινιάρει έντονα για να έρθει και πάλι ευθεία. Εκείνη τη στιγμή, περνούσαν εκεί οι Hulkenberg και Gasly, οι οποίοι έμειναν αμφότεροι εκτός αγώνα. Αμέσως βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, το οποίο επέστρεψε στα pits στον 5ο γύρο.

Στην επανεκκίνηση, ο Hamilton έφυγε καθαρά μπροστά, με τον Alonso στην 11η θέση να περνά τον Ocon για τον 1 βαθμό στην εξωτερική της Κ3. Μάχη έδινε και ο Sainz με τον Magnussen για την 7η θέση.

Την ίδια ώρα, ο Hamilton κατέβαζε το ρεκόρ πίστας, ανοίγοντας συνεχώς τη διαφορά του από τον Vettel, και ο Bottas μείωνε από τον Γερμανό, ενώ ο Vandoorne πήρε ποινή 5 δλ. για παραβίαση των ορίων της πίστας.

Οι γύροι περνούσαν και στηFerrari πήραν την απόφαση να βάλουν στα pitsτον Vettel στον 18ο γύρο, ώστε να επιχειρήσει το undercut, ως μόνη απάντηση στο φρενήρη ρυθμό του Hamilton. Ακολούθησε ο Bottas, ο οποίος όμως είχε ένα αργό pit stop (3,9 δλ.) και ο Γερμανός της Scuderia πέρασε οριακά τον Φινλανδό, κρατώντας έτσι την θέση του.

Από τους οδηγούς της δεκάδας, στα pits μπήκε ο Leclerc στον 21ο και ο Alonso στον 22ο γύρο, με τους δύο να μένουν ως είχαν.

Στον 25ο γύρο, κι ενώ έδινε μάχη με τον Verstappen, o Raikkonen αντιμετώπισε πρόβλημα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Αμέσως μετά, ο Hamilton επισκέφθηκε τα pitsγια τη μέση γόμα, βγαίνοντας μπροστά και κρατώντας τη θέση. Μπροστά του ήταν ο Verstappen, ο οποίος όμως έπρεπε να μπει και για τη δική του αλλαγή.

Μάχες δεν υπήρχαν μπροστά, όμως υπήρχε ο Sainz με τον Ericsson, που βρέθηκαν ρόδα με ρόδα στην Κ1 στον 29ο γύρο, χωρίς επαφή και χωρίς αλλαγή θέσεων. Ακριβώς μία θέση πίσω, ο Leclerc πάλευε να κρατήσει πίσω του τον Alonso.

Στον 34ο γύρο, ο Ricciardo μπήκε για τη μέση γόμα, την ώρα που ακόμα Mercedes και Ferrari δεν ήταν ξεκάθαρο αν θα έμεναν στη μία αλλαγή ή αν θα έμπαιναν ξανά στα pits. Τον ακολούθησε ο Verstappen ένα γύρο μετά, και αυτός για τη μέση γόμα.

Στον 41ο γύρο, κι ενώ η κατάσταση είχε εκ νέου σταθεροποιηθεί, ο Ocon αντιμετώπισε πρόβλημα με το μοτέρ της Mercedes και εγκατάλειψε στην έξοδο της Κ4. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας τέθηκε γρήγορα σε ισχύ, με τη Ferrari να βάζει τον Vettel στα pits για τη μέση γόμα. Χάθηκε όμως χρόνος, και ο Γερμανός βγήκε πίσω και από τον Bottas, αλλά και από τον Verstappen.

Στην επανεκκίνηση, ο Alonso αιφνιδίασε τον Leclerc και πέρασε για την 8η θέση, τη στιγμή που ο Verstappen χτύπησε ελαφρώς με τον Stroll, χάνοντας κομμάτι από το endplate στα αριστερά της εμπρός αεροτομής του. Ωστόσο, δεν φάνηκε να τον επηρεάζει.

Στον 47ο γύρο, η ατυχία χτύπησε την πόρτα του Vandoorne, αφού ο Βέλγος αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη με πρόβλημα στον κινητήρα της Renault.

Από εκεί κι έπειτα, ο Verstappen είχε φοβερό ρυθμό και δεν άφησε περιθώρια στον Vettel να ελπίζει για το βάθρο –ένα βάθρο που έχασε από το λανθασμένο όπως αποδείχτηκε ρίσκο της Ferrari.

Καμία αλλαγή δε συντελέστηκε σε όλο το grid, με τον Lewis Hamilton να πανηγυρίζει τη δεύτερη φετινή του νίκη και να ανεβάζει τη διαφορά του από τον Sebastian Vettel στους 17 βαθμούς.

Συνέχεια στο πρωτάθλημα με το Grand Prixτου Μονακό, το τριήμερο 24-27 Μαΐου._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών

1. L. Hamilton - 95

2. S. Vettel - 78

3. V. Bottas - 58

4. K. Raikkonen - 48

5 .D. Ricciardo - 47

6. M. Verstappen - 33

7. F. Alonso - 32

8. N. Hulkenberg - 22

9. K. Magnussen - 19

10. C. Sainz - 19

11. S. Perez - 17

12. P. Gasly - 12

13.C. Leclerc - 9

14. S. Vandoorne - 8

15. L. Stroll - 4

16. M. Ericsson - 2

17. E. Ocon - 1

18. B. Hartley - 1

19. R. Grosjean - 0

20. S. Sirotkin - 0

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

1. Mercedes - 153

2. Ferrari - 126

3. Red Bull - 80

4. Renault - 41

5. McLaren - 40

6. Haas - 19

7. Force India - 18

8. Toro Rosso - 13

9.Sauber - 11

10. Williams - 4

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά