Ο Sebastian Vettel ήταν ο ταχύτερος της πρώτης μέρας δοκιμών στο Μεξικό, με τον Max Verstappen να τον κρατά σε εγρήγορση, όντας μόλις 0,1 δλ. πίσω του.

Στο FP1, ομάδες κι οδηγοί έψαχναν τα «πατήματά» τους στην αρκετά γλιστερή πίστα, που μάλιστα ήταν και κατά σημεία βρεγμένη από την έντονη βροχόπτωση των προηγούμενων ημερών.

Όταν η πίστα στέγνωσε, άρχισαν και οι πρώτοι γρήγοροι γύροι. Η κορυφή άλλαξε αρκετές φορές χέρια, με τον Hamilton τελικά να παίρνει την πρωτοπορία, έχοντας 0,1 δλ. πίσω τους Leclerc και Verstappen. Σημαντικό είναι, πάντως, πως ο Μονεγάσκος της Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του με τη μέση γόμα, ενώ ο Hamilton με τη μαλακή.

Ταχύτερος στο midfield ήταν έτι μία φορά ο Sainz, ενώ ενδιαφέρον είχε το ότι η Toro Rosso ήταν και με τα δύο μονοθέσιά της εντός δεκάδας.

Υπήρξε και μία διακοπή, όταν ο Lance Stroll βρέθηκε στις μπαριέρες στην έξοδο της Peraltada, καταστρέφοντας την πίσω πτέρυγά του.

Στο FP2, η Ferrari πέρασε μπροστά, με τον Vettel να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο, 0,139 δλ. μπροστά από τον Verstappen.

Ο Leclerc ήρθε 3ος, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Γερμανό, ενώ οι δύο Mercedes περιορίστηκαν στο 5-6. 

Σημαντικό για τον Hamilton πως δεν θα έχει τον μηχανικό αγώνα του, Peter Bonnington, σε αυτόν και στον επόμενο αγώνα, στις ΗΠΑ, αφού ο ίδιος έχει μείνει στην Αγγλία για να υποβληθεί σε μία επέμβαση.

Ο Alex Albon, είχε έξοδο στην Κ8 στις αρχές της διαδικασίας, με αποτέλεσμα να σπάσει την εμπρός δεξιά ανάρτηση και την εμπρός πτέρυγα. Μετά από 12 λεπτά διακοπής, οι οδηγοί ήταν ξανά στην πίστα. 

Στο midfield, η Toro Rosso έκανε την έκπληξη με την ταχύτητά της στον έναν γρήγορο γύρο, με τον Kvyat να σημειώνει τον 6ο χρόνο, μπροστά από τον Gasly.

Οι προσομοιώσεις αγώνα έδειξαν πως η φθορά των ελαστικών θα είναι μεγάλο πρόβλημα για τους υπεύθυνους στρατηγικής την Κυριακή. Η ελάχιστη πρόσφυση που προσφέρει η πίστα δυσκολεύει αρκετά το έργο των οδηγών να τα «φυλάξουν» για να πάνε σε αγώνα ενός pit stop.

Μεγάλο θέμα με το degradation έχει η Mercedes, η οποία φάνηκε να έχει και τον χειρότερο ρυθμό ανάμεσα στις τρεις μεγάλες ομάδες. 

Η Ferrari μοιάζει να έχει το προβάδισμα κι εκεί, ενώ η Red Bull δεν απέχει πολύ.

Συνέχεια αύριο με το FP3 (18:00) και τις κατατακτήριες (21:00)._Δ.Μ.

 

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά