Αγώνες Formula 1

GP Ιταλίας (Παρασκευή): Κυρίαρχη η Mercedes

H Mercedes επέδειξε σαφή ανωτερότητα στην ημέρα ελεύθερων δοκιμών του Ιταλικού GP στην Monza, τόσο σε ρυθμό αγώνα όσο και στον ένα γύρο. Ο Nico Rosberg ήταν επικεφαλής στο FP1 και ο Lewis Hamilton ταχύτερος στο FP2.

Οι δύο οδηγοί της Mercedes αντάλλαζαν ταχύτερους χρόνους όλη την ημέρα  και η διαφορά μεταξύ τους στους τελικούς χρόνους των δύο περιόδων ελεύθερων δοκιμών ήταν 0,2 δλ. το πρωί υπέρ του Rosberg (με τη μαλακή γόμα ελαστικών) και το απόγευμα υπέρ του Hamilton (με τη supersoft γόμα). Πέραν του γεγονός ότι ο Βρετανός ήταν ταχύτερος (και το πρωί) με τα πιο μαλακά από τα διαθέσιμα αυτό το σαββατοκύριακο ελαστικά, είχε τη δυνατότητα να κάνει τη supersoft γόμα να διαρκέσει περισσότερους γύρους από τον team mate του. Ο Hamilton έψαχνε τα όρια σήμερα, μπλοκάροντας τέσσερις φορές τα φρένα του στο chicane της Roggia, παρακάμπτοντας το σύμπλεγμα στροφών. Ο ρυθμός των Mercedes στην προσομοίωση αγώνα στο FP2 ήταν απλησίαστος για τους άλλους με οποιαδήποτε γόμα ελαστικών. Μάλιστα, τα γερμανικά μονοθέσια ήταν ταχύτερα με την μαλακή γόμα σε σύγκριση με την supersoft, αλλά αυτό ενδέχεται να οφείλεται και σε μικρότερο φορτίο καυσίμου.

Δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο φαίνεται να είναι στη Monza η Ferrari, με τη βοήθεια και των αναβαθμίσεων που παρουσίασε στην κινητήρια μονάδα (κόστους τριών tokens εξέλιξης), τις οποίες χρησιμοποιούσαν αμφότεροι οι οδηγοί της Scuderia σήμερα. Για να προφυλάξουν τους καινούργιους κινητήρες, οι Ferrari δεν έκαναν πολλούς γύρους το πρωί. Ωστόσο, σε αμφότερες τις διαδικασίες, τα κόκκινα μονοθέσια κατέλαβαν τις θέσεις 3 και 4. Ωστόσο, η Ferrari έδειχνε να είναι πιο αργή από την Red Bull σε ρυθμό αγώνα με την supersoft γόμα ελαστικών. Με τα μαλακά Pirelli, οι Ferrari ήταν ταχύτερες από τις Red Bull, ωστόσο ο Sebastian Vettel σχολίασε στον ασύρματο ότι τα πίσω ελαστικά του είχαν καταπονηθεί υπερβολικά έπειτα από 15 γύρους.

Η Red Bull είχε προβλέψει ότι η Monza δεν πρόκειται να είναι από τις ευνοϊκότερες πίστες προς το μονοθέσιό της. Ωστόσο, η αίσθηση που άφησαν οι δηλώσεις του Max Verstappen μετά από το FP2 είναι ότι η ομάδα είναι αρκετά ευχαριστημένη από τη σημερινή της απόδοση. Ο 18χρονος Ολλανδός συναντήθηκε με το υπεύθυνο αγώνων της FIA, Charlie Whiting. Αναφέρεται ότι ο Whiting προειδοποίησε τον Verstappen επαναλάβει τις κινήσεις που έκανε στην ευθεία Kemmel του Spa κατά την υπεράσπιση της θέσεις του από τον Raikkonen, θα του επιδειχθεί μαύρη/άσπρη σημαία, η οποία υποδεικνύει αντιαθλητική συμπεριφορά.

Εντυπωσιακός ήταν ο χρόνος του Fernando Alonso που τον έφερε στην 7η θέση του FP2, παρ’ ότι η Monza τονίζει την υστέρηση ισχύος της μονάδας ισχύος της Honda, που χρησιμοποιεί η McLaren. Williams και Force India αναμένεται να συνεχίσουν τη μάχη τους για την 4η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών αυτό το σαββατοκύριακο, αν και ο Felipe Massa, την επομένη της ανακοίνωσης της αποχώρησής του από την F1 αντιμετώπισε μια δύσκολη ημέρα. Ο Βραζιλιάνος έχασε μεγάλο μέρος του FP1 λόγω προβλήματος στο turbo της μονάδας ισχύος του, ενώ το απόγευμα αντιμετώπισε πρόβλημα με τα υδραυλικά της FW38. Στη μάχη Williams-Force India, ενδέχεται να καταφέρει να παρεισφρήσει αυτό το σαββατοκύριακο και η Haas, αν καταφέρει να διατηρήσει τους χρόνους της σε αυτά τα επίπεδα αύριο και μεθαύριο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ανακοινώθηκε και επίσημα η ανανέωση του συμβολαίου της Monza με τη FOM έως το 2019 για τη διεξαγωγή του Ιταλικού GP, αν και η συμφωνία δεν έχει υπογραφεί ακόμη._Φ.Λ.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου