Αγώνες Formula 1

GP Μπαχρέιν: Πλέον του ενός δευτερολέπτου πιο αργή η Ferrari σε σχέση με το 2019

Στις κατατακτήριες του Grand Prix Μπαχρέιν εμφανίστηκαν ξανά, μετά από αρκετές εβδομάδες, οι αδυναμίες της Ferrari, καθώς και του κινητήρα της στο πίσω μέρος των μονοθέσιων των πελατειακών ομάδων της.

Πριν από 609 ημέρες, το Σάββατο του GP στο Μπαχρέιν, η Ferrari έκανε το 1-2 με τον Charles Leclerc να κατακτά την πρώτη pole position της καριέρας του στο κορυφαίο επίπεδο.

Σήμερα, τρεις «γύρους» πριν το φινάλε του πρωταθλήματος, η Scuderia βρέθηκε εκτός δεκάδας στις κατατακτήριες, αν κι οριακά, όντας 11ος ο Vettel και 12ος ο Leclerc.

Αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι. Όλο το 2020 είναι μία τεράστια απογοήτευση για τους Ιταλούς, που μετά τη συμφωνία με τη FIA τον περασμένο Φεβρουάριο σχετικά με τον κινητήρα τους, έχουν χάσει σαφέστατα την υπεροχή τους σε αυτόν τον τομέα. Σε κάθε πίστα που η μονάδα ισχύος παίζει καταλυτικό ρόλο στην απόδοση του μονοθέσιου, οι «κόκκινοι» έχουν επιδείξει κάκιστη εικόνα - ακόμα και στις πίστες που το 2019 διέπρεψαν, όπως είναι το Σπα και η Μόντσα.

Ακόμα πιο αποθαρρυντικό για την ίδια είναι πως, για ακόμα ένα Grand Prix, υπήρξε μία εκ των τριών ομάδων που δε βελτίωσαν την επίδοσή τους σε σχέση με την περυσινή σεζόν. Οι άλλες δύο είναι οι πελάτισσές της, Haas και Alfa Romeo.

Συγκεκριμένα, η Ferrari ήταν 1,271 δευτερόλεπτα πιο αργή στις φετινές κατατακτήριες σε σχέση με το 2019, την ώρα που η Haas ήταν ακόμα πιο αργή (+1,354 δλ.) κι η Alfa Romeo το ίδιο (+0,469 δλ.).

Οι υπόλοιπες επτά ομάδες βελτίωσαν ως εξής:

  1. Williams - 2,465 δλ.
  2. Racing Point - 1,434 δλ.
  3. Red Bull - 1,074 δλ.
  4. Renault - 1,071 δλ.
  5. AlphaTauri - 1,065 δλ.
  6. Mercedes - 0,926 δλ.
  7. McLaren - 0,271 δλ.

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου