Αγώνες Formula 1

GP Σιγκαπούρης: Pole για τον Rosberg

O Nico Rosberg κατέκτησε την pole position στη 200ή συμμετοχή του σε αγώνα της F1, με τον Daniel Ricciardo να παρατάσσεται μεταξύ των δύο Mercedes, έπειτα από μια μέτρια εμφάνιση από τον Lewis Hamilton σήμερα.

Ο Rosberg κατέκτησε την 29η pole position της καριέρας του (ισοφαρίζοντας τον Juan Manuel Fangio) σήμερα στη Σιγκαπούρη, πραγματοποιώντας έναν εξαιρετικό γύρο στο Q3, ο οποίος ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από την επίδοση οποιουδήποτε άλλου οδηγού. Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, Paddy Lowe, δήλωσε ότι ο Γερμανός εξέπληξε την ομάδα με τον χρόνο που κατάφερε να κάνει. Ο ίδιος ο Rosberg τον χαρακτήρισε έναν από τους τρεις καλύτερους γύρους της αγωνιστικής του καριέρας.

Αν και ο Daniel Ricciardo κατάφερε να τοποθετηθεί μεταξύ των δύο Mercedes, η Red Bull ήλπιζε ότι μπορούσε να διεκδικήσει την pole position σήμερα. O Αυστραλός χρησιμοποιούσε και αυτός σήμερα την αναβαθμισμένη έκδοση της μονάδας ισχύος της Renault. Η πρώτη προσπάθειά του στο Q3 δεν ήταν τόσο καλή ενώ και ο χρόνος του πρώτου τομέα στη δεύτερη δεν ήταν εντυπωσιακός. Μετέπειτα όμως ο οδήγησε άψογα για να πλησιάσει στο μισό δλ. τον Rosberg. Ίσως ο Ricciardo δεν είχε προλάβει να προθερμάνει τα ελαστικά του όσο καλά θα ήθελε. Πάντως, η Red Bull έχει ήδη παίξει διαφορετικό χαρτί από την Mercedes όσον αφορά τη στρατηγική, καθώς αμφότεροι οι δύο οδηγοί της συμμετείχαν στο Q2 με την supersoft γόμα, με την οποία θα εκκινήσουν τον αγώνα, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους πιλότους της πρώτης δεκάδας. Ωστόσο, ο Paddy Lowe (της Mercedes) σχολίασε –χαμογελώντας- ότι η Red Bull (και η Ferrari) διαθέτει μονάχα ένα σετ μαλακής γόμας και η γερμανική ομάδα δύο. Κατά πάσα πιθανότητα, η Red Bull θα επιλέξει να βασιστεί στα supersoft ελαστικά για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, έχοντας δύο φρέσκα σετ για κάθε οδηγό της.

Ο Hamilton δήλωσε ότι «δεν ήταν η μέρα του» σήμερα. Ο Βρετανός δεν είχε καταφέρει να κάνει ένα καθαρό -γρήγορο- γύρο με τα ultrasoft ελαστικά πριν την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών. Ο διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff έκανε λόγο για ένα μηχανικό μέρος στο μονοθέσιο του Hamilton το οποίο είχε αστοχήσει και επηρέαζε αρνητικά τη συμπεριφορά του μονοθεσίου. Ωστόσο, ο Lowe ήταν κάπως πιο κατηγορηματικός όσον αφορά την κακή σημερινή απόδοση του Hamilton, δηλώνοντας ότι «κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσεις να παίζεις με το στήσιμο του μονοθεσίου και να αρχίσεις να το οδηγείς»… Ο γύρος του Hamilton στο Q3 ήταν 0,7 δλ. πιο αργός από αυτόν του Rosberg. Ο Βρετανός (όπως και πολλοί άλλοι στο Q3) δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του στη δεύτερη προσπάθειά του, έχοντας χάσει το apex της πρώτης στροφής, με αποτέλεσμα να βγει εκτός πίστας στη δεύτερη και να έχει κακή γραμμή στην τρίτη στροφή. Επιπλέον, πάτησε άτσαλα στο kerb εξόδου της 7ης στροφής και λίγο αργότερα μπλόκαρε τα φρένα του…

Ο Max Verstappen κατέλαβε την 4η θέση, ωστόσο δεν ήταν ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Ο Ολλανδός δήλωσε ότι η συμπεριφορά του μονοθεσίου δεν ήταν όπως θα την ήθελε, είχε δυσκολίες να φέρει τα ελαστικά του στις κατάλληλες θερμοκρασίες και μπλόκαρε τα εμπρός φρένα του.

Στην 5η θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen με τη Ferrari. O Φινλανδός ήταν απογοητευμένος από τη θέση του, αλλά πιστεύει ότι άντλησε το μέγιστο από το μονοθέσιό του. Η πρώτη προσπάθεια του Raikkonen στο Q3 ήταν καλή και γνώριζε ότι για να βελτιώσει το χρόνο του θα έπρεπε να ρισκάρει περισσότερο., με συνέπεια να βγει λίγο εκτός πίστας στην πρώτη στροφή και να πέσει η απόδοση των ελαστικών του προς το τέλος του γύρου.

Τα πράγματα εξελίχθηκαν πολύ χειρότερα στην άλλη πλευρά του ιταλικού γκαράζ. Ο Sebastian Vettel σημείωσε τον τελευταίο χρόνο της διαδικασίας, καθώς όταν βγήκε στην πίστα στο Q1, στις μισές στροφές πήγαινε με… τρεις τροχούς, καθώς ο εμπρός εσωτερικός ανασηκωνόταν, πιθανότατα λόγω αστοχίας αντιστρεπτικής ράβδου στην πίσω ανάρτηση της SF16-H. Από την τελευταία θέση, ο αυριανός αγώνας προβλέπεται δύσκολος για τον Γερμανό, που πέρυσι είχε κατακτήσει την pole position (και τη νίκη) στη Σιγκαπούρη.

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε η Toro Rosso, με τους οδηγούς της να βρίσκονται στην 6η και 7η θέση και τον Daniil Kvyat να φαίνεται ευχαριστημένος για πρώτη φορά έπειτα από πολύ καιρό. Στην πρώτη δεκάδα κατάφεραν να εισχωρήσουν και οι δύο Force India, εντούτοις ο Sergio Perez κλήθηκε να εμφανιστεί ενώπιον των αγωνοδικών για τη συμπεριφορά του υπό το καθεστώς διπλών κυματιζόμενων κίτρινων σημαιών στο Q2. Ο Romain Grosjean είχε ένα ατύχημα, αφότου μπλόκαραν απροσδόκητα οι πίσω τροχοί της Haas. O Perez βρήκε δύο κίτρινες σημαίες στο γρήγορο γύρο του στο Q2. Στην πρώτη έχασε 0,2 δλ. και στη δεύτερη 0,3 δλ. προσπερνώντας τον Esteban Gutierrez, πράγμα που απαγορεύεται αν και ο Μεξικανός οδηγός της Haas έκανε στην άκρη.

Έπειτα από τα συμβάντα της Ουγγαρίας, όπου ο Rosberg κατέκτησε την pole position έχοντας επωφεληθεί από μια παρόμοια κατάσταση, η FIA είχε ανακοινώσει ότι σε αντίστοιχες περιπτώσεις η διαδικασία θα διακόπτεται με κόκκινη σημαία. Εντούτοις αυτό δεν εφαρμόστηκε σήμερα… H Williams δεν ήταν ευχαριστημένη από την κατάσταση που δημιουργήθηκε με τις κίτρινες σημαίες, καθώς αμφότεροι οι οδηγοί της δεν κατάφεραν να προαχθούν στο Q3, αν και έχουν καταλάβει τις πρώτες θέσεις εξ αυτών που έχουν ελεύθερη επιλογή ελαστικών για την εκκίνηση (11η και 12η).

Ο Fernando Alonso κατάφερε να μπει στην πρώτη δεκάδα και ενδέχεται να τα κατάφερνε και ο Jenson Button, αν δεν είχε ακουμπήσει ελαφρά τον τοίχο στην τελευταία του προσπάθεια στο Q2. H επαφή προκάλεσε ζημιά στη ζάντα του πίσω αριστερού τροχού, προκαλώντας την αστοχία του ελαστικού._Φ.Λ.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου