Ο Lewis Hamilton προηγήθηκε μετά την πρώτη μέρα δοκιμών στη Σιγκαπούρη, κρατώντας οριακά πίσω του τον Max Verstappen.
 

Το FP1 ήταν η πρώτη επαφή των οδηγών με την πίστα, που στην αρχή ήταν γεμάτη σκόνη και φύλλα από τα δέντρα που την περιβάλλουν και την «σκεπάζουν».

Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός πως δεν σημείωσαν όλοι τους ταχύτερους χρόνους τους με τη μαλακή γόμα, καθιστά αυτήν την πρώτη διαδικασία διαδικαστικού και αναγνωριστικού χαρακτήρα.

Δεν έλειψαν και τα απρόοπτα, με τον Bottas να βρίσκεται στις μπαριέρες της Κ19 (ευτυχώς με ζημιές μόνο στο μονοθέσιο), ενώ ο Leclerc αντιμετώπισε θέμα με το κιβώτιο ταχυτήτων του, το οποίο αντικατέστησε για το FP2, χωρίς να δεχτεί ποινή.

 

Το FP2 έδειξε πολύ καλύτερα τη δυναμική ανάμεσα στις ομάδες, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις.

Η Mercedes και η Red Bull προηγούνται, με τους Hamilton και Verstappen να έχουν διαφορά μικρότερη των 2 δεκάτων του δευτερολέπτου μεταξύ τους. Η Ferrari με τον Vettel ήταν στην 3η θέση, αλλά πολύ μακριά σε σχέση με τους δύο πρωτοπόρους, ενώ ενθαρρυντική ήταν η εικόνα της Renault και της McLaren, που φάνηκαν να έχουν τη δική τους μάχη στο midfield.

Σε ρυθμό αγώνα, η RB έμοιαζε να έχει το πάνω χέρι, με διαφορά κοντά στο μισό δευτερόλεπτο. Verstappen και Albon είχαν την πρωτοκαθεδρία, με τον Hamilton να ακολουθεί, την ώρα που οι Vettel, Leclerc και Bottas βρίσκονταν κοντά μεταξύ τους.

Το ζήτημα της Mercedes αφορούσε τις θερμοκρασίες των ελαστικών. Είναι κάτι που ταλαιπωρεί άπαντες σε αυτήν την πίστα, αλλά ειδικά για τους Γερμανούς αποτελεί μεγάλο βραχνά εδώ και μερικά χρόνια - ίσως κι από την αρχή της υβριδικής εποχής.

Συνέχεια στο τριήμερο θα δοθεί αύριο με το FP3 (13:00) και τις κατατακτήριες (16:00)._Δ.Μ.

 

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά