Σε μία διαδικασία που ολοκληρώθηκε με κωμικό τρόπο, ο Charles Leclerc πήρε την pole position επί ιταλικού εδάφους.

Στο Q1, η Ferrari είχε το προβάδισμα, με τη Renault να δείχνει τις διαθέσεις της εξ αρχής, αποδεικνύοντας πως δεν ήταν «πυροτέχνημα» η τελική ταχύτητα που είχε στις ελεύθερες δοκιμές.

Ο Perez ήταν ο άτυχος της διαδικασίας, αφού αναγκάστηκε να «παρκάρει» την RP19 με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος της Mercedes.

Το ίδιο φάνηκε να αντιμετωπίζει και ο Verstappen, που παραπονέθηκε για απώλεια δύναμης από τον Spec 4 της Honda.

Στο Q2, κανείς δε ρίσκαρε να βάλει τη μέση γόμα, αφού ο αγώνας αναμένεται να είναι μίας αλλαγής, εφόσον είναι στεγνός.

Και πάλι η Ferrari ήταν ψηλά, αλλά οριακά πρώτος ήρθε ο Hamilton, προμηνύοντας μάχη για την pole position.

Στο Q3, ο Leclerc είχε τον πρώτο λόγο, με τον Hamilton μόλις 0,039 δλ. πίσω του. Vettel, Hamilton, Bottas και Ricciardo ακολούθησαν, με τον Raikkonen να προκαλεί προσωρινή διακοπή, αφού χτύπησε στις μπαριέρες, έχοντας χάσει τον έλεγχο στην Parabolica.

Όταν οι οδηγοί βγήκαν για τον τελευταίο τους γύρο, όλοι περίμεναν κάποιον να περάσει μπροστά και να πάρουν το slipstreaming από εκείνον. Ωστόσο, κανείς δεν ήθελε να παίξει αυτόν τον ρόλο και κανείς δεν πρόλαβε να περάσει εγκαίρως τη γραμμή του τερματισμού και να ξεκινήσει έναν γρήγορο γύρο.

Η FIA έθεσε αμέσως υπό εξέταση όλα όσα συνέβησαν σε αυτόν τον γύρο.

Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για αύριο στις 16:10._Δ.Μ.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά