Ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την 83η νίκη του στο Μεξικό, αλλά το παγκόσμιο πρωτάθλημα θα πρέπει να περιμένει. Δεύτερος ο Sebastian Vettel, τρίτος ο Valtteri Bottas.

 

Στην εκκίνηση, ο Leclerc κρατήθηκε μπροστά από τον Vettel, την ώρα που ο Hamilton έπρεπε να πατήσει και λίγο στο γρασίδι στην ευθεία στη μάχη του με τον Γερμανό της Scuderia.

Στην Κ2, ο Hamilton ωθήθηκε εκτός πίστας από τον Verstappen κι έπεσε 5ος, πίσω από τον Albon που βρέθηκε σε θέση βάθρου και τον Sainz. Ο Ολλανδός βρέθηκε 8ος.

Το συμβάν Hamilton-Vettel σημειώθηκε από τους αγωνοδίκες, αλλά δεν εξετάστηκε.

Παράλληλα, βγήκε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να απομακρυνθούν κομμάτια μονοθέσιων στην πίστα.

Μέχρι τον 3ο γύρο, ο Hamilton είχε περάσει τον Sainz και ήταν 4ος. Μάχη είχαν και οι Bottas-Verstappen, μέχρι που ο Ολλανδός είχε κλατάρισμα μετά το πέρασμα που έκανε στο σημείο του σταδίου. Έπεσε τελευταίος μετά το pit stop.

Στο midfield, η μάχη ήταν ανάμεσα στον τοπικό ήρωα Perez εναντίον του Kvyat, με έπαθλο την 8η θέση. Με τη βοήθεια του DRS, ο Μεξικανός πέρασε.

Μπροστά, ο Hamilton ήταν σε απόσταση βολής από τον Albon για την 3η θέση. Κι ο Ταϊλανδός όμως είχε πλησιάσει αρκετά τον Vettel, πλέον.

Όσοι είχαν τη μαλακή γόμα (οι δύο McLaren και οι δύο Toro Rosso) μπήκαν νωρίς για τη σκληρή γόμα. Άτυχος ήταν ο Norris, καθώς το εμπρός αριστερό ελαστικό δεν κούμπωσε σωστά. Οι μηχανικοί τον κύλησαν πίσω και έκαναν σωστά την αλλαγή, με τον Βρετανό να επιστρέφει τελευταίος στην πίστα.

Ο Albon ήταν ο πρώτος εκ των πρωτοπόρων που έκανε αλλαγή, βάζοντας τη μέση γόμα ξανά, πηγαίνοντας σε στρατηγική 2 pit stops.

Τον ακολούθησε στον 15ο γύρο ο Leclerc, που έβαλε κι αυτός τη μέση.

Ο Hamilton, όμως, είχε φοβερό ρυθμό, μένοντας στην πίστα, μαζί με τους Vettel και Bottas.

Στον 24ο γύρο, ήταν η σειρά του Hamilton να βάλει όχι τη μέση, αλλά τη σκληρή γόμα, για να πάει για μία αλλαγή, ως το τέλος του αγώνα, θεωρητικά.

Ο Vettel έμεινε έξω, και όταν του ζήτησαν να μπει, θέλησε να μείνει στην πίστα, ενδεχομένως για να μεγιστοποιήσει το stint του και να του «βγει» προς το τέλος του αγώνα.

Στον 31ο γύρο, ο Verstappen είχε μπει ξανά στη δεκάδα, περνώντας τον Sainz.

Ο Sainz έχασε κι άλλη θέση, όταν τον πέρασε στην Κ1 ο Hulkenberg έναν γύρο μετά.

Στον 37ο γύρο, ο Bottas μπήκε για να αλλάξει στα σκληρά ελαστικά, και στον 38ο γύρο τον ακολούθησε ο Vettel.

Όταν βγήκε ο Γερμανός, βγήκε πίσω από τους Hamilton και Albon, μπροστά από τον Bottas όμως. Οι προπορευόμενοί του θα έπρεπε να ξαναμπούν για ακόμα ένα pit stop. Το ίδιο και ο teammate του, Leclerc, που είχε πια την πρωτοπορία του αγώνα.

Στις πιο πίσω θέσεις, ο Ricciardo έκανε εξαιρετικό αγώνα, διαχειριζόμενος άψογα τα ελαστικά του, όντας 6ος  χωρίς αλλαγή μέχρι τα μισά του αγώνα, με τον Verstappen στην 7η θέση, έχοντας ξεκάθαρο στόχο να μπει στην εξάδα.

Στον 43ο γύρο μπήκε ο Leclerc για την σκληρή γόμα, αλλά καθυστέρησε αρκετά στην αλλαγή, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Όταν μπήκε ο Albon, κι αυτός για την σκληρή γόμα, βγήκε πίσω από τον Μονεγάσκο.

Την ίδια ώρα, όμως, ο Bottas είχε θέσει στόχο να φτάνει και να περάσει τον Vettel για την 2η θέση.

Στον 51ο γύρο, ο Ricciardo μπήκε για πρώτη φορά στα pits, ανταλλάζοντας τα ταλαιπωρημένα σκληρά με ένα φρέσκο σετ μέσης γόμας, όντας πλέον 8ος.

Όσο ο Bottas πίεζε τον Vettel, ο Leclerc άρχιζε να μειώνει σταθερά τη διαφορά του από τους δυο τους. Έχασε, όμως, 1,5 δευτερόλεπτο όταν έκανε λάθος στα φρένα της Κ4 στον 58ο γύρο, και μαζί όλο το μομέντουμ του.

Ο Hamilton μπροστά διαχειριζόταν άψογα τα ελαστικά του, είχε εξαιρετικό ρυθμό μέχρι το τέλος, και πήρε τη νίκη, χωρίς όμως να πάρει τον τίτλο, που όπως φαίνεται θα έχει τη δυνατότητα να πάρει ακόμα και την επόμενη εβδομάδα, στις ΗΠΑ.

Ο Vettel άντεξε και κρατήθηκε δεύτερος μπροστά από τον Bottas, ενώ ο Leclerc περιορίστηκε στην 4η θέση.

Στο 5-6 τερμάτισε το δίδυμο των Albon-Verstappen.

Πίσω, όμως, το δράμα δεν είχε τελειώσει, με τον Kvyat να έχει επαφή με τον Hulkenberg, που είδε τον Γερμανό να χάνει την πίσω αεροτομή του, πέφτοντας εκτός δεκάδας. Ωστόσο, οι αγωνοδίκες έδωσαν 10 δευτερόλεπτα ποινής στον Ρώσο, και τον έριξαν εκτός δεκάδας, ανεβάζοντας 10ο τον Hulkenberg.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton - 363

2. V. Bottas - 289

3. C. Leclerc - 136

4. S. Vettel - 230

5. M. Verstappen - 220

6. P. Gasly - 76

7. C. Sainz - 76

8. A. Albon - 74

9. S. Perez - 42

10. D. Ricciardo - 38

11. N. Hulkenberg - 35

12. L. Norris - 35

13. D. Kvyat - 34

14. K. Raikkonen - 31

15. L. Stroll - 21

16. K. Magnussen - 20

17. R. Grosjean - 8

18. A. Giovinazzi - 4

19. R. Kubica - 1

20. G. Russell - 0

 

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Mercedes 652, Ferrari 466, Red Bull 341, McLaren 111, Renault 73, Toro Rosso 64, Racing Point 64, Alfa Romeo 35, Haas 28, Williams 1

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά