11 Απρ 2019

GP Κίνας: Χίλιοι αγώνες F1

Για ακόμα μία χρονιά, η Formula 1 θα ταξιδέψει στη μακρινή Σαγκάη για τον τρίτο αγώνα της χρονιάς, και τον 1000ο στην ιστορία του σπορ.

F1

Η Κίνα έκανε το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 το 2004, μαζί με το Μπαχρέιν, όντας τότε ο 16ος αγώνας του προγράμματος. Όταν ολοκληρώθηκε η κατασκευή της πίστας τότε, ήταν το πιο ακριβό σιρκουί της F1, αφού η το κόστος των εγκαταστάσεων αλλά και των υποστηρικτικών υποδομών έφτασε σα 195 εκ. ευρώ. Το πρώτο Grand Prix ανέδειξε ως νικητή τον Rubens Barrichello, κι ενώ δεν ήταν ένας ιδιαίτερα επεισοδιακός αγώνας, κράτησε το κοινό και έδειξε πως η πίστα έχει τη δυναμική να προσφέρει θέαμα.

Φυσικά, ο αγώνας του 2007 είναι αυτός που έχει μείνει περισσότερο στις μνήμες των φιλάθλων, καθώς το λάθος του Lewis Hamilton στην είσοδο του pit lane ίσως και να του κόστισε τελικά τον τίτλο εκείνης της σεζόν -της rookie season του.

Και, θα έλεγε κανείς πως δεν είναι αυτό το πιο δύσκολο σημείο της πίστας, αφού η χάραξη μήκους 5,451 χιλιομέτρων έχει ιδιαίτερες προκλήσεις. Από την αρχή ακόμα, στις Κ1 και Κ2, δύο στροφές που διαδέχονται η μία την άλλη, οι οδηγοί αλλάζουν απότομα κατεύθυνση, ενώ μετά ακολουθεί το 2ο sector που έχει καμπές υψηλής ταχύτητας και στροφές με έντονα φρεναρίσματα, που θυμίζουν αρκετά το Σακχίρ. Ωστόσο, τα προσπεράσματα είναι εφικτά και συνήθως πολλά, εξαιτίας της ευθείας μήκους 1,2 χλμ. που βρίσκεται στο κλείσιμο του γύρου.

Αυτά τα χαρακτηριστικά μοιάζουν να ευνοούν περισσότερο τη Mercedes, κυρίως λόγω των ευθείων και της τελικής που μπορεί να βγάλει η μονάδα ισχύος των Γερμανών. Βέβαια, φέτος και η Ferrari απέδειξε ότι μπορεί να «βγάλει τελική», ειδικά στον αγώνα του Μπαχρέιν, και η χαμένη νίκη στον προηγούμενο αγώνα θα πρέπει να πεισμώνει τους Ιταλούς, που ακόμα δεν έχουν εκπληρώσει τη δυναμική που έδειξαν πριν την αρχή της σεζόν.

Στη μάχη του midfield όλα παραμένουν ανοιχτά, αφού το σκηνικό από την Μελβούρνη στο Σακχίρ άλλαξε άρδην, αν και φαίνεται πως Alfa Romeo, Renault και McLaren βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους.

Όλα θα φανούν το προσεχές Σαββατοκύριακο._Δ.Μ.

Το πρόγραμμα του τριημέρου

Παρασκευή 12/4

FP1: 05:00-06:30

FP2: 09:00-10:30

Σάββατο 13/4

FP3: 06:00-07:00

Κατατακτήριες: 09:00-10:00

Κυριακή 14/4

Αγώνας: 09:10


Πληροφορίες για το Grand Prix

Πρώτο Grand Prix: 2004

Γύροι: 56

Μήκος πίστας: 5,451 χλμ.

Απόσταση αγώνα: 305,066 χλμ.

Ρεκόρ πίστας: 1:32.238 – Michael Schumacher (Ferrari)

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • F1
  • F1
Ετικέτες:

Σχόλια

"Αυτά τα χαρακτηριστικά

"Αυτά τα χαρακτηριστικά μοιάζουν να ευνοούν περισσότερο τη Mercedes, κυρίως λόγω των ευθείων και της τελικής που μπορεί να βγάλει η μονάδα ισχύος των Γερμανών." Ακριβώς το αντίθετο ισχύει. Η Ferrari έχει μεγάλο πλεονέκτημα στην ισχύ και ταχύτητα στις ευθείες, κάτι που ίσχυε και πέρσι σε μικρότερο βαθμό. Παραδοχή του ίδιου του Wolff: "Mercedes boss Toto Wolff says Ferrari is the clear favourite to win the Chinese Grand Prix due to what he feels is an unmatched level of performance from its engine." http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/26476355/mercedes-ferrari-clear-favourites-chinese-grand-prix