top icon
Αγώνες

GP Μ. Βρετανίας (Παρασκευή): Η Mercedes ταχύτερη, αλλά με προβλήματα

Ο Lewis Hamilton σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε αμφότερες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής στο Silverstone, εντούτοις ο Nico Rosberg δεν κατάφερε να εξέλθει από τα pits στο FP2, λόγω διαρροής νερού στο μονοθέσιό του. 

Δεδομένης της χάραξης του Silverstone, που παρουσιάζει γρήγορες στροφές και αρκετές ευθείες, η Mercedes ήταν λογικό να αποτελεί το φαβορί. Επίσης, το γεγονός ότι η Pirelli χρησιμοποιεί τις πιο σκληρές γόμες ελαστικών ευνοεί τη γερμανική ομάδα, καθώς η W07 δείχνει να δυσκολεύεται περισσότερο με τις πιο μαλακές. Οι δύο οδηγοί της Mercedes αντάλλαζαν ταχύτερους χρόνους μεταξύ τους στα αρχικά στάδια του FP1, ωστόσο ο Hamilton ήταν αυτός που επικράτησε εντέλει στο FP1, με διαφορά μόλις 33 χλστ. του δλ. από τον team mate του. Μόλις 15 λεπτά πριν την έναρξη του FP2, η Mercedes διέγνωσε διαρροή νερού στο μονοθέσιο του Rosberg. Αρχικός στόχος της ομάδας ήταν να διεξάγει τις δοκιμές χωρίς να επισκευάσουν το πρόβλημα, καθώς η διαρροή ήταν μικρή. Στη συνέχεια όμως, η Mercedes αποφάσισε να μην πάρει το ρίσκο να προκαλέσει ζημιά στον κινητήρα του Γερμανού. Μολονότι η συγκεκριμένη μονάδα ισχύος προορίζεται αποκλειστικά για ελεύθερες δοκιμές και δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ξανά σε αγώνα, η απόφαση αυτή ελήφθη διότι ο αριθμός των κινητήρων είναι περιορισμένος. Αποτέλεσμα αυτού είναι ότι ο Rosberg θα πρέπει να στηριχθεί στα δεδομένα που συνέλλεξε ο Hamilton στο FP2 και θα έχει περιορισμένο χρόνο αύριο το πρωί για να κάνει τις τελευταίες τροποποιήσεις στο στήσιμο του μονοθεσίου του.

Πολύ καλή εικόνα επέδειξαν οι Red Bull στο FP2, με τον καλύτερο χρόνο του Daniel Ricciardo να απέχει μόλις 0,4 δλ. από αυτόν του Hamilton. Ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull δήλωσε ότι αν η ομάδα συνεχίσει να βελτιώνεται με αυτό το ρυθμό, ίσως καταφέρει να τοποθετήσει τα μονοθέσιά της εμπρός από αυτά της Ferrari στη σειρά εκκίνησης. Εντυπωσιακός ήταν και ο ρυθμός αγώνα του Ricciardo στην προσομοίωση με την μαλακή γόμα. O μέσος όρος χρόνων του Αυστραλού ήταν πολύ κοντά σε αυτόν του Hamilton, με τη Red Bull να δείχνει ότι έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει σε καλύτερη κατάσταση τα ελαστικά της, αφού σημείωνε καλύτερους χρόνους από την Mercedes στο τέλος του stint.

Οι Ferrari δε σημείωσαν εντυπωσιακούς χρόνους σήμερα. Κάποιοι απέδωσαν την έλλειψη ανταγωνιστικότητας στην παλαιότερη έκδοση μονάδας ισχύος που χρησιμοποιούσαν τα ιταλικά μονοθέσια σήμερα. Ο Sebastian Vettel αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο του μονοθεσίου του στα τελευταία λεπτά του FP1, ωστόσο ήταν αρκετά μικρό, ώστε να καταφέρουν οι μηχανικοί να το επιδιορθώσουν χωρίς να αντικαταστήσουν τη μονάδα 8 σχέσεων της SF16-H. O Vettel δήλωσε ότι η απογευματινή περίοδος έδωσε στην ομάδα αντικρουόμενες ενδείξεις. Τα πράγματα δεν πήγαν καθόλου καλά στο πρώτο μισό του FP2, όπου επικρατούσαν ισχυροί άνεμοι. Ωστόσο, ο Γερμανός δήλωσε ότι οι προσομοιώσεις αγώνα στο δεύτερο μισό δεν ήταν κακές. Ο Vettel προσέθεσε ότι θα χρειαστεί αρκετή δουλειά από τη Ferrari για να βελτιωθεί το μονοθέσιο.

O Vettel δοκίμασε στα αρχικά λεπτά του FP1 τη δεύτερη έκδοση της προστατευτικής στεφάνης γύρω από το cockpit, κατασκευασμένης από τιτάνιο, με επικάλυψη ανθρακονημάτων. Το κεντρικό υποστήριγμα της στεφάνης είναι πιο λεπτό, ώστε να εμποδίζει λιγότερο την ορατότητα του οδηγού. Ήδη υπάρχουν σχέδια για την 3η έκδοση της στεφάνης, με το εμπρός της μέρος να προωθείται κατά 2 εκ., ώστε να αποφευχθεί το ενδεχόμενο να χτυπήσει το χτυπήσει ο οδηγός με το κεφάλι του. Υπάρχουν αρκετές αντιδράσεις για την παρουσίαση της (βάρους 7 κιλών) στεφάνης το 2017, με τον διευθυντή της Red Bull, Christian Horner να προτείνει να διεξαχθεί ψηφοφορία στο Τεχνικό Γκρουπ της F1. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, ενδέχεται να αναβληθεί η παρουσίασή του.

Θετικές εντυπώσεις άφησε στους οδηγούς της McLaren η αναβαθμισμένη έκδοση της μονάδας ισχύος της Honda. H ιαπωνική εταιρεία τροποποίησε το plenum, τον αεραγωγό του V6 και τις γραμμές απαγωγής θερμότητας, για να βελτιώσει την εισαγωγή αέρα και κατά συνέπεια τη διαδικασία ανάφλεξης του κινητήρα της.

Δύο νεαρά πρόσωπα είδαμε στο FP1. Ο 18χρονος Μονεγάσκος προστατευόμενος της Ferrari, Charles Leclerc (επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος GP3 αυτή τη στιγμή) έκανε το ντεμπούτο του πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου F1 (της Haas). Επίσης, ο 19χρονος Γάλλος Esteban Ocon, προστατευόμενος της Mercedes (αγωνίζεται στο DTM φέτος), οδήγησε τη Renault (του Magnussen), ως τρίτος οδηγός της γαλλικής ομάδας._Φ.Λ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ